Kate Hall

5 0 0
                                    


Ik ben Kate, Kate Hall.

Heb je al eens eerder over me gehoord? Waarschijnlijk wel. Ik kan me namelijk omschrijven in drie woorden. Zo kan je al horen , dat mijn leven niet meer  dan 3 simpele, nutteloze... woorden ... zijn. Maar goed. Beeld je in.. Dat je dit gewoon 'in real life' hoort. Ik bedoel; zoals ik tegen jou zou praten, maar dan niet helemaal echt.

Het is moeilijk uit te leggen, maar dan ga je meer denken over wat er eigenlijk is gebeurd, en dan snap je het ook beter. Eigenlijk hoe meer je leest, hoe meer je lust hebt om verder te lezen en dan word je ook benieuwd naar het volgende hoofdstuk , en het volgende, en het volgende, en het volgende... Maar... dit boek heeft geen 183787 hoofdstukken waar je elke week een nieuwe verwacht tot de schrijf(st)er uiteindelijk 80 wordt, en dan doodgaat. Nee... dit boek heeft precies 18 hoofdstukken. En het laatste, eindigt dan ook op mijn verjaardag. Dan werd ik 18.


(Dit doet je misschien een beetje denken aan de Netflix serie '13 Reasons Why' waar ik ook enkele ideeën heb uitgehaald maar daarom even een s/o naar die serie)

Maar oké.

Even terug.. naar die woorden. Ik heb dus gezegd dat ik mijn leven in 3 woorden kan beschrijven. Ik hoor je al denken, 'Maar dat kan ik ook, hoor!'.

Oke, probeer dan eens

Denk nu even terug.. aan die woorden... Valt het je op. Dat er veel positieve in zijn? Nu, ik ga eens iets vertellen. Bij Mij zijn er geen positieve. Ha, daar kan je niet tegen op hé. Ik zal ze even opschrijven voor jullie. Want ja, wat boeit het nu, om te horen hoeveel hoofdstukken er in een boek zijn?

Wel, even heel goed luisteren. Ben je nog steeds in je hoofd aan het denken dat ik het 'in real life' tegen je aan het vertellen ben? Goed zo. Zet mijn stem nu even op fluistertoon. Dat gaat heel makkelijk. Zo van, Klik. Oke. En nu heel goed luisteren. Want wat je nu hoort. Is belangrijk voor het lezen van dit boek. 'Lees dit boek aandachtig, en elke letter die je leest, moet met zin zijn. Want anders kan het wel eens saai worden. Als je denkt bij deze inleiding van: '.Hmm..' Dan klik je beter weg. Maar... Ik weet toch dat je later terugkomt. Als ik 80 jaar ben. Om het einde te weten van dit boek. En nee, geen Happy End zoals in die shitty boeken, met vrienden, en liefde , en alles wat een meisje nodig heeft en blablabla.


Maar oké, genoeg geluld. De woorden:

-Mes

-Jarig

-Dood

.

Daar heb je lang op moeten wachten he. Haha, ik vind het altijd leuk als mensen moeten wachten WANT IK MOEST DAT OOK! WACHTEN! TOT IEMAND ME KWAM HELPEN! WAAROM HIELP JE ME NIET? AL DIE DAGEN IN PIJN, TOT ER EEN EINDE AAN KWAM! JE MAG BLIJ ZIJN ...DAT IK DOOD BEN! IK HOOP DAT JE STERFT IN JE EIGEN SHI- 'Kate komen eten!'. Oke ... Je hebt een eigen hoofdstuk, nu tevreden? Maar eerst moet ik eten... Ja,eten... Ik heb honger.


Fuck you ...





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

18/18Where stories live. Discover now