Panda + důležité info

16 3 0
                                    

Seděl jsem ve své pracovně a vyplňoval nějaké ty dokumenty. Byl jsem z dnešního summitu unavený a smutný. Zase se všichni mladí hádali.
Potřeboval jsem se osvěžit. Oh poslední láhev Maotai. Výborně.
Vzal jsem ji, a přemýšlel nad skleničkou. ,,Naco sklenička,, pomyslel jsem si. Šel jsem si sednout do obýváku.

*Po půl hodině*
"Ufppff. Naco jim jé těm mladejm ta agresiv-škyt-ita? Hm?,,
Zeptal jsem se pandy. Ten jen na mne koukal. " Proč mi neodpovídáš ani malinko?!! To se mnou nem-škyt-mluvíš?!?,,
Dopil jsem láhev a nechal jí kutálet po podlaze.

"P-škyt-pando?,, Koukl jsem se na místo, kde seděl, teda ještě před chvílí, můj chlupatý kamarád. Teď tam byl o hlavu vyšší chlapec, s bílo černými vlasy, a stejně barevným oblečením.
Koukal na mne s úsměvem, který na mne vždy házel Rusko. Přitáhl si mne do polibku. Povalil na sofa. Naprosto jsem nic netušil, a i přes paniku a zmatenost jsem s nim spolupracoval.
Ani ne za dvě minuty jsme byli oba nahý. Líbal mne na celém těle. Ani jsem si nevšiml, že mám již jeho třetí prst v sobě. Našel bod. Chvíli mě tam provokoval. Pak je vyměnil za svůj úd. Lehce jsem se prohnul. Až vysřízlivím, bude mne vše bolet. A to soudím jen podle toho, že po lahvi Maotai mne bolí hlava i několik dní, zvlášť, když ji vypiju sám a na lačno.

Začal se pohybovat. Nelíbilo se mi že jsem vzdychal jen já. Hnul jsem pánví proti němu. Kdo by si kdy myslel, že pandy tak slastně vzdychaj? Jen doufám, že nikdo nepříde....

************************************
Tak. Jestli budete chtít pokračko, tak musíte splnit dvě věci:
Odpovědět na otázku, která v rozhovorech už je nějakou tu dobu a jít se usmát na sebe k zrcadlu.

I když se vám asi nechce prosím vás o to. Mějte se rádi. Huh. Mam teď problémi a antidepresiva nepomáhaj. Já... To chci zkončit. Díky wattu jsem zjistila, že je spousta lidí, co jsou na tom podobně, nebo hůř. Zjistila jsem že taknějak nejsem sama. Ale já už to doma nemůžu vydržet. Asi z toho tady  udělám nějakou tu svěřovací appku pro lgbt, yaoiisty/sky podivíny/nky atd. Hrozně mne těší, že je o mé příběhy aspoň malý zájem. Netrap te se a nepřemýšlejte nade mnou. Miluju vás mí červíci..

NICOLtheCANIBAL❤❤❤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 05, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Od Vás pro VásKde žijí příběhy. Začni objevovat