Sevgili arkadaşlar , bende bütün kızlar gibi makyaj yapmayı çok seviyorum, hemde çok😊😉
Ama tabiki makyajın da bir sınırı var .bazen en çirkin insanın bile makyaj ile güzelleştiğini oradan, buradan görüyoruz . Ama sadece makyaj ile güzel olmak sizce güzel bir şeymi?
Bence hayır , bu arada soruma cevapları bekliyorum ..😊Benim en sevmediğim kelime "makyaj güzeli" bence "makyaj güzeli" olan insan gerçekten güzeldir .
Sonuçta Allah'ın verdiği güzelliği , Allah'ın yarattığı şeylerle ortaya çıkarıyoruz , zaten öncelikle güzelde olsak , çirkinde olsak bu dünyaya "insan" olarak geldiğimize şükür etmeliyiz.
Birde gıcık olduğum bir şey daha var , "yanlış ve abartılı" makyaj. Abartılı makyaj olunca inanın yüzümüz kötü görünüyor . Aslında makyaj yapmak yerine göre değişir. Mesela bir okul makyajı ve bir düğün makyajını ele alalım , biz bunları iyi ayırt edebiliyorsak biz _we're perfect_😝.Şimdi sizlere makyajın mucizeleri ile ilgili bazı resimler göstermek istiyorum .
Mesela bu resimde kadının ne kadar gençleştiğini görebiliyoruz , hemde bir makyajla ama bir makyaj deyip geçmememiz gerektiğinide bilmeliyiz.
Bu arada kadın baştan aşağı yenilenmiş gibi😮Ya da bu kızda resmen Barbie bebeğe dönmüş .
Makyajla güzel olmak gibi makyajsız da güzel olan çok var sizlere ünlülerden örnekler vermek istiyorum.
_Tuğba büyüküstün_Doğalda gayet güzel , yalan yokk😊
_Fahriye evcen_
👍 perfect😜
_Beren saat_
_ Elçin sangu_
_ Merve boluğur_
İşte bunlar mucizeler şimdilik bu kadar , lütfen beğendiysen iz oylamayı , bir düşünceniz varsa yorumlamayı unutmayın . Güzelliğiniz bol , makyajınız az olsun kızlar bayy😁😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlginç bilgiler
General FictionBu kitabı , bilmeniz gereken ,ilginç hayatları , anıları , inanışları öğrenmeniz için yazdım . inşallah beğenirsiniz , iyi okumalar..😊🙆