╔════ ••❁❀❁•• ════╗
No great mind has ever existed ,
Without a touch of madness╚════ ••❁❀❁•• ════╝
-
"ARGHHHHHH!!!!"Jeritan seorang perempuan bergema di dalam rumah kosong itu. Jeritan yang tiada siapa akan tahu dan mendengarnya.
Tapi tidak bagi si dia .
Baginya, jeritan itu bagaikan alunan sebuah muzik ditelinganya. Yang menggamitkan. Yang mengasyikkan dan yang paling penting, yang menyeronokkan.
"Jerit sayang, jerit sepuas hati kau ..
...Tidak ada seorang pun peduli dengan jeritan kau" bisiknya perlahan di telinga wanita itu .
"Tto-long, tolong jangan buat macam ni. I'm sorry"
Rayuan wanita tersebut tidak diendahkan. Sebaliknya, dia meneruskan kerjanya yang tergendala tadi.
Satu persatu dilakukan dengan penuh teliti.
Bermula dari leher.
Kemudian turun ke dada.
Turun ke perut.
Turun ke pinggang.
Turun ke betis.
Habis??
Tidak.
Si dia mula mengukir 'art' nya dibelakang badan wanita tersebut.
Dari atas.
Sampai ke bawah.
Tiada satu tempat pun dia tertinggal untuk mengukir.
Mengukir dengan penuh keasyikan.
Darah yang memercik ke mukanya, dijilat dengan penuh keseronokan.
"What a yummy blood~" sinisnya.
"URGHHHHHHHHHHHHHH!! PLEASEEE NOOO MOREEE..S-STOPPP!!"
Dan sekali lagi suara jeritan itu bergema.
"Shuhhhh shuuhhh, senyap sayang. Why not you enjoy this moment huh petal" suaranya ditekan.
Kalau tadi pisau itu dia guna untuk mengukir badan wanita itu, kini dia mula menusuk satu persatu di perut wanita itu.
"P-pleassee tta- "
"Nu'uh, its master for you petal"
Wanita itu tidak dapat berbuat apa-apa. Kedua-dua pergelangan tangannya diikat dan digantung ke dinding. Badannya yang dulu dia agung-agungkan kini sudah seperti mayat hidup. Yang penuh dengan kesan torehan dan garisan dalam atau si dia menggelarnya "art"
YOU ARE READING
〖 𝓛à 𝓓𝓮𝓶𝓮𝓷𝓬𝓮 〗+ KTH
Fanfic- ❝ I'm not mad at all . I'm just differently sane . ❞ - KTH [ONGOING] Poster by ; @M1NY00NGI-