bu benim ilk hikayem.kötüyse söyleyin lütfen.
gözümü alan güneşi takmayarak uyanmaya çalıştm. elimi uzatıp komidinin üzerindeki telefonumdan saate baktm. offff. bu kadar erken uyanmak Zorundamıym? neyse hızla duş alıp üzerime okul formamı giydim.o sırada annemin "seliiinn, hadi kızım kahvaltıyaaa" diye bağırmasıyla aşşağı indim.kahvaltımı yaptm ve evden çıktm. berk merve ve selim 'in kötü bakışlarına maruz kaldm. poff ağzıma sıçcaklar. tabi yarım saat banyo yaparsam.... neyse .yüzüme en şirin gülümsememi takınıp "günaydın" dedim. merve hemen beni kovalamaya başladı yakaladığnda beni gıdıklamaktan öldürebileceğini biliyodum. ondan kaçıp berk'in arkasına saklanıp " koru beni " dedim. o da merve'ye " selini rahat bırak " deyip bana göz kırptı sonrada merve'ye dönüp " çünkü bu cadıyı sadece ben gıdıklayabilirim" deyip beni gıdıklamaya başladı. sonunda o da durup okula gidebilmiştik. ilk ders matematik ohh ne güzel ne guzel. bu böyle aynı sıkıcılığıyla devam edip durdu. çıkışa arkadaşlarla bowling oynamaya gittik.selim şuanlık bizi geçiyordu. Ama bn onu geçicem evet evet geçicem. sıra bana geldiğinde topu atıp bütün hepsini devirdim.diğerlerinin atmasını beklerken bir çift gözün beni izlediğini hissettim gibime geldi.etrafıma bakındığımda esmer, ela gözlü bir çocuğun dik dik bakışlarıyla karşılaştm. cidden çok ürkütücü. o sırada berk " hey selin sıra sende " demesiyle bakışlarımı oyun alanına çevirdim. sonrada atışımı yaptım. sonunda bn kazandm. Eve döndük. kendimi hemen yatağa attm. çok uykum vardı.ağırlaşan göz kapaklarmda en sonunda kendimi uykuya teslim etmemi sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kıskanç sevgilim
Teen Fictionbirbirini deli gibi seven iki sevgili... aslında aşkları çok şirin, bazen çocuksu, bazen olgun davranıyolar. UMARIM BEĞENİRSİNİZ.