4.Bölüm Kuzenn mi ??

58 6 1
                                    

Merhaba arkadaşlar biliyorum çok gecikti sadece tabletimden görebiliyorum çünkü şifremi unuttum ve wifi ağının şifresini değiştirdiler bu çok sinir bozucu bi durum inanın ne kadar üzüldüm bunu telafi etmek içinde 3 yeni bölüm ard arda iyi okumalar :)))

İç geçirdi Samya

bu çenesi düşükle aile olmak mı ? hahaha diye güldü iç sesi bu aralar fazlamı konuşuyordu ne ? lideri dinlemeye devam etti.

''Hepiniz gruplara ayrılıp birbirimizi çalıştıracaksınız. "Millet garip garip bakmayın eğitim amaçlı egzersiz olmadan çevik olacağınızı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.''gülümsedi ama pek içten güldüğü söylenemezdi.

''Evet pek fazla bayan ajan olmadığından ve 3 kişi olduklarından onları biraz zorlayıp erkek-kız çalıştırmayı düşünüyorum sizce hanımlar ?

3 kişi bir ağızdan "peki efendim '' diyebildiler.Ne diyeceklerdi başka.Erkekler sinsi sinsi sırıtıyordu.Pis sapıklar diye söylendi kızlar kendi aralarında.

''Evet Osman Karakaş-Esra Yılmaz  , Onur Kutlu-Almina Versuh ve....Gazi Korelin-Samya Korelin bir dakika bunlar kim?? dedi takım lideri ardından ekledi''Siz evli falanmısınız??'' Samya ve Samya'nın tabiriyle Çenesi düşük Gazi öne çıkıp ''Hayır!" diye gürlediler hep bir ağızdan soyadları neden aynıydıki sanki Samya'nın git gide sinirleri bozulmaya başlamıştı ve bir yandan şaşkındıda

''Neyse siz beraber çalışacaksınız'' Samya liderin yanına yaklaştı aynı şekilde Gazi'de

''Biz beraber çalışmasak lider Sam ?'' dedi Samya Gazi de onayladı bunu. Yalvaran gözlerle lidere bakıyorlardı Lider onlara cevap verdi.

''Bir düşüneyim HAYIR!! size burda istediğinizle eşleşin diye bir kural vermiyoruz biz seçiyoruz Emrediyoruz! simdi çalışmaya !!''

ikisininde sinirleri bozulmuştu

''Görüyorsun herkes senin gibi gıcık'' dedi Gazi.Samya sırıttı ve yapıştırdı cevabını

''En azından senin gibi fazla konuşmuyorlar''

sinirleri bozulmuştu Gazi'nin

''Sırtına iyi bak yeri boylayabilir '' dedi Gazi ve uzaklaştı oradan Akşam olup eve gitme saati gelmişti nihayet gökyüzüne baktı Samya

''Bugün zor bir gündü siz nasılsınız ? Annecim babacım ve bitanecik kardeşim'' dedi ve gülümsedi ağlamak istemiyordu onları üzmek istemiyordu .Evine gitti ev dediğide  küçük bir daire.Kendine sıcak kahve yapıp kitabını okudu ve uykuya bıraktı kendini...

Annneeeee!!!  Bbaaabaaaaa !!  Samirrrrrrr!! Nerdesiniz ?Bırakmayın beni annneee babaaa. Samiirrrr!! ve birden uyandı Samya yine o korkunç kabuklarında birini görmüştü.Dayanamıyordu bir an olsun huzurlu uyuyamaz olmuştu ailesini çok özlüyordu.Saate baktığında  05:30 'u gösteriyordu .Zaten akademiye 07:00 de gidecekti.Kalktı uyuyamazdı ki artık o günü hatırlamak istemiyordu unuttuğuda söylenemezdi ya.Sıcak bir duşun iyi geleceğini düşündü ve kendini suya bıraktı.Ve takım elbisesini giydi rahat koşmak istiyordu bu yüzden fazla topuklu ayakkabı giymedi zaten topuklularıda pek sevmezdi.Çantasını aldığı gibi dışarı attı kendini telefonu çalıyordu kimdi ki bu onu pek kimse aramazdı şaşırmıştı telefonu açıp öğrenmek en iyisiydi.

''Alo''

''Sam..ya ben.. tey...zen.''

''Tey..zee''

''İyimisin kızım..?''

''Nas..ıl olmamı bekliyorsunuz ah bu. arada çok sağol yalnızlığımda çok yardımcı oldunuz..''

''Kızım ben öz...ür  dill.eerimm ama benim bir suçum yok hepsi o enişten olacak pisliğin işiydi engelledi...döv..dü..beni. Ben ondan boşandım zat...en.''

''Ya tam..mamm ağlama teyze tamam sen ne için aramıştın beni..''

''Şey sana iyi baksın diye oğlumu gönderiyorum kız başına ne yapacaksın oralarda. yalnız kalma diye oda ajan olmak istiyordu senin gibi hiç gördünmü. onu yanına geldimii ..?"

''Ben bilmiyorum görmedim onu hiç ben niye tanıyamadım senin oğlunu ??'

''Tanımazsın tabi sen bize geldiğinde o çoktan Amerika da yatılı okula gitmişti bu yüzden hiç karşılaşmadınız.''

''hımm adı neydi ? "

''Gazi...Gazi Korelin..''

''Ne!!?"

''Onu gördünmü oda seni tanımıyor neyse ben kapatayım sonra konuşuruz olur mu kızım hadi hoşçakal.''

Neydi bu şimdi çenesi düşük onun kuzenimiydi.Hala çok şaşkındı teyzesini hemen affetmiştir çünkü onu severdi ama bir kuzeni vardı hem de Çenesi düşük...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Agents Alone (Yalnız Ajanlar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin