Eu sunt Roxana. Am facut de curand 18 ani. Locuiesc in craiova. Si astazi este prima zi de vara, iar eu cu prietena mea cea mai buna Denisa ne-am gandit sa ne plimbam prin toata craiova ca sa ne facem prieteni noi (nu de parca nu am avea)... Dar mai multi nu strica niciodata, asa ca da.
Este ora 10:18 iar eu trebuie sa ma intalnesc cu Denisa. Asa ca o sun.
E(eu): Alo, unde esti?
D(Denisa): In casa unde as putea sa fiu?
E: Pregateste te si tu ca plecam
D: Sunt gata de mult
E: Aa ok, eu trebuie doar sa ma pipten.
D: Bine, vin catre tine.
E: Ok, pup pa!
D: Pup pa!
M-am inbracat cu niste blugi, si un tricou (stiu ca nu e interesant) m-am machiat foarte putin, adica mi-am facut sprancenele m-am dat cu putin fond de ten, blash , ruj, eye.liner, rimel, si un ruj visiniu inchis. Si ca sa fie , mi-am pus si niste lentile ca sa imi faca ochii mai deschisi de culoare. Mi-am luat telefonul cheile si am plecat. Mama este la munca si tata este plecat din tara. Deci acum sunt singura acasa. In fine... Ma suna Denisa(o sa ii zic mai usor, Deni)
E: Da?
D: Sunt jos la scara
E: Ok eu sunt in lift
D: Bine. Pa
E: Pa
Am coborat din lift, si am mers la Deni. Am plecat printre blocuri. Am mers o jumatate de ora pana am dat de un bloc unde la scara erau 2 baieti. Am mers la ei si ca se ne bagam in seama am intrebat cum se ajunge la mal. A raspuns un baiat frumusel.
X: Nu stiu asta dar tu ști cati umeri avem amandoi in total?
E: Cati?
X: Unu , doi, trei , patru :)) (a numarat umeri lui apoi pe unul al meu si ma luat de umar al 4 si m-a dus in fata către intrarea in scara)
E: Ba ce rau esti ..
Y: Cristi ce e ma cu tine, te dai la fete si ele te intreaba cum ajungi la mal
C: Date ba dracu, nu m-am dat la ele , m-am dat la ea
Y: Aa scuze la ea
E: Baa!
D: =)))
C: Eu sunt Cristi, tu?
E: Roxana, iar ea Denisa
C: Ala de acolo e Aky asa ii zicem totii
A: Esti prost? Stiu si eu sa ma prezint
R: Ca sa fim sincere
D: Nu vroiam sa megem la mal
C: Ati vrut sa veniti la mine 😏
R: Intr-un fel, nu la tine am plecat sa ne facem prieteni noi
C: Si daca eu nu vreau sa fim prieteni?
D: Poate Aky vrea..
E: Exact
A: Sigur dece nu?! Puteti veni si la mine la salon sa va fac un tatuaj ceva
C: Taci ma putin. Roxana , si daca vreau sa fi cu mine?
E: Mai vedem, nu iti fa sanse ca abea ne-am cunoscut.
D: Mor.. =)))
C: Dece mori?
D: Poate Roxi are iubit =)))
C: Ai?
E: Nu stiu... 😇
D: Ba io va las sa va giugiuliti ca trebuie sa plec.
E: Dece?
D: Ca m-a chemat maicamea.
A: Ma duc si eu.
C: Dece baa,?
A: Ca vreau sa plec in plm
E: Mama, ci ca hai sa ne facem prietenii noi, si ma lasa singura... Asa face mereu
C: Dar nu esti singura
E: Abea ne-am cunoscut
C: Dar vormim, deci am devenit prieteni.
E: Daca zici tu...
C: Eu locuiesc aici , vrei sa mergem la mine?
E: Ok, poate asa ne cunoastem mai bine.
Am mers acasa la Cristi, mama lui prima data a crezut ca suntem impreuna dar nu a ghicit, am mers in camera la el, si am vorbit mi-a povestit de fosta lui iubita, dar nu prea mult ca nu il mai intereseaza de ea, era dragut facea glume. Am mai aflat ca face youtube si ca are 100k abonati, ce dracu aproape 200k , foarte multa lume. Ne-am inprietenit destul de mult. Chiar foarte mult. Era foarte dragut cand radea. Dar nu sunt genul sa ma rusinez sau alte cacaturi.
C: Roxana, pot sa te intreb ceva?
E: Sigur?
C: Vrei sa fi cu mine?
E: Acum nu pot zice ca nu te cunosc dar nu sunt sigura...
C: Macar tie iti place putin de mine?
E: Da, dar totusi ne cunoastem de 8 ore...
C: Ok.. Atunci imi dai mesaj daca da..?
E: Ok.. Da-mi numarul tau.
Mi-a dat numarul, si dupa am plecat acasa. Nu sta departe , 4 blocuri distanta. Cand sa ies din casa m-a inbratisat si m-a intrebat daca vreau sa ma conduca. I-am zia ca nu este nevoie. Am plecat repede. Am ajuns acasa. Si dupa 20 de minute a venit si mama. M-am pus in pat si am stat sa ma gandesc ce sa fac... Am zis sa accept pentru ca incercarea moarte n-are...
C: Ok, te iubesc mult!!! Nb bby! ❤👅😘
E: Si eu! Nb😘_______________________________________
Primul capitooll.. Daca a fost cringe (asta am incercat sa si fac...) Roxana chiar e Roxana cu, care e Highman in realitate.. Am sa fac un fel de poveste inspirata din realitate.. Daca nu imi iese ok.. Nu ma intereseaza (ba da , dar nu ma loveste la inima) . Daca am greseli de scriere am sa le corectez pe parcurs.