Yani simdi benimi seviyo justinmi yani mutlu olmadim degil justin gibi yakisikli bi sevgilim oldugunu dusunuyorum cokmu dusunuyorum ben hemen telefonumu elime aldim
Kime; Sıcmikinatör.
"Şakami yapiyorsun? Justin benden nefret ediyo."Evet benden nefret ediyo aslinda beni sevse con guzel olurdu.iki dakika sonra telefona mesaj geldi
Kimden; Sıçmıkinatör.
"Saka falan yapmiyorum miley.Dun ryanla konusttuk o anlatti. gine sanslisin lan sicmik"Mesaji okuduktan sonra sebepsizce yuzumde bi siritma olmustu. tamam biraz yakisikli olabilir birazmi? Kapa ceneni ic ses Eve dogru yurumeye basladim. eve vardigimda hala soktaydim Cunku o justindi. ama ginede benddn hoslanmasi hosuma gitmisti tuhaf bi cumle oldu dimi biliyorum oyle oldu. Kosarak odama ciktim . Aylaydir dokunmadigim leptopumu elime aldim Twittere girdim Tanrim Rihanna askim cok tatli evet ben rihanna hayraniyim. onun sesini ozlemistim hemen sarkilarini dinlemeye basladim en sevdgim sarkisi "cry" di bi insanin sesi bukadar guzel olurmu. sarkiyi son ses acio bagirarak ve dans ederk soylemeye basladim duygusal bi sarkida dans eden ilk malim ben arkdslr. bianda bi ses duydum sarkiya dokunmadan sesin geldigi yone dogru ilerlemeye basladim kapinin oraya geldigimde biri belimden tutul sarilmisti kim bu korkmaya baslamistim kafami hemen arkaya cevirdigimde bal rengi gozleri ile bana siritan Justini gormustum Lanet olsun korkmustum
"Sesin guzelmiz miley." dedi siritarak siktir sarki soyleyisimimu duymustu.
"Senin burda ne isin var ve niye gizlice iceriye giriyosun sicmik korktum".Konuyu degistirmeye calismistim .Cidden korkmustum. bidakka ben az once ona sicmikmi demistim?
"Sicmik he guzel lafmis. ve sesin sayesnde zili duymadin ben nabiyim.neyse bosver bunu. saat 17.00 kadar hazir ol biyere gidicez." ne diyo bu ?
" Nereye gidicez? ben biyere gitmek istemiyoruum."cidden bugun evde yatmak istiyodum.
"Supriz miley. dedigim gibi saat 17.00 kadar hazir ol seni alicam by"
diyerek kapiya yaklasti ve evden gitti bi bok diyememistim. of justin of. 1 saat vardi daha yavas yavas hazirlanirsam yetisirdim. odama gittim. dolabimi actim ve ne giyecegima karar vermeye calistim. ama nereye gidicez ona gore giyinmem lazimdi lacivert sortumu giydim ustune sifir kol badi ustunede siyah beyaz cizgili gomelk giymistim. saclarimi yikamak icin banyoya girdim hemen yikamaya basladim 10-15 dakika sonra saclarimi kurutmaya basladim hemen elime maşayi alip saclarimi kivircik yapmaya basladim yarim saat olmustu ben daha hazirlanamamistim. 20 dakika sonra saclarim bitmisti hemen makyajimi yapmaya basladim sade yapicktm tabikide. saat tam 17.00 di kapi calmisti hadi ama tam hazir degilim ben of justin diyio asagiya indim kosarak daha ayakkabimi bile giymemistim justine kapiyi actim ve "10 dakika beklermisin daha hazir degilim" dedim ve tekrardan odama kostum biliyorum ona konusma hakki vermedigim icin bana kizmisti ama umrumda degil hemen dolaptan siyah supralarimi cikardim ve giymeye basladim kosunca biraz makyajim bozulmustu o yuzden yeniden yapicaktim asigadan justinin sesini duydum "Hadi miley of agac oldum burda" seni bekletmek guzelmis bay bieber dedm icimden hemen makyajimi bitirdim ve