Prologas

25 1 2
                                    

Kartą gyveno penkios jaunos ir gražios melagės.Tik viena iš jų tūrėjo kaukę.Kaukę su kuria ji visiems melavo.Tos melagės  buvo ...Alison Dilaurentis... Hana Marin...Spencer Hastings...Emily Fields bei Aria Montgomery....
 
●●●●●●●●●●●●●●

Spencer Hastings  sedėjo Alison Dilaurentis svetainėje.Merginos kalbėjosi apie ateinančius mokslo metus bei atostogų pradžią.
-Gal surenkim vakarėlį?- paklausė Alison.
- Turi laisvą erdvę?
- Juk tavo sesuo Melisa jau rytoj išskrenda į Barceloną , juk tau atsilaisvins jos kambarys?
- Aš net nežinau...-pamelavo Spencer .
- Negi nori , kad Melisai pasakyčiau apie jus su Ijanu? - intrigavo Alė.
- Na gerai... -nutesė Spencė.
  Alison visada pasiekdavo viską ko tik panorėdavo. Tai jai padėdavo melas bei apgavystės.Alė buvo bebaimė.
- Na matai kaip mes kartu viską suprantam! - nusijuokė Alison.
  Spencer dar ilgai galvojo , ką pasakyti Melisai , juk ji iš tiesų neišskrenda Į Ispaniją.

•••••••••••••••••••••••••••••••••
 Vos grįžusi namo Spencer nubildėjo laiptais į sesers kambarį.
Pravėrusi duris pamatė Melisa bekalbant telefonu:
 - Man tereikia jos , juk žinai ką turi daryti.
-Melisa , su kuo kalbiesi? - rimtu veidu pasakė Spencer.
- O , sesute, tau būtina viską žinoti?Kodėl tokia smalsi?Visi mes turime paslapčių.- paslaptingai tarė Melisa.
 - Na tik norėjau pasiklausti ar neatlaisvintum mums su draugėm savo kambario? -pasiteiravo Spencer.
- Ten bus ir Alison?Juk turi savąjį , kam tau prireikė mano kambario? - stebėjosi sesuo.
 - Na, matai tavo didesnis , o mes norime mergaičių vakarėlio. - aiškino Spencer.
 - Dar pažiūrėsim kuri ko nori .-atkirto Melisa.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
ATSIBUDUSI NAKTĮ SPENCER IŠGIRDO MERGINOS BALSĄ, TAČIAU PAMANĖ , KAD TAI TIK NELAIMINGAS SAPNAS.

HANA MARIN PAŽVELGUSI PRO LANGĄ VIDURNAKTĮ PAMATĖ ALĖS VEIDĄ , BET JIS IŠNYKO TAIP STAIGIAI KAIP IR ATSIRADĘS.

EMILY NEGALĖJAU UŽMIGTI ,NES PAGALVODAVO , KAD KAI KO TRŪKSTA.

ARIA SENIAI NORĖJO ŠĮ TĄ SUSAPNUOTI , BET ĮTEMPTAI ŽIŪRĖJUSI Į PERKŪNIJĄ KAMBARIO LANGE, DEJA , NEGALĖJO.

••••••••▪▪▪▪••
Taip dingsta žmonės, melagės, laukia tikras gyvenimas!Bučiuoju -A🔴

Tą žinutę tuo pat metu gavo Aria, Hana , Emily bei Spencer

Pretty Little LiarsWhere stories live. Discover now