Hİkaye yazıyorum fjgujdrg çok heyecanlıyım kankiler
Annem içeriden bağırdı ''ezgi uyan!''
yatağımla sevişirken bıktım bu kadının beni uyandırmasından! ''tamam anne kalkıyorum'' Sıcacık yatağımdan istemeye istemeye kalktım..elveda sevgilim bakışı atarak banyoya yürüdüm.
Aynaya baktığımda uyumaktan gözleri , dudakları şişmiş saçı başı dağılmış bir kız duruyordu. Bugün işim zor şu tipe bak aq evlat olsa sevilmez fhgfh tarağı alıp saçıma giriştim güzelce taradıktan sonra dişlerimi fırçalayıp üstümü değiştirmek üzere odama gittim okul formasını üstüme geçirdim.
''anne ben kahvaltı yapmıyorum çıkıyorum şimdi çüs'' annem çüs lafından nefret ederdi onu sinir etmeliyim çünkü tek çocuk olmak bunu gerektirir fhgdfuhg merdivenlerden indiğimde Alp aşağıda beni bekliyordu yavaşça sarılıp beni öpmesine izin verdim.Kokusuna bayılıyordum!
''günaydın aşkım'' diyerek kolunu belime sardı. ''günaydın bitanem'' beni çok özlemiş olmaklı ki boynuma yaklaşıp ''en sevdiğim parfümü sıkmışsın, bayılıyorum sana''dedi. böyle şeyler dediği zamanlar beni çok heyecanlandırıyordu ve onu gerçekten çok özlemiştim.Beni öpmesine bana dokunması çok hoşuma gidiyordu!
Sınıfa girdiğimizde begüm kolumdan çekti, beni tuvalete doğru götürdü.Ne zaman böyle bir şey yapsa beni üzecek bir şey söylüyordu.
''sana çok önemli bir şey söylemem gerek.'' dedi gözleri büyümüş bir şekilde.
''yine ne var ya kötü bir şey belli ki'' dedim merakla.
''Serkan bizim okula kayıt yaptırmış!!'' dediği anda bütün sinirlerim boşalmıştı.Dünya adeta başıma yıkılmıştı.En büyük zaafımla artık aynı okuldayım!
Umarım beğenirsiniz çok ekşınlı olucak fhgdug ilk bölümdü haydi bismillah jdgfgbf
sevgilerle :)