yanina gittim "Bi odun nasil agac olur Justin?" dedim bi kahkaha atarak oda benim taklidimi yapmisti "Sicmik" diyerek koluna vurdum ikimizde gulmeye baslamistik.kolunu isaret ederek girmemi isaret etti ve koluna girdim ah cok yakisikli olmustu zalimin olu seni herseyimi aldim ve justinle beraber evden ciktik.Justin kapimi acmisti bizim bildigimiz odun Justin sasirmistim ama mutlu olmustumda. arabaya bindigimde justin bana donerek "Birdaha kapini acmayacagim " ahh hadi ama "Peki" demistim sadece Justin arabayi surmeye basladi ikimizde susuyorduk ona dogru dondum ve "Nereye gidiyoruz?" dedim Bana bakti ve "Sana anlatmam gereken seyler var Miley." nee anlaticaktiki? "Ne anlaticaksin?"dedim merakli gozlerle " Biraz sabirli ol Miley herseyi anlaticam". Hadi ama ben simdi meraktan ölurum. sesimi kestim ve yolu izlemeye basladim 10-15 dakika sonra geldigimizi anlamistim. Ormana gelmistik . justin e dondu ve burda ne isimiz var dercesine baktim justin se elini dudagına dudağna goturup susmami isaret etti bu cocugun amaci ne merakten ölmemi mi istiyor ? ürkekce justin in koluna girdim ve onunla yürümeye basladım korktugum icin durmadan etrafa bakıyordum justin ise korktuğumu fark etti ve bana daha fazla yakalastı amacı güvende olduğumuzu hisstirmekti.En fazla 5 dakika yurudkten sonra karsimiza bir ev cikmisti justin ile konusmadigimizi bilmiyorum cok tuhafti justin cebindenanahatari cikarip kapiyi acamaya basladi iceri girdigimizde evi suzmeye baslamistim ev gercek cok guzeldi nerdeysr her yeri mordu . justin in kolundan cıktım ve ona donerek "burda ne isimiz var justin " dedim. oda bana donerek "miley kacıncıya söylüycem sana bisey anlatmam gerek " dedi. oflayıp onu takip etmeye basladim. justin balkon gibi bir yere girdi ben de onu takip ettim yerede halı ve bir iki yastık vardı justin yere oturdu bende onun yanına oturdum justin e dondugumde oda bana donmustu , iki elimi de tuttu ve konusmaya basladı " Miley seni buraya getirmemdeki amac seni gercekten sevdigimi soylemekti tamam buraya getirmem biraz sacmaydı ama biraz romantik olsun istedim siz kızlar bunu istersiniz, belki seni sevdigime inanmaya bilirsin aslında sende haklısın benim gibi birini sevmeye bilirsin ama ben hayatımda ilk defa birine bukadar cok aşık oldum bilmiyorum sende beni ceken birsey var. daima yanında olmak istiyorum seni gercekten nekadar cok sevdigimi anlatamıyorum özür dilerim simdi nasıl söyleyecegimi bilmiyorum ama HERSEYİM OLURMUSUN ?" Bunlari soylerken gozleri dolmustu onu o halde görunce bende ağlamaya basladım galiaba bende ona aşık oluyorum justin in benden bir cevap bekledigini farkettim ve ona dönerek " LANET OLSUN PİC KURUSU SENİ COK SEVİYORUM ". dedim ve ona sarıldım galiba suan hayatımda ki en guzel gundu bi an justin bana sarılmayı kesip " seni bir daha bu sortla görürsem bacaklarını koparırı cici kız ". dedigine gulmeye baslamıstım bende ona dönerek " eger başka bir kızlara baktığını görürsem senin o bal rengi gözlerini oyarım BİEBER " dedim ve tekrar ona sarıldım justin bir an durdu ve ayağa kalktı ve ". hadi kalk gidiyoruz " dedi bu sefer hic sesimi cıkarmadan onu takip etmeye basladım o ise tam tersini yapip elimi tuttu .