O viata complicata

172 4 1
                                    

Capitolul 1.

Primul capitol din orice carte citita de mine este unul pe care ori cat de nult l-asi citi nu il inteleg, si nu are legatura cu celelalte .Asa ca primul capitol al acestei carti va incepe cu descriete personajului principal.

Sarah este o fata de 13 anu ,pasionata de fotbal ,care arata destul de bine. Are parul negru ,ochi caprui si incantatori , pistrui ,ai un zambet minunat .

Datorita prietenului sau din copilarie ,Myke ,care a aduso in par , a invatat sa joace fotbal si sa fie baietoasa .

Dar pretul de a petrece timp in parac ,facand ceea ce ii place era de a il ave pe Jake prin preajme . el este un baieat de 16 anui, blond cu ochi albastri , cu note mici si caracter jalnic. Sarah nu suporata acest baiat si nu isi dorea ca el sa vina in parc,dar pentru ca si el era prieten cu Myke avea doar 2 ontiuni:

1. sa nu mai vina deloc in parc pentru ca venea si Jake.

2. sa incerce sa il suporte.

Sarah a ales a 2-a varianta dar nu a putut rezista asa mult timp .

De fiecare data cand Myke nu apara bine, Jake tipa. de fiecare data cand Sarah gresea o pasa ,Jake tipa, de fiecare data cand cineva gresea ceva el se inrosa la fata si facea ca toti draci urland la toti de pe teren.Avand in vedere ca "terenul lor de fitbal "ele o jumatate de teren de basket .

Dupa 2sapatamani in care Jake a urlat in truna,Sarah nu a mai suportat asa ca a renuntat sa mai vina in parc. Myke s-a rugar de ea multa vreme ca sa revina in parc da ea refuza de fiecare data,pans intr-o zi cand tatal ei a spus :

-Sarah , daca si myki se roaga de tine sa mergi , de ce nu vrei ? Pana la urma e doar un fraier , daca el tipa ce vina ai tu , tu trebuie sa faci ce iti place nu sa te enervezi ca tipa ala la tine . Asa ca nu mai sta ,du-te si incearca sa il ignori pe Jake ca poate o sa vada si el cat de penibil e .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 04, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum