Never Let You Go BİTCH.

1.2K 22 1
                                    

Ben Miley, 18 yasindayim ,Hayatim cok guzel. Hersey yolunda. Cok mutluyum. Demeyi cok isterdim fakat hayatim cok boktan. Okulumu degistermek arkadaslarimdan ayrilmak zorunda kaldim. Aslinda eski okulumuda cok sevmezdim Sadece Luckyle eglendigim icin okula giderdim. Ama artik oda yok ne yapacagimi bilmiyorum.Annem ve babam ayrildi ve Bende babim yanina Kanadaya tasindim.ve cok sıkılıyorum...

Babamin bana seslenmesi ile dusuncelerimden siyrilarak ona dondum "Efendim" dercesine baktim.

"Miley istersen bugun biraz disari cikalim ne dersin ?"

Disari cikmak babam ve ben hmm biraz tuhafti aslinda onunla genelde hic disari cikmazdik

"Bilmem yani sen bilirisin baba"

Demistim sadece gercekten nerden cikti bu disari cikma fikri? 

"Peki ozaman hazirlan disari cikiyoruz"

Hadi ama baba cikmasak evde otursak olmazmi? icimden konusmami kesip odama ciktim.Merdivenleri ikiser ikiser cikarak odama ulastim. Odama girdigimdrki o parfum kokusu cok hos. evet odama parfum sıkıyorum nabiyim cok guzel kokuyor. Neyse dolabima baktim. Sortmu ?Elbisemi? Elbise ile rahat edemezdim. o yuzden.Siyah sortumu giydim hemen. ustunede beyaz bir tisort giydim saclarimida topuz yaptim suan gercekten cok hostu bilmiyorum ilk defa hosuma gitmisti.Supralarimida giydim asagiya indim. Babam ortalikta yoktu. nerdeydi acaba. "Baba" dememle bahceden "Burdayim" demisti hemen yanina gittim etrafa baktim gercekten cok hostu bahcemiz.

"Gitmiyormuyuz?"

Elindeki copleri attiktan sonra bana bakti ve

"Ellerimi yikayip geliyorum sen arabaya gec"

Tamam dercesine basimla onayladim onu. Sallana sallana disari ciktim. etrafa baktim kimse yoktu cok sessizdi . Arabanin onunde bekledim Ve en fazla 5 dakka sonra babam gelmisti.Arabaya bindik. Suan arabadaydik. İkimizde hic konusmuyorduk. sessizlik icindeydik. Sessizligi bozmak icin radyoyu actim ama hic guzel sarki yoktu Lanet olasi radyo. aradan yarim saat sonra bi otelin onune gelmistik. Arabadan indik ve bos bi masaya oturduk. Hala susuyoduk. Topuzumun bozuldugunu fark ettim ve babama  "Sacimi duzelttip geliyorum" oda  beni basiyla onayladi. Lovaboya gidip sacimi topladim tam kapiyi aciyodumki Bi ses cikti.

"Ahh dikkat ettsene surtuk!!"

Aman tanirim . Kiz basini kapiya carpmistti.suan gulme krizine girebilirim gercekten cok komikti .Ama bana surtuk demeye hakki yoktu.

"Parrrdon ozur dilerim ."

Suan gulmekten oluyorum . Kizin yaninda erkek vardi AAMAN TANRİMM cok tatliydi !Saclari ,gulusu Oha ! Kendime gelmeye calisirken kiz bana dik dik bakiyodu. Cocuk gulmemek icin kendini zor tutuyodu. Kiz sinirlenip arkasini donup gitti Kiz gittikten sonra cocukla beraber bi kahkaha atmistik. Cocuk arkasini donup giderken bana

"Cok sersemsin :D"

Benmi sersemim? Ah yalanci.

"Ahmak!."

Gulmustu sadece cok tatliydi. Yanindaki surtuk hicte tatli degildi yani aslinda guzel kizdi . kiskanmadim niye kiskanicamki yani.Herseyi birakip babamin yanina

gittim.

Yeni bolum.haftaya gelir. :)).

Never Let You Go BİTCH.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin