Deň začal ako každý iný,zobudila som sa na zvonenie budíka"achhh pre toto sa raz zabijem" vstávala som so slovami a cestu som si nasmerovala do kúpeľne.. Pri pohľade do zrkadla som sa zhrozla"evvv fuj" vlasy som mala ako po výbuchu a tvar ? To ani nehovorím.. kruhy pod očami som mala take veľké ako keby má niekto zbil.. No čo už umyla som si tvar, zuby no proste som vykonala rannú hygienu ako každé dievča. Potom som sa presunula k skrini a začala každodenná dilema, "čo si mám obliecť?", "bude sa to hodiť?" Aa ďalšie stovky otázok ale veď každé dievča to pozná,no nie ? Po pol hodine som sa konečne rozhodla.. Aj napriek tomu že je polovica októbra som si obliekla čiernu obtiahnutu sukňu, dierkovane silonky a čierny crop-top. Keď som bola oblečená pozrela som sa hodinky, 07:10. No pohode mám ešte 50minut. Sadla som si za kosmeticky stolík a začala som sa maľovať... Zvolila som jemne linky aaa výrazný bordovy matný rúž.Na tvar som si naniesla malé množstvo silno krycieho make-upu aaa pod oci som si dala korektor nakoniec som si tvar vykonturovala a prepudorvala. Skoro som zabudla vrátila som sa k stolu a naniesla som si highlighter a masakru.(áno možno sa Vám zdá že to licenie je prehnane ale milujem licenie a rodičom to nevadí) to všetko som mala hotové za 20minut takze som mala ešte stále 30minut času"no nic tak budem v škole skôr" povedala som si a šla som do kuchyne kde má čakala desiata, z čoho som bola dosť prekvapená keďže bývam s bratom ktorý má 20rokov aaa ešte sa nestalo aby mi spravil desiatu, "čus Adam" pozdravila som sa, vzala som si desiatu hodila som ju do čiernej kabelky na nohy som si obula čierne čižmy pod kolena ktoré boli na opätku, na vrch som si obliekla bordovy dlhy kabát... Do školy mám cestu asi 10minut takze som všetko stíhala.. Vošla som do školy a moja cesta smerovala do šatne, tam som sa prezula a šla dom do triedy.. Ako vždy som prišla medzi poslednými, no nič pozdravila som sa a šla som na moje miesto ktoré bolo úplne vzadu pri okne. Začala prvá hodina ktorá bola gymnastika (áno niekomu sa to zdá divne ale mali sme v škole predmet gymnastiku a chalani mali atletiku) Keď sme boli pripravený na odchod z triedy tak nás stopla riaditeľka aby sme da vrátili a počali na ňu len dievčatá chlapci môžu ísť, bolo to divne nikdy to nespravila navyše keď na vôbec neučí. No čo poslúchli sme a vrátili sme sa, asi po 5minutach prišla do triedy aj s nejakým chlapom alebo teda chalanom? "Dobrý deň dievčatá posaďte sa" prihovorila sa k nám riaditeľka, všetky sme si sadli a ona začala "toto je vás nový učiteľ gymnastiky Filip Hansky" OMG!! Moje myšlienky vykrikli 'on je tak neskutočne pekný, priam sexy' moj pohľad patril len jeho telu a tvári. "Ahojte, povedal ('o moj bože.. on má tak dokonalý hlas..pomyslela som si')ako ste už započuli moje meno je Filip Hansky a budem vás učiť gymnastiku, dúfam že spolu budeme vychádzať dobre ('tak to si píš teba budem poslúchať aj na slovo') a teraz zoberte si ubor a poďte, všetky dievcata sa rozutekali len ja som šla s kľudom ako posledná, čo bola aj výhoda pretože šiel hneď zamnou, "hej ty dievčina" započula som ako na mna kričí, otočila som sa, "ako sa prosimta volas? Spýtal sa. Charlie povedal som , "Okej Charlie zober triednu knihu prosím ta" podal mi knihu a usmial sa.('omojboze on sa na mna usmial,roztápala som sa') keď sme vošli do telocvične neprezliekali sme sa pretože to bol prvý deň s novými sexy učiteľom. Len sme si sadli na zem a predstavili sme sa mu, cely čas som sa naňho dívala a všimla som si že na mna niekedy zazrel, v tu chvíľu som sa roztapala..keď skončil ten nudný deň šla som konečne domov , keď som do niekoho narazila "pardon" povedala som, keď som sa pozrela na tu osobu neverila som vlastným očiam bol to ten nový sexy učiteľ Filip.. Ale ale kto sa nám to ponáhľa ? Charle nabudúce davaj pozor s úsmevom zdôraznil posledné slova. "Jasne prepáčte" usmiala som sa a šla som ďalej....
Ahojte tak toto je prvá časť mojho príbehu, dúfam že vás nejako záujme a budete ho radi citat, časti by som chcela vydávať aspoň 2-3x do týždňa no nič neslubujem ak má chytí taaa "umelecká nálada" tak napíšem za deň aj dve časti. Prosím ak vás zaujal tento priebeh dajte mi vedieť do komentárov alebo ho zdieľajte❤️
Zatiaľ sa majte s láskou 👅
YOU ARE READING
Pobláznená do učiteľa
Teen FictionCharlie je 15rocne dievča ktoré chodí na základnú školu do 9rocnika, na jej školu príde nový učiteľ do ktorého sa zamiluje ako to dopadne? Čo bude ďalej? To Vám rada prezradím v príbehu . ~✍🏼❤️