PART-4 MERHABA KARDEŞİM...

24 1 0
                                    

BİR GÜNDE İKİ BÖLÜM :) HİÇ BİRŞEY DEĞİL YORUM YAPIN YETER...

İPEK'İN UÇAĞI İNGİLTEREYE VARALI 1 SAAT OLDU FAKAT SALLY GELİP ALMADI.4/5 KEZ ARADI İPEK SALLY'İ.SON KEZ ÇALIŞTI SALLY TELEFONUNU.

'SALLY NERDESİN BİR SAATTİR GELMENİ BEKLİYORUM'

'İPEK KUSURA BAKMA CANIM ACİL BİR İŞİM ÇIKTI APAR TOPAR AMERİKA'YA GİTTİM FAKAT ENDİŞELENME SENİ ŞÖFÖRÜM GELİP ALICAK TAMAM MI'

'SALLY BEN NE YAPICAM ŞİMDİ.PEKİ NE KADAR KALICAKSIN? '

' BİR HAFTA İPEK'CİM. HA BU ARADA SENDE KARDEŞİNLE TANIŞACAK VE ONUNLA KALACAKSIN JOSH SENİ ONUN YANINA GÖTÜRECEK.İTİRAZ ETMEK YOK SENİ SEVİYORUM.

'TAMAM TAMAM BENDE MERAK EDİYORDUM KİM OLDUĞUNU.İYİ TANIŞALIM BAKALIM KARDEŞİMLE.BENDE SENİ SEVİYORUM.'

'BYE.KENDİNE İYİ BAK.'

'TAMAM SENDE BYE'

İPEK TEEFONU KAPATTIĞI SIRADA SALLY'NİN ŞÖFÖRÜ JOSH GELDİ VE ARACA BİNİP KARDEŞİYLE TANIŞMAK İÇİN YOLA KOYULDULAR.BİR ŞİRKETE GELDİĞİNİ GÖREN İPEK ÇOK ŞAŞIRDI VE DOĞRU YER OLUP OLMADIĞINI SORDU.JOSH KAFA SALLADI VE İÇERİ YÖNLENDİRDİ.

'JESSİCA HANIM ŞİMDİ LÜTFEN 3.KATTA Kİ 3.ODAYI GİDİN KARDEŞİNİ ORDA OLACAK'

'TEŞEKKÜRLER JOSH SEN GİDEBİLİRSİN BEN GERİSİNİ AYARLARIM'

JOSH KAFA SALLAYIP DIŞARI ÇIKTI.JESSİCA HİÇ VAKİT KAYBETMEDEN ASANSÖR'E YÖNELDİ.3.KATA ÇIKTI VE 3. ODANIN OLDUĞU YERE DOĞRU YÜRÜDÜ.

HARRY'DEN DEVAM..

ÇOCUKLARLA BU GÜN BÜYÜK HABERİ ALMIŞTIK.BİR ABLAM OLMUŞ :) GÜLMEYİN SAKIN DUYUNCA ŞOK OLDUK NEYSEKİ MENAJERİMİZ OLAN SALLY DURUMU BİZE ANLATTI VE GELEN KİŞİDE KUZENİYMİŞ.BUGÜN DE BURAYA GELİP BENİMLE TANIŞACAK.ACABA NASIL BİRİ SEVEBİLECEK MİYİM MERAK EDİYORUM.ASLINDA ÇOK DA GÜZEL BİR HABER BU AİLEMİ KAZADA KAYBETTİKTEN SONRA HİÇBİR AKRABAM BENİMLE İLGİLENMEDİ VE KİM BİLİR ABLA-M İYİ ANLAŞIRIM. BEN DÜŞÜNCELERE DALMIŞKEN KAPI ÇALDI.

HEP BİRLİKTE 'GİRİN'DEDİK VE KAPI AÇILDI İÇERİYE YAVAŞCA GİRDİ VE ŞOK OLMUŞ BİR İFADEYLE BİZLERE BAKA KALDI.KIZ ÇOK GÜZELDİ SARIŞIN MAVİ GÖZLÜ İNCE BELİ SEKSİ BİR VARLIK VARDI.NE! YOKSA ABLAM BU KIZ MI?

JESSİCA'DAN DEVAM..

KAPI AÇIP İÇERİ GİRİNCE ŞOK OLDUM.BUNLAR ONE DİRECTİON'DI VE BEN DONUP KALDIM.AMAN TANRIM KESİN Bİ HATA OLDU.TAM ÖZÜR DİEYİP KAÇACAĞIM SIRA LOUİS UZANIP ELİMDEN TUTTU VE KAPIYI KAPATIP ARKASINA YASLANDI.

'MERHABA ŞİRİN KIZ.KİMSİN VE BURDA NE ARIYORSUN'

'Ş.ŞEYY BEN KARDEŞŞİM LE TANIŞACAKTIM VE ONUN BURDA OLDUĞUNU SÖYLEMİŞLERDİ.ÖZÜR DİLERİM.'

LOUİS: 'HEY TAMAM KORKMA BİZ SENİ YEMİYCEZ' DİYİP KAHKAHALARA BOĞULDU.O SIRADA HARRY KIZGIN BİR YÜZLE LOUİS'E BAKINCA SUSTU.

HARRY:'MERHABA BEN HARRY STYLES VE SENDE ABLAM JESSİCA STYLES'SİN DİMİ'

JESSİCA:'EVET BEN JESSİCA MEMNUN OLDUM HAROLD.'

HARRY:'HAROLD MU SEN Bİ DAKKA YOKSA SEN DE Mİ HAYRANIMIZSIN ? DİYE SORUNCA.

JESSİCA:'EVET.KIZDINMI' DEDİ ÜZGÜN BİR İFADEYLE.

HARRY:'HAYIR AMA ŞAŞIRDIM DİRECTİONER BİR ABLAM VAR' DİYİP KUCAĞINA ALIP DÖNDÜRDÜ.SENİ ŞİMDİDEN SEVDİM ABLACIM DEDİ.HADİ DİĞERLERİYLE TANŞALIM DEDİ.

HAYAL GÜCÜ ♫ ♫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin