Bella
Do školy sa mi nechce. I keď práve začínam tretí ročník na strednej.Je ráno a ja s totálnou nechuťou prechádzam do šatníka, do kúpeľky a nakoniec ma dole čakajú raňajky mňam.
„Bože Bella. Tebe to trvá. Nezoberem ťa pokiaľ si nešvihneš." povedal Majk a oprel sa o stenu v chodbe.
Mám totiž brata teraz ide do 4. ročníka a niekedy vie byť riadne otravný.
„Veď kľud. Už som tu." začala som dvíhať ruky na znak mieru. Majk dal jemný úškrn a pomaly sme išli do auta.
Jazda prebehla rýchlo. A čo nevidieť sme boli pred školou. Chodíme na gymnázium.
Majk ako vyšiel naňho hneď volali chalani. No o mne sa niečo podobné nedalo povedať.
„Aa Belli konečne." začala ma objímať Zuzka. Aspoň ju tu mám, kamarátime sa už od základnej.
Má čierne krátke vlasy a miluje klobúčiky. Ale fakt, ju bez neho ani možno nemáte šancu uvidieť.
„Ahoj." objatie som jej opätovala.
„Neuveríš kto mi včeraj napísal." celá vycerená čakala koho tipnem.
Strašne by chcela mať dlhotrvajúci vzťah no nejako sa jej nedarí.
Ja na také moc niesom. V chalanoch som sa sklamala a nejako uzavrela..
„No to si mi dala otázku.. Ja neviem.. Hovor už." ako som sa snažila to z nej vytiahnuť strašne sa zahľadela poza môj chrbát.
„Ahoj Zuzi dneska vyzeráš úžasne." pomalinky som sa otočila a k nám sa valila parta chalanov z inej triedy.
Ale sme si rovní. Bol tam Lukáš, Filip, Mišo a Martin.
Zuzka zostala celá červená. Čo mi ešte nepovedala? Baba jedna.
„ Bella ahoj" nakoniec si konečne všimli aj mňa teda aspoň Lukáš. Bol do mňa buchnutý asi rok dozadu ale vedela som že je to sukničkár a sklamať som sa nechcela.
„Ahojte. "Povedali sme jednozvučne. Chalani pomaly odchádzali do triedy.
„Belliii on ma aj pozdravil. Vauuu." Zuzka začala šalieť ale až po pár sekúnd som to pochopila.
„Napísal ti Mišo? To fakt?? Ja som šťastná.." zostala celá červená.
„Vraj chce ísť somnou von no ja neviem.." bolo na nej vidno že keby to nevyzeralo zle tak by išla s ním hneď von.
„Zuzi?! Ty čo váhaš. Pôjdeš s ním von a nemienim sa s tebou o tom baviť."
„A ty čo?! Hmm? Ty kedy začneš s chalani? Mimochodom Lukáš si ťa strašne obzeral..." tímto ma zarazila jasne som jej povedala že nechcem už žiadného vidieť. Potom ako mi Paťo zlomil srdce..
„Mali by sme už ísť do triedy nemyslíš?!" nemala som chuť sa o tom s ňou opäť baviť i keď má možno pravdu..
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Už v triedePodľa zasadacieho poriadku musím sedieť vzadu sama. Zuzka sedí o 2 lavice na pravo.
Akurát zazvonilo a zuzka odišla na svoje miesto.
Prvá hodina Matika no supeer. Ako zazvonilo hneď vošiel do triedy učiteľ no nebol sám. Vedľa neho stál jeden hnedovlasý chalan..
Ahojte♥ ospravedlňujem sa za gramatické chyby poteší každí coment a vote♥♥ Natka0300
YOU ARE READING
Navždy Spolu
RomanceZmení pohľad Bella na chalanov keď spozná Jacka? Dá šancu láske? A ako im to skomplikuje Paťo sa dozviete pri čítaní.. ♥