Avril Lavigne Her Daim Çıtır!

667 27 1
                                    

Avril Lavigne'in hayatında yeni bir yakışıklı (Kanadalı rock grubu Nickelback'in solisti Chad Kroeger), yeni bir plak şirketi, yeni sayılabilecek, kendi yarattığı moda markası (Abbey Dawn) ve yeni bir de albüm var. Kanadalı şarkıcının bu beşinci stüdyo albümü Eylül ayından önce raflarda olmayacak ama biz yine de onu özlediğini düşündük ve çok özel bu röportajı seninle paylaşmak istedik. İşte Avril Lavigne'den yeni albümü, özel hayatı ve kariyeri üzerine çok samimi açıklamalar!

Avril Lavigne'in sıradan bir günü: 

"Spora gidiyorum veya rollerblade yapıyorum. Eğer stüdyodaysam, sadece çalışıyorum. Geç saatlere kadar çalışıyorum, sonra uyumaya gidiyorum, sonra yine çalışmaya başlıyorum. Çalıştığım zaman spora bile gidemiyorum, gerçekten vaktim olmuyor! Çalışmadığım, sıradan bir günde ise uykumu almaya bakıyorum, spor yapıyorum, yemek yapıyorum, evi temizliyorum; özetle ev işlerini hallediyorum. Eğer turnedeysem biraz eğlenmeyi, insanlarla takılmayı seviyorum." 

Özel hayatı hakkında konuşmamasının nedenleri: 

"Özel hayatın mahremiyetine önem veririm, ailem ve ilişkilerim söz konusu olduğunda aşırı korumacıyımdır. Hiç konuşmam. Ama ilk kez bir ilişkimden bir anda herkesin haberi oldu, bunun sebebi sanıyorum birlikte çalışıyor olmamız. Ve o da (nişanlısı Chad Kroeger) zaten tanınan biri. Bu yüzden ilk kez ben de konuştum ama o kadar da değil." 

Bir önceki albümü 'Goodbye, Lullaby'ın ona öğrettikleri

"O albümde bir şey yapmaya çalışıyordum ama plak şirketimden destek görmedim. Belli başlı tarzlar ve besteciler konusunda anlaşmazlık içindeydik. Çok fazla dram vardı. Bu da benim için can sıkıcıydı. İnsanlar senin yanında değilse, yaptığın şeyi desteklemiyorlarsa ve de sana yapmak istemediğin şeyleri yaptırmaya çalışıyorlarsa işlerin işleyişi biraz bozuluyor, enerjin düşüyor. Benim bu albümde yaşadığım şey bu oldu. Ama yine de güçlü olmam ve başımı yukarıda tutmam gerektiğini biliyordum." 

Göz önünde büyümekle ilgili düşünceleri: 

"YouTube'u açıp eski röportajlarımı izleyebilmem bence çok güzel. Bir yandan da çok acayip geliyor çünkü ne kadar genç olduğumu görüyorum! Sıradan bir çocukluk yaşamamış olduğum için memnunum, ama tabii okula gittim, hokey, beyzbol oynadım, ufak bir kasabada büyüdüm. Yani aslında bu anlamda benimki de standart bir çocukluktu."

Hayranlarıyla ilişkisi: 

"Hayranlarımın neden ve nasıl bu kadar sadık olduklarını kestirmek benim için gerçekten zor. Belki de şarkılarımı kendim yazıyorum diyedir, böyle olduğu için insanlara daha gerçek geliyordur. Şarkılarım insanlara bir şey ifade ediyordur. Dünyanın her yanından hayranlarımla tanışma fırsatım oldu ve hepsi de bana hayatlarını bir şekilde etkilediğimi söylediler. Ben de onlara zaman ayırdım. Çok fazla ülkeyi, şehri dolaştım. Onlara zaman ayırırsan, gidip onları görürsen, hep yanında olurlar." 

Müzik piyasasındaki ilk çıkışı hakkındaki duyguları: 

"Göbeği açıkta, dansçıları arkasında bir şarkıcı değildim. Söyleyecek bir şeylerim vardı ve gitar çalıyordum. Çıkış noktam, sahnedeki duruşum, her şeyim farklıydı." 

Yeni albümü ve yeni sound'una dair yorumları: 

"Sadece şarkılarımı yazmak ve biraz daha sanatsal bir şey ortaya koymak istedim. Radyoların bangır bangır çalacağı bir hit yaratma peşinde değildim. Şarkı sözlerimi yazarken ise daha önce değinmediğim konulara değinmek istedim. Çok basit olmak istemedim. Kendimi gerçekten ifade edip daha da derinlere inmeye çalıştım." 

Nişanlısı Chad Kroeger ile ilişkisi üzerine:

"O da benim gibi biri; bir rocker, gitar çalıyor, her akşam sahneye çıkıyor, şarkılar yazıyor… Birlikte iyi vakit geçiriyoruz. İlk başta birlikte şarkı yazan iş arkadaşlarıydık, sonra arkadaş olduk ve geçen yaz itibariyle de çıkmaya başladık."

Her zaman dürüst olmayı başarmakla ilgili: 

"Tamamen şeffafım. Eğer kendim gibi olamıyorsam bu şarkı yazışımı, işimi, ilişkilerimi, her şeyimi etkiler. Eğer mutlu hissetmiyorsam, insanlar bunu anlayacaktır." 

Avril LavigneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin