Toti profesorii din acest liceu sunt foarte exigenti. Deabea ce a trecut o zi in care am avut ore si deja imi doresc sa merg acasa. Nu am mai primit nici o veste de la Davina, sper ca totul sa fie bine. Cand am ajuns in camera primul lucru a fost sa imi arunc ghizdanul intr-o parte a camerei si sa ma trantesc in pat. Dupa nici macar 10 minute in care ma gandeam cum sa plec naibii mai repede din acest loc a intrat Sarah ca un vartej de energie pozitiva :
-Raveeen ! cum a fost prima zi de liceu ? intreaba ea asezandu-se langa mine
-Groaznica. raspund eu punandu-mi perna in cap
-De ce ? Ce s-a intamplat ? spune ea
-In primul rand profesorii au pretentii prea mari de la mine, adica eu la fostul meu liceu faceam ce voiam eu si aici daca tusesc imi fac morala jumate din ora. In al doilea rand persoanele din acest liceu sunt mult prea inganfate si fitoase.
-S-a luat cineva de tine ?
-Nu chiar, dar m-a enervat Willhelm ala. zic eu strambandu-ma.
-William ? Prietenul lui Chris ? spune ea mirata
-Da, ala.
-Ce dracu,parca aseara va intelegeati bine din cate am auzit.
-Asa credeam si eu.
-Eh lasa-l atunci. Da-l naibii.
Inainte sa mai am timp sa spun ceva ma intrerupe Sarah :
- Azi sa stii ca mergem in camera lui Chris. O sa mai vina cateva persoane.
-Poate vrei sa zici ca azi o sa mergi in camera lui Chris, eu nu vin.
-Ba da , o sa vii. Nu mai fi asa plictisitoare , Raven. Incearca si tu sa te acomodezi.
-Pff fie. Hai ca vin. spun eu
Am mai stat putin cu Sarah vorbind despre profesori , liceu si despre elevii de aici afland ca inganfatul de william are o viata destul de grea, amadoi parintii fiind morti. Mi-am prins parul intr-un coc , m-am imbracat cu o pereche de blugi si o bluza larga.
M-am incaltat si am plecat spre camera lui Chris impreuna cu Sarah :
-Aa da , am uitat sa iti spun. Sa stii ca si William e acolo pentru ca el si Chris sunt colegi de camera si in acelasi timp si cei mai buni prieteni.
-Pfai , mai bine nu imi ziceai. spun eu dandu-mi ochii peste cap.
Camera lor este la etajul unu pe coridorul din stanga de la intrare. Cum am ajuns pe hol am putut sa ghicesc care era camera lor. Aveau lipita pe usa o hartie A4 pe care scria : " Ocupat, nu intra ! " , iar prin spatiul de sub usa iesea fum de tigara. Numai zic si de muzica data destul de tare. Am intrat in camera si am vazut 3 baieti dintre care doi erau Willhelm , Chris , iar pe celalalt nu il cunosc. L-am mai vazut azi la liceu stand cu Willhelm. Stiu ca il cheama William nu Willhelm , dar fiindca este inganfat si nu il suport ii spun asa. Sarah i-a salutat pe toti si dupa s-a dus langa Chris sarutandu-l.
YOU ARE READING
Inimă fără margini
RomantikVolumul 1 : Ne mai intalnim , promit. Volumul 2 : Inima fara margini. In acest volumul este vorba despre fiica lui Aiden si Hayley Brooks. La varsta de 16 ani o sa se trebuiasca sa se descurce complet singura, fiind nevoita se se mute din tara ei n...