Ve o yaratık gözlerini bellaya çevirdi
sonra yavaşça elini kaldırdı ve işaret parmağıyla bellayı işaret etti.evdeki herkez aynı anda bağırdı onlar susmadan o yaratıkta bağırdı o kadar kalın bir sestiki herkez o yaratığı görmüş ve kapılarını kilitlemişlerdi.
ZEUS: koşun!!! hemen kapıyı kilitleyin hadi!
suzy şok olmuştu bella onu elinden tutarak çekmeye çalışıyordu
BELLA: anne ölmek istemiyorum gel lütfen!!! daha 7 yaşındayım.
suzy sadece zeusa bakıyordu gözünden birkaç damla yaş geldi ve
SUZY: sen ne yaptın zeus ne yaptın
cam kırıklarını duyan suzy gözlerini pencereye çevirip sağlam camdan açtığı küçük bir delikten içeriye girmeye çalıştığını gördü beli sığmadığı için giremiyordu bu onlara zaman kazandırdı hemen kızını kucağına alıp merdivenkerden indi.odaya girdi arkasından zeus ve kapıyı kapatıp kilitledi.
BELLA: baba o yaratık neden beni gösterdi.
SUZY: korkma canım o şeyler sana zarar veremez.ben seni korurum.
suzy bunlarla birlikte içinden şunlarıda söyledi o yaratıklar değil ama belki insanların canını umursamayan baban sana zarar verebilir.
ZEUS: bak canım bu deneyi yapmalıydık insanlar o iğneyle daha yavaş yaşlanacaktı.daha uzun süre birlikte olabilirdik diye yaptım ama...
zeus bir an duraksadı profösörün onu uyardığını hatırladı insanların nasıl parçalandığını hatırladı küçük kızın nasıl korkuyla kaçtığını hatırladı ama sadece hatırladı artık bunlar olmuş karısı bu iğrenç deneyi tehlikesini bilerek yaptığı için ondan nefret ediyordu.ama iyi bir şey daha hafızasındaydı.korkuyla duvara sinmiş kızın koştuğunu görmüştü demek iğne onu değiştirmedi!
ZEUS: belkide deney başarılı olmuştur!!!
SUZY: zeus yeter artık bu deney lafını duymak istemiyorum!!!
ZEUS: bu sefer ki farklı canım bi kız vardı bellanın yaşlarında iğneyi yaptık ama ona birşey olmadı belki işe yaramıştır o kızı bulmalıyım sanırım adı amy yada annie gibi bişeydi bundan kesin-
zeusun sesini kesen panik odasının demir kapısına atılan yumruktu.yumruk o kadar güçlüydü ki elin izi çıktı.bella annesine sarıldı birlikte kutuların arkasına saklandılar.
bella ağlıyordu suzy onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
bu sırada zeus kapının önüne kutuları yığarak korunmaya çalışıyordu ama arka arkaya gelen yumruklar bunu fazlasıyla engelliyordu.
sonunda herşeyin bittiğini anlayan zeus karısı ve kızının yanına oturdu kızını öptü karısı ona hiç sarılmadığı gibi sarıldı.
ve bellaya küçükken söylediği ninniyi söylemeye başladı bir yandan hepsi sessizce ağlıyordu.ama hepsi birlikte ölecekleri için mutluydular.
SUZY: merak etmeyin dördümüz hep birlikte olacağız.
ZEUS: dördümüzmü?
SUZY: canım ben hamileyim.
zeus artık hıçkıra hıçkıra ağlıyordu kızına ve karısına sarıldı.suzynin karnına elini koydu hiç görmediği ve göremeyeceği çocuğunu düşünerek gözlerini kapadı.
ve kapı kırıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜRPERTİ
HorrorABD ordusunun elindeki büyük güç insanların yaşlanmasını yavaşlatacak bir proje virüsün enjekte edildiği 12 idam mahkûmu sonuncu ve en önemlisi 6 yaşındaki küçük bir kız amy bellafonte ve işte hikayemiz başlıyor....