Ik werd wakker en liep naar de toiletten.
Ik hoorde Mev Peec (de baas van dit horrorhuis/weeshuis) praten over mij.Ik wouw dichterbij de vrouwen toilet komen, gewoon omdat ik gewoon een boodschap moest doen en om afteluisteren.
Net toen ik een stap dichterbij kwam toen kwam mevroutje piespot eruit (peec spreek je uit als pies). Ze zag me staan er keek me super raar aan (kijk de omslag foto of hoe dat ook heet).
Zij belike Waarom sta je hier kleine tuinkabouter, dat zei ze natuurlijk niet echt maar zo leek het gewoon.
We hadden een staarmoment van 30 sec fz. Ze liep gewoon weg zonder me straf te geven, ben ik wel blij mee maar dit ben ik niet van haar gewend.
Ik gind de toilet binnen waar zij zat om te kijken of ze iets had laten liggen fz, want ja dat zie ik altijd in films zo'n eng raar briefje.
Ik had er al meteen spijt van want het stonk ENORM!
Helaas was het enigste wat ik zag een propje papier😒. WACHT WAT EEN PROPJE PAPIER??!!Ik was echt enorm verbaast.
Kom op Emily pak het op.
Kom op Emily pak het op.
Kom op Emily pak het op.
En zo ging mijn gedachten jaren door.Ik pakte het op en besfte meteen dat mijn fantasie dus helemaal wegvloog.
Het was een nat propje WC PAPIER.
Ik moest bijna overgeven.
Ik raakte gewoon haar pis aan.
Haha is wel grappig pies van mev peec.
Maar niet zo grappig als je het aanraakt!!Ik ging mijn handen wassen met 1 hele vles zeep.
Ik vraag me nogsteeds af wat ze overmij zei.En net toen ik dat natuurlijk dacht kwam ze boos het toilet binnen lopen.
MEV EMILY IK WAS JE UREN AAN HET ZOEKEN. WAAR WAS JE?!
Uhmm... Je stond me 5 min geleden nog aan te staren.
GEEN GROTE MOND EMILY!
IK WIL DAT JE AL JE VERDOMME SPULLEN PAKT!Uhm waarom?
GEBRUIK JE HERSENS IEMAND HEEFT JE GEADOPTEERD.
Ik was van binne echt blij.
Maar ik had niet verwacht dat iemand MIJ zou adopteren omdat ik al 13 ben, maar oke.Ik had al mijn spullen ingepakt en liep naar de lobby fz iets.
Ik zag daar een mooie jonge vrouw en een knappe man.
Ze namen me mee in de auto.Zo mevrouwtje ik ben Tim Wolter.
En ik ben Sasha De Jong, maar mijn achternaam is van af nu ook "Wolter".Uhh...i..i..k b..ben.
Ach wees nou niet zo verlegen kom op als je toekomstige moeder wil ik wel graag je naam weten😂.
Uhhh..o..oke..ik..ben...E..e..e..mily.
Oke eeemily😂.
Rustig maar mijn man maakt altijd van die rare grappen😉.
Uh..uh.. Oke.
Nou toen waren we dus bij een heel mooi huis aangekomen.
Ze brachten me naar binnen en toen door naar mijn slaapkamer.
Oke Emily als mijn nieuwe.. Uh.. Ik bedoel.. Eerste "dochter". Heb ik hier leuke spullen in deze doos.
Uhh😂 wat moet ik hier mee mevrouw Sasha.
Ach doe niet zo raar en noem me maar gewoon mama😉.
Oke...m..mama.
Nou met deze spullen kun je je kamer versieren. Je mag alles gewoon helemaal zelf designen.
Oke dankjewel Mama.
Ik vind je nu al geweldig schatje😍.
Ik pakte de doos uit en toen liep mijn "moeder" weg.
Ik zag allemaal hele mooie spullen.
Maar op een van die spullen stond
Marloes.Hadden hun dan toch wel een kind?
Om zes uur gingen we eten.
WE ATEN PIZZA YEAH.Oke schatje mama gaat even slapen ik ben helemaal uitgeput.
Slaaplekker alvast.U ook mama.
Zo dochtertje en heb je al een idee naar welke school je wilt?
Ja papa ik denk dat ik naar StudieCollege wil (zelfverzonnen).
Oke ik zal morgen overleggen met je ma.
JE LEEST
Onder mijn slaapkamer.
Mystery / ThrillerYo mensen. Waarscheinlijk hebben jullie allemaal het virus gelezen😂. Maar oke dit is een wat engere verhaal😉☺. EN STUKKE BETERRRRRRR. Heb ik typ fouten fz zet ff in de rea thx😍. Emily is een meisje die is geadopteerd. Ze komt eigenlijk uit Amerik...