Bab 2

11 1 0
                                    

KRINGGGG!
Saya terkejut dan melepaskan pandangan.kami berdua berlari cepat ke kelas kami berdua.selepas rehat di dalam kelas cikgu telah datang.cikgu membawa budak misteri itu cikgu bercakap"baik murid-murid kita ade budak baru dari seoul silakan perkenalkan diri".budak misteri itu bercakap"saya Deogeojong dari seoul".

KRINGGGG!
Selepas habis belajar saya terus pergi ke Gioesuk .Tapi Gioesuk nak ikat kasut lalu saya mengangkat kakinya ke atas dan saya mengikatkan tali untuk dia.Gioesuk terus tersenyum.keesokkannya,semasa Gioesuk .sedang peperiksaan dia tidak sempat menulis lalu kawannya mengambil dan menulis apa-apa sahaja yang mengarut.

KRINGGGG!
Semasa rehat kawannya ingin memberi tahu hye jun tapi Gioesuk mengetuk meja mengunakan sudunya dan dia mengangkat pinggan lalu pergi ke bilik guru supaya dapat memberi tahu jawapan itu buka dia tulis tapi soalan yang dia tulis semuanya betul jadi cikgu berkata Gioesuk sudah matang dan cikgu menyuruh Gioesuk membuat 300 esei dia terkejut lalu cukgu berkata "kenapa tidak boleh buat ke ?" Kata cikgu.Gioesuk bercakap"boleh tapi saya perlukan masa" jadi cikgu pun memberi dia masa cuti.dia buat esei tanpa makan apa-apa lalu hye jun datang ke rumahnya di sebelah kerana tiada kawan dan hye jun membawa makanan untuk Gioesuk makan.Gioesuk berhenti membuat esei dan melihat cerita cinta hye jun berkata dia suka last ending bercium tapi Gioesuk berkata dia suka last ending berpegang tangan dan berpeluk.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 03, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

POTATO LOVEWhere stories live. Discover now