elena burada ne işin varr senin!!
olamaz anneme yakalandım.anneme ne cevap verebilecegimi dusunurken annem tekrar :
Elena sana burada ne işin var dedim!
ne diyecektim Ben simdi off
-Iıı Ben şeyy aslında ...
-Elena bana geçerli bi neden
-annem sadece merak ettim .dedim ve aglayarak Odama cıktım.tabi ki gercekten aglamiyordum.sadece ordan kurtulmak icin bunu yapmam gerekiyodu.off sanırım Ben ates prensine aşık oluyordum.o benim adımı biliyo ama Ben bilmiyorum .
...
atıma binip şelalenin prays gittim.Benin oturdugum yerde biri vardı.bi dakika !
evet oydu ates prensiydi.benim geldigimi anlamis olmalı ki arkasına döndü . iste tam o an kalp atışlarım hızlandı. küçük bit tebessüm etti.bende karşılık verdim.yanina gittim. Bana:
- hoşgeldin .dedi.
sadece gülümsedim.kısa bi sessizlikten sonra bana:
-bak Elena seni gercekten cok seviyorum . Jensen neden kacıyosu?? dedi.
ne diyecegimi sasırdım. galiba Beni gercekten seviyordu. yavas yavas Bana yaklastı.dudaklarını dudaklarıma degdirdi.tanrım ilk defa biriyle öpüştüğümü yeni farkettim.üst dudagımı öpmeye başladı.ona karşılık vermek istiyordum.fakat doganın kanunu bu. ona karsılık verirsem ikimizin canı cok yanacaktı. cunku biz birbirimize tamamen zıttık.dudaklarımı oyle atesli opuyordu ki kendime Hakim olamadım ve dudaklarını emmeye başladım. şimdiden canımız cok yanıyordu. öpüşmeye devam etmek istiyordum ama canım çok feci bi sekilde acıyordu. dayanamadım ve dudaklarını dudaklarımdan cektim. bir süre birbirimize öylece baktık. yanagımdan yaş süzüldügünü hissedince koşarak atıma bindim ve oradan hızlıca uzaklaştım...