Ik zit in de hogwarts expres en dit is het eerste jaar zonder mijn broer mijn broer is vorig jaar overleden door Voldemort ik weet niet precies me ouders willen er niet veel over kwijt, wat ik opzich best stom vind maar ja je moet ermee leven. Ik zoek een plekje in de trein en uiteindelijk all coupes bekeken behalve eentje dus ik loop er naar toe en zie twee kinderen zitten twee jongens eentje heeft oranje haar en die andere heeft bruin haar dus ik vraag of ik er bij mag zitten en ga zitten en vraag aan de jongen met oranje haar 'ik ben hermoine granger en jij' waarop hij antwoorden 'ik ben Ron weasley' 'Oww nog een weasley' ineens vraagt die jongen met bruin haar 'Omg ben jij DE tweeling zus van draco granger' 'ehhm':antwoordde ik ik wist niet meer wat ik moest zeggen dus was ik gewoon de hele weg stil. In de tussen tijd dacht ik alleen maar aan draco en hoe ik hem heb kunnen Laten gaan. Als we eindelijk zijn aangekomen is er niks veranderd de kapotte toren het dode gras de dementors die boven het kasteel vliegen om te voorkomen dat Voldemort terugkomt. Ik loop het kasteel binnen en zie dumbeldore staan en vraag aan hem en is hij nog terug gekomen. Waarop hij reageert:' nee gelukkig niet en hoe voel je je nu nou ja je weet wel' 'ja het gaat goed met me' ik loop naar binnen het kasteel in en ik zie Harry en Ron staan en loop naar ze toe. Ik kijk nog even naar buiten en zie weer voor me hoe draco aan het vechten was met Voldemort. Het is vast niks het zal vast zijn dat ik hem mis. Ik zeg tegen Ron en Harry:' zo welke les hebben we eerst' waarop Ron antwoord;' toverkunsten' Oww het lievelingsvak van draco denk ik terwijl we met zijn drieën naar de les lopen. Ik zit nadenkend in de les over hoe mijn ouders zich nu zouden voelen. En opeens schrik ik wakker uit mijn gedachte door de stem van snape:' aahhh hermoine granger hoe gaat het nu met je' waarop ik antwoorde ' ja het gaat wel goed' en ik liep snel naar binnen ik ging naast Harry zitten. En toen begon snape te praten op de helft haakte ik af omdat ik werd geroepen door dombeldore om naar zijn kantoor te komen dus daar liep ik dan op weg naar zijn kantoor. Toen ik in zijn kantoor zat zei hij :' hallo hermoine granger' waarop ik hem verbeterde ' dramoine granger' en dumbeldore keek me echt aan van waaaatttttt en toen zei ik snel:' ja dat heb ik net bedacht als aandenken aan draco' ' Oww dat is mooi' antwoordde dumbeldore.
YOU ARE READING
Losing you
FanfictionZe mist haar tweelingbroer krijgt visioenen en heeft een idee wat uitloopt op iets raars............. Btw volg allemaal Ff @maardiii