Part-2

902 56 0
                                    

                        [Unicode]
Eunသတိရလာ​တော့သူ​ရောက်​နေတာအခန်းတစ်​ခု.......
"ငါ့......ကိုဘယ်​သူ​တွေ​ခေါ်လာတာလဲ..........."
Eunjung.....အခန်းထဲကထွက်​ပြီး​လှေခါးတစ်​လျောက်​ဆင်းလာခဲ့တယ်​.........​မေ့​ဆေးအရှိန်​ပြေမှဒါဘယ်​နေရာလဲဆိုတာသူ​သေချာမှတ်​မိသွား​တော့တယ်​........
ဧည့်​ခန်းထဲ​ရောက်​တော့.....ထိုင်​နေကြတဲ့လူနှစ်​ယောက်​....သူတို့က...................
CEO Hahmနက်​သူဒုတိယမိန်းမRyu Hwayoung!
"Jungnieနိုးပြီးလား......"
ဟန်​ဆောင်​အပြုံးများဖြင့်​မေးလိုက်​သောHwayoungကို
မြင်​လိုက်​တာနက်​တင်​Eun​ဒေါသထွက်​မိတယ်​.......
Eunjungလဲထွက်​သွားဖို​လုပ်​တော့.......
"Hahm Eunjung ဘယ်​သွားမလို့လဲ ဒီမှာလာထိုင်​စမ်း.."
"Ommaမရှိတဲ့ဒီအိမ်​မှာchawတစ်​စက္ကန့်​တောင်​နေချင်​စိတ်​မရှိဘူး......"
"မင်း.......​တောက်​.....ဒီ​နေ့ကမင်းအ​မေရဲ့နှစ်​ပတ်​လည်​မို့လို့အတူတူကန်​တော့ဖို့စဉ်းစားထားတာ.....မင်းနည်းနည်း​လေး​တောင်​.....မင်းအ​မေကိုဂရုမစိုက်​ဘူးလား......."
"​chawကိုအ​ဖေ့လိုမျိုးလို့မထင်​ပါနက်​...."
"Hahm eunjungမင်းငါ့ကို​အဲ့လိုစကားတွေနက်​ကျေးဇူးဆပ်​နေတာလား....."
" အ​မေ​ဆုံးသွားတာမကြာ​သေးဘဲ....ကိုယ့်​သမီးအရွယ်​လောက်​ရှိတဲ့ဟာမကိုအိမ်​ပေါ်​ခေါ်တင်​လာပီးမိ​ထွေး​ရှာ​ပေးတဲ့Appaကိုchawအဲ့လို​ကျေး​ဇူးမဆပ်​ရဲပါဘူး......"
"နင်​...မိုက်​ရိုင်းလှချည်​လား...."."​ဖြောင်း......"
Eunရဲ့ပါးတစ်​ဖက်​ပူထူသွားတယ်​.............
"နင်​ဒီအိမ်​ထဲကထွက်​ဖို့မစဉ်းစားနက်​......."
"​တောက်​!!..."
Eunjungလည်း သူအခန်းထဲ​ပြေးတက်​သွားခဲ့တယ်​
အခန်းထဲမှာEunjungငို​ကြွေး​နေခဲ့တယ်​........
သူမရဲ့အ​မေကိုအရမ်းသတိရ​နေတယ်​........
အထူးသဖြင့်​ဒီအခန်း​လေးထဲမှာသူမအ​မေရဲအ​ငွေ့အသက်​တွေုပြည့်​နေတာ​ကြောင့်​.......
..............................................
Jiyeon​နေ့ခင်းပိုင်းအလုပ်​မရှိလို့...ခြံထဲမှာထိုင်​နေရင်း...........အ​တွေး​လေ​တွေဟို​ရောက်​ဒီ​ရောက်​...........
"ဟင်း.....ငါရဲ့Jungလည်း IG updateမလုပ်​comebackမလာနက်​.....သတိရလိုက်​တာ...."
"ဟဲ့ဒိုင်​နို​ဆောမ.....ဘာ​တွေ​တွေး....."
"OmmA....လန့်​လိုက်​တာ.....ဟင်​Boramဘယ်တုန်းက​seoulကို​ရောက်​လာတာလဲ....."
"ခုပဲ​ရောက်​တာ....."
"Busanမှာနင်​အလုပ်​လုပ်​နေတာမလား......"
"ဟုတ်​တယ်​.....အခု​တော့ထွက်​လိုက်​ပြီ...ငါနင်​တို့နက်​လာ​နေတာ...."
"Jinjar?hyominသိရင်​ပျော်​မှာ......"
"ဗိုက်​ဆာတယ်​....တစ်​ခုခုလုပ်​စားရ​အောင်​....."
"Okai khaja"
Jeon Boram......Jiyeon Hyominတို့ရဲ့အချစ်​ဆုံးသူငယ်​ချင်း....မိဘွဆုံးပြီးနောက်ပိုင်း​မိဘမဲ့​ဂေဟာမှာကြီးပြင်းလာပြီး ကြုံရာကျပန်းအကုန်​လုပ်​တဲ့သူ​လေး​ပေါ့.....လူ​ကောင်​သေး​သေး​လေးနဲ့က​လေးလို​အရမ်းချစ်​ဖို​ကောင်းတဲ့သူ​လေး......
xxxxxxx
Qriအလုပ်​ကိစ္စနဲ့အပြင်​လာရင်း......​လေ​ကောင်း​လေသန့်​ရှုဖို့ ပန်းခြံ​လေးတစ်​ခုထဲကိုဝင်​လာလိုက်​တယ်​........
တံတား​လေး​ပေါ်​လမ်း​လျှောက်​ရင်းနဲ့​ခြေ​ချော်​ပြီး....တံတားရဲ့ပျဉ်းကြားထဲဖိနပ်​ရဲ့​ဒေါက်​ကညှပ်​သွားတယ်​
"Arrပြဿ နာပဲ.....ဖိနပ်​ကဘာလို့ဖစ်​ရတာလဲ...ဒုက္ခပဲ.."
"ဒီမှာအဆင်​ပြေရဲ့လား...?"
အ​ရှေ့ဘက်​က အသံ​ကြောင့်​Qri​ကြည့်​လိုက်​မိတယ်​
ထိုသူက................
Qri's pov💭💭💭💭💭
"ဟင်​....Park Hyomin...."

LOVE & HURT[Completed ](U+Z),Where stories live. Discover now