Aici incepe serialul

38 1 0
                                    



         Salut ! Nu vreau să par siropos să vă mulțumesc din tot sufletul că sunteți aici , să vă mulțumesc că ați ales să citiți asta , bla bla bla.. No , din moment ce ai deschis asta ești unul din ăștia :

1. Ești în aceeași situație ca mine și vrei să vezi ce se intamplă aici

2. Crezi că asta te ajută să fuți și tu ceva

3. Citești asta ca să faci mișto de prietenii tăi virgini

4. Nu știu , te plictisești nu ți-e aminte să faci o labă și alegi să citești ceva random

Mda .. nu o sa mai folosesc diacriticile ca imi e lene si vreau sa incep odata sa povestesc , zic si eu .. Nu o sa dau detalii despre mine asa ca nu ai cum sa ma gasesti sa imi scrii mesaje sa te lauzi cat de mult futi tu ca invarti pizdele pe deget sau sa faci misto de ce urmeaza sa scriu eu aici .

               Sa incepem cu inceputul eu sunt Fritz Futerman ( numele e ales la panarama , si sa fie o ironie intr-o oarecare masura ) , am 17 ani , nu conteaza de unde sunt si alte chestii *pe care oricum nu te intereseaza , si dupa cum vezi in titlu o sa vorbesc despre                  „ Diviziunea celulara in stransa legatura cu functiile matematice polinomniale " . Nu , nu stiu ce pula mea am zis acolo sau daca are vreo logica . O sa vorbesc despre virginitate , acea chestie care de la 14 ani o consideri „ povara " , ca iti ingreuneaza viata , parca e cancer in faza finala de care daca nu scapi te omoara pe tine , pe ma-ta si pe restul familionului pe care il ai.

Pai uite ca eu nu am fost asa , eu am avut o copilarie plina de distractii frate , la 12 ani cu calculator in casa stateam la fotbal pana venea mama dupa mine .. Nu aveam timp de fete , si de alte prostii .. Adevarul ca am fost si urat cand eram mic ... hai sa nu facem mare caz din asta ca toti am fost urati cand eram mici .. Da si am avut prietena de pe la 13 ani jumate dar ce crezi ca faceam cu ea ? Mergeam amandoi de mana la scoala , ne pupam sub scara sa nu ne vada vreun profesor si alte copilarii ... Pe la 13 am ajuns la un prieten mai mare care s-a gandit sa imi arate ceva care mi-ar face viata mai frumoasa , filme porno .. Da , exact , omul mi-a trimis intr-un mesaj 41 de site-uri porno .. Da si intr-o zi cand nu aveam ce face si bine inteles ca nu era nimeni acasa , am intrat pe fiecare in parte sa vad ce se intampla acolo .. Ma jur , cum schimbam site-ul , atentia mea era si mai captiva in ecran ...

           Da si uite-ma aici , am 17 ani , si inca sunt virgin ! Si nu mi se pare o asa mare povara , da intr-adevar , lumea te exclude din unele chestii , fug si fetele de chestia asta .. Eu nu am patit asta , pentru ca sunt 7 tipuri de baieti  :


1. E ala care fute tot ce prinde , nu ii scapa nimic din mana , dar nu se lauda.

2. Ala care a fost si el odata la curve si se lauda ca fute tot ce prinde.

3. Ala care e virgin si se lauda ca fute desi nimeni nu il crede.

4. Ala care o arde pe laba zi si noapte ca sa fie „ Pregatit "

5. Ala care e virgin si se lauda ca fute , dar minte asa de bine incat e crezut.

6. Ala care e virgin si toata lumea stie ca e virgin.

7. Si mai e ala care e virgin si nimeni nu il crede..

Da frate eu am prieteni din toate categoriile astea ... Si eu ? Eu fac parte din ultima.

            Adica da sunt virgin .. dar asta nu inseamna ca nu am avut nici un fel de contact sexual , nu e mare lucru , eu in 17 ani de zile am reusit sad au o muie desi am avut N prietene.. Si totusi aia care mi-a supt pula nu a fost una dintre fostele mele , era una care se indragostise de mine intr-o singura seara si a vrut sa imi arate pe unde trece dragostea ... Nu e vorba de rusine , ca mie nu imi e rusine de nimic .. nu e vorba de frica , de frica nu are rost sa discut ca am un tupeu extreme de jegos .. Atunci de ce este vorba ? Pai e treaba ca nu am avut nici o relatie serioasa pana acum .. De ce ? Pentru ca nu sunt in stare sa am grija de asa ceva .. NU POT ! Eu sunt genul ala de baiat care „ In permanenta intoarce capul " .. Si nici nu mai ai cu cine frate , astazi catelele se fut cu astia cu bani , cu masini ... daca nu ai masina bengoasa si portofelul gros o flegma nu dau pe tine ! Nu toate .. Mai sunt si care cauta ceva serios , problema e ca nu cu tine .. Revenind la oile noastre , am prieteni foarte apropiati , cativa , care stiu ca eu sunt virgin si singurul sfat care il au e „ Fute ma si tu ceva " de fiecare data cand ma vad cu cate o fata " Nu fi prost , fute-o " asa cu nici o gara ... Zici ca te duci la ea si ii zici „ Fa , in seara asta te fut " si ea zice „Bine!" ... Nu nu merge asa , am incercat si varianta asta , nu functioneaza .. Bine nu chiar asa ... mai pe ocolite mai pe invartite .. si nimic ..

             BAI , futaciosii ninja care va vedeti , nu e asa usor . Cu o fata iti trebuie bataie de cap daca vrei sa iti iasa ceva . Bine ca mai sunt si alea pe care le duci cu zaharelul si le futi odata si gata , pe urma plangi dupa ea ca prostul oricat de tare in coaie te dai tu..

Bine , ca si fetele astea se impart in cateva categorii :

1. E aia care e o curva , se fute cu toti parlitii si e mandra cu ce face.

2. E aia care e " Curva a dracului " care se fute cu toti ... inafara de tine

3. E aia care toata lumea crede ca e curva si daca ii arati pula incearca sa o decojeasca

4. E aia care se da fata cuminte si e o curva ordinara

5. Si mai e fata cuminte care chiar e cuminte .. Astea sunt ca ursii Koala , pe cale de disparitie

Si voi fetelor ... Ca stiu ca o sa cititi si voi .. ca va roadeeee ..  Nici cu voi nu e de glumit .. cum apare un floc acolo jos hop in pula . Bai frate , am stat de vorba cu tot felul de fete si am ramas masca frate , mascaaa ..

Gen eram cu o tipa de vreo 16 ani pe afara cu niste amici , era buna cateaua .. insa trecuse recent printr-o despartire d-aia naspa , fusese cu un baiat mai mic ca ea cu un an si incepuse sa imi povesteasca drama vietii ei .. In fine nu am fost prea atent dar a fost o fraza care m-a adus in starea aia " FUCKED UP " .. Imi zice " Eu inca sunt in cautarea barbatului ala care sa fie langa mine toata viata. " Hai mai las-o in pula mea ... la 16 ani iti cauti barbatul care sa fie cu tine toata viata ... PAI FA PROASTO pana acum 2 ani iti sugeai degetele si acum vrei sa te mariti .

Sunteti mai mute asa , care au 15 16 ani si isi fac cordaci de 20 22 de ani si vrea " sa fie cu mine toata viata " vaaai , de-aia nu mi se mai beleste .. Traiti-va bai copilaria .. Cum va faceti buletin cum va sare gandul la pula ... Daaaaa , acum ca am impartit si fetele si baietii continuam cu ......

                                                                      Va urma ......


P.s. Categoriile sunt facute in stransa legatura cu povestea ..                 

                                           P.s.s : Comm daca vreti sa continui :3 Pup , paaa 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 29, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Povara numită " Virginitate "Where stories live. Discover now