hoofdstuk 1🌹

78 7 3
                                    

Pov Kikki

Ik sta zenuwachtig naast mijn beste vriendin te wachten op de bus, want we gaan op UITWISSELING!

Hier heb ik maanden naar uitgekeken. Ik ga gewoon naar Amerika voor 2 maanden!

5 minuten geleden heb ik afscheid genomen van mijn vader en moeder en natuurlijk mijn broer Jake.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het moeilijk vond om afscheid te nemen, ik ben nog nooit zo lang weg geweest.

Ik heb Jake moeten beloven dat ik het hem vertel als er iets is, want dan komt ie me meteen ophalen zei hij.
Ik ga er vanuit dat dat niet gaat gebeuren.

Hoop ik..

Mijn beste vriendin is trouwens Sari Smith. En zij gaat ook mee.
Eerst was ik bang dat we niet samen zouden gaan, maar gelukkig is haar vader de directeur van school en heeft hij kunnen regelen dat we samen gaan.
Helaas gaan de 'bitches' ook mee.

Het hoofd van de 'bitches' is Karlee Mackenzie.

En ze lijkt sprekend op een opgepompte barbie. 

Verder gaan er nog een paar andere jongens en meisjes mee die wel gewoon oke zijn.

TOET TOET TOET

'Kom, de bus is er die ons naar het vliegveld brengt.' Zegt Sari tegen me terwijl ze aan mijn arm trekt.

Ik schrik op uit mijn gedachten.

'Oww jaa.'

En ik loop achter haar aan de bus in.
Nadat we de buschauffeur vriendelijk hebben toegeknikt, lopen we naar de plekken helemaal achterin de bus.

'Zullen we hier zitten?'
Sari kijkt me vragend aan.

'Ja is goed.'

De plekken achterin de bus zijn altijd het chillst. Je hebt zicht over de hele bus en je kan met 5 personen naast elkaar zitten.

'Julia, Madelein en Eva komen er zo ook nog aan. Ik heb ze net geappt dat we hier zitten.' Zegt Sari terwijl ze op haar telefoon tikt.

'Gezell.'

Ik kijk naar iedereen die de bus inloopt maar meteen word mijn uitzicht verpest door Karlee en haar 'vriendinnen.'

Ze komt recht op haar hoge hakken naar me toe gewandelt.

'Heeey.' Zegt Karlee zwaar overdreven.

'Jullie vinden het vast niet erg om ergens anders te gaan zitten toch?'

Ze kijkt mij en Sari aan met een onschuldige blik en een pruillipje terwijl ze haar blonde gekrulde haar om haar vingers draait.

'Uