2.

17 4 2
                                    

Thuis aangekomen gooi ik de fiets in de schuur en doe ik de deur van het huis open ergens hoop ik dat er niemand thuis is maar dat zal wel niet wand me zusje was 12 uur al uit en het is half 3. Binnen trap ik mijn schoenen uit en hang ik me jas op ik loop zo naar de keuken en pak drinken...
Tot me zusje de keuken  in kwam ging alles goed...maar toen begon de zoveelste manipulatie.....
'Papie' zegt ze "Jaa ik weet het voor een meid van 16 is het raar om je vader papie te noemen maar Ey niet mijn probleem"
'Luca heeft voor de zo veelste keer mijn eten op gegeten' zegt ze op zon zielige toon alsof het zoo veel uit maakt en het ergste is dat ik niet aan haar eten kom....
'Dat is niet waar ik kom niet aan haar eten' zeg ik
Me zusje gaat vol tegen mij in 'Luca heb je wel mijn zak chips en snoep en engerie ligt op jou kamer' me vader loop vervolgens mee naar mijn kamer en ik denk "gaan we weer het ze het zelf gegeten en de zakken op mijn Beau gelecht" Waneer me pa beneden komt zeg ik 'pap Waneer ga je in zien dat je oog appeltje knal hard aan het liegen is en het zelf op eet en dan op mijn Beau legt zo dat ik klappen krijg... daar is ze op uit' maar mijn vader word nog bozer en zecht dat ik op me knie moet zitten voor un stoel en me broek uit moet doen "Jaa een jongen van 18 met ze blote billen waar zijn zusje van 16 stiekem lachten bij staan en hem grijzent aankijkt en daar komen ze"
PATSS!! PATSS!! PATSS!!
Als me pa klaar is pak ik me glas drinken ren ik naar boven en zet ik muziek op met de deur op slot kut zusje ook die grijns van haar is echt walgelijk.... gelukkig heb ik avondje bij me vrienden ik zorg gewoon dat ik weg ga en gevolgen zie ik later...
*****************
Ik loop stiekem de trap af en open de deur en pak me sleutels uit me jas zak en fiets snel weg een paar straten veder op kom ik bij de Vila van max mijn avond kan beginnen ik hoor de muziek al ik loop het pat op en doe de poort van de tuin open en zie de rest zitten Lets go

*****************
Zo een heftig stukje ik hoop dat jullie het leuk vinden laat het weten dit is mijn eerste boek dus hoop dat jullie het leuk vinden

Liefs thirsatje_x

Het leven van een badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu