-Tu locuiesti aici ? La aceasta casa ? Prietenii cei mai buni ai parintilor mei ?
Eu raspund : - Da, de ce pui atatea intrebari este ceva in neregula ?
-Nu, doar ca nu ma gandeam ca tu esti fata aceea frumoasa si destepta despre care tot vorbeau parintii mei .
-Mhahaha.
- Vrei sa mergem impreuna la scoala ?
-Da,desigur,ca vreau . Stii ieri te-am vazut cu fetele "populare" ,zic eu razand .-Mda ,ma ajuta la campania pentru mister .
-Aha . Participi ? Dar tu de cand esti in aceasta scoala ?
-Da particip . De anul acesta ca si tine . Parintii nostri sunt prieteni foarte buni la serviciu cat si acasa . eu am calatorit mult si s-a intamplat sa ma imprietenesc cu aceste fete din cauza frumusetii,zice el amuzat, Alis ma place mi-a spus Bianca (Alis este una din prietenele intepate ale Biancai ).
In gandul meu eram WHAT??!! deci iarasi una dintre dusmancele mele e indragostita de tipul asta ? Si de cand parintii mei au cei mai buni prieteni ??? mi-a povestit mama despre ei ,dar nici eu nu stiam de acest baiat pe care apropo il cheama Vlad :> .
Ajungem la scoala intram pe usa si George ma vede uitandu-ma atat de absorbita de privirea lui Vlad , se vedea ca este gelos . S-a intamplat sa fie si vipera aici ce a facut ochii mari cat cepele ,cand m-a zarit alaturi de el, cred ca ,a fost putin jenant pentru ea eu fiind aluturi de un baiat de care ea era indragostita .
La ora de dirigentie se intampla ca diriginta sa fie inspirata si sa ne aseze baiat cu fata ,iar bineinteles ca universul tine cu mine ,fiind asezata langa Vlad.... cum s-a intamplat asta ???
Eu ii zic : -Hei ne intalnim din nou prietene ;) !
-Ce ma bucur sa stau cu tine . Sper sa ne intelegem .
-Bineinteles ca da ,ii soptesc la ureche : De acum daca tot vin parintii tai la mine sa vi si tu ne mai imprietenim si noi , ne cunoastem mai bine :)
La masa de pranz George ma saluta si se aseaza langa mine( Apropo ...el este cu un an mai mare ca mine) . El spune:
-Heiiii,printeso,cum a fost ziua ta ?
-A fost bine m-am imprietenit cu multa lume . Sunt foarte fericita, ziua ta cum a decurs ?
-Bine , as fi vrut sa ne intalnim mai des :))
Nu la mult timp apare Vlad , vai ce nume frumos imi sclipesc ochii cand ma gandesc la cat de minunat este.
-Pot sa stau ?
George : -Nu .
eu: - Da sigur, ia un loc ! ;)
In timpul asta ma gandeam "Ohhhh... o fi posibil sa ma indragostesc de doua persoane in acelasi timp ???" . Dar oare ce o sa urmeze ?
George: -Cum v-ati cunoscut ?
eu :- E vecinul meu ,azi dimineata ne-am intalnit .
G: - Vecinul tau ? De cand ?
eu: - parintii nostri sunt cei mai buni prieteni si au acelasi serviciu :)). Eu am terminat ,deci plec acasa .
Vlad: -Stai. Vin si eu !
Eu : -Ok , il pup pe George pe obraz si ma indrept spre iesire .
Am mers , ajungem acasa mi-a zis :
-Hei maine dimineata vin sa te iau ?
-Ok ,la 8 si 40 ,daca orele incep la 9 .Paaaa. :* Vezi in caz de mai vin parintii tai la mine te astept ;)
-Bineinteles ,o sa vin ! Pe maine !
Intru in casa ma lipesc de usa si ma intreb oare ce s-a intamplat cu mine sunt atat de indragostita incat nu stiu ce vreau ??? Vine Mili catre mine pupandu-ma si trezindu-ma la realitate . Ii povestesc si mamei de Vlad cum de nu mi-a spus ca prietenii lor sunt vecini cu noi :)) .
VA URMA!
CITEȘTI
Inima nu respecta reguli
RomanceEste vorba despre o fata pe nume Larisa ce este indragostita si nu stie ce vrea de la viata, din cauza parintilor ce o obliga sa decida ce o sa faca mai departe lasand prostiile . O sa fie multe aventuri ,certuri, petreceri . Asta este doar putin d...