Seriál
Původní název: Teen Wolf
Rok: 2011 - 2017
Hodnocení: 5\5*
Žánr: komedie, romatika, akční, fantasy, dobrodružný, horor, drama
Hej hej lidičky, je tu další seriál. Možná to někoho překvapilo, možná to tu někdo neočekávaně čekal, ale je to tady. Máme tou seriál Vlčí mládě. Vím, že už je to nějaká doba, co skončil, ale já jsem se na něj dodívala až teď.
Takže čím bych začala. Je to teda romantický, komediální, hororový, dramatický film spíše pro teenergery, ale myslím, že se na něj může dívat, každá věková skupina. Najdete tam jak love story, tak i různé tajemství a záhady, vtipné scény, bojové scény a mnoho dalších. Určitě bych ho zařadila do skupiny fantasy a taky je to už třetí, nebo nevím kolikátý seriál podobného žánru, který v letošním roce skončil. Kdyžtak mi napište, jaký seriál podobného žánru, by jste chtěli tady mít. Budu ráda za všechny ohlasy.
A myslím, že se můžeme vrhnout na stručný popis celého seriálu.
Děj se odehrává v malém městečku Beacon Hills, které je zamořeno nadpřirozenem. Vypráví se tam vlastně příběh Scotta McCalla, kterého kousne vlkodlak. Ten taky samozřejmě změní ve vlkodlaka. S jeho nejlepším kamarádem Stilesem se budou tenhle problém vyřešit. (Je to celkem dobrý paradox, že po celou dobu, teda až na jednu takovou výjimku, je Stiles člověk. Tak to mě přijde takové fakt super, že se tam někdo takový, bez nadpřirozených schopností. )
Do města přijíždí nová holka Allison, která se shodou okolností lovkyně vlkodlaků. Začnou spolu chodit, ale ona neví, že je Scott vlkodlak. Ovšem jak se to hned dozví, dá mu kopačky, ale spojí se s ním a tím poruší zákon jejich rodiny. Objevují se tam i další postavy jako je Derek a Peter Haleovi, kteří jsou rodáci Beacon Hills a vracejí se zpátky nebo Jackson, arogantní kapitán lakrosového týmu, který touží být vlkodlak, ale místo toho se stává kanimou, neboli také ještěřím netvorem. Pak je tu Lydia, která je Jacksonova přítelkyně, ale později (někdy v 3. sérii) se ukáže že je Banshe, posel smrti.Postupem sérii přicházejí nové postavy a staré odcházejí. Samozřejmě že i každá série ukrývá část našeho příběhu, který je důležitý a postupně se odráží i dalších dílech. Někdy budete cítit i s postavami a nebudete si vědět rady, stejně jako oni. Nebo to budete vědět a řvát na ně pře obrazovku. Toto máme asi všichni stejné.
Podle mě je tento seriál určitě dívatelný. Když by vás nezajímal příběh, tak určitě milovné zápletky mezi postavami, které stojí za to. Rozhodně doporučuji.
ČTEŠ
Filmové recenze
RandomJak jste si mohly všimnout, tady budu recenzovat různé filmy a seriály. Budu tady psát vlasní názor na filmy a seriály. Těším se na vaše názory. Doporučuji přečíst. ;-) Úspěchy: #749 náhodně ?? #656 náhodně ?? #495 náhodně ❤️❤️ #438 náhodně ?? #313...