Prololog

24 0 0
                                    

No elo to nasza pierwsza książka i to taka dla beki .XD.

~~~

Sue siedziała przed swym swagerskim kompie i hejtowała, jak to miała w naturze. Właśnie cisnęła pewno młodą fankę lotra bo napisała "huj" zamiast "chuj". Sue nie mogła popuścić tej małej błędu, wiec wyzywała ją od lacho ciągów i tępych dzid. Niestety jej zajęcie przerwał Christian.

-No Elo Elo!!!

Wdarł się córce do ucha. 

-Przybyłem po cieł.

Jego błędna gramatyka bolała w uszy (nie) biedną Sue.

-Uznałem że jesteś infantylnym odludkiem. Postanowiłem zabrać cię do mojej BFF Anastazji.

Niezbyt zadowolona blondynka zamaszyście machnęła włosami. Jak on simie przeszkadzać jej w tym momencie. Poderwała się z krzesła i złapała za swoją białą rękawiczkę Michaela Jacksona  leżącą na biurku. Dostała ją na urodziny. Zamierzała jebnąć ojca w twarz niczym Zbyszko z Bogdańca jakiegoś tam krzyżaka, ale złapał ją za rękę i delikatnie wyją przedmiot należący do  boga popu.

-Nie dyskutuj ze mła. Jedziesz zemną do Anastazji i jej brata Brajana.

Sue padła na kolana. Tylko nie Brajam. Ta ameba umysłowa nie dorasta jej do pięty i jeszcze mówi że biologia jest nudna.

~~~

Więc rozdziały nie będą długie ale będą w miarę często.

MIŁEGO CZYTANIA :** 


Kochaj mnie jak PasztetWhere stories live. Discover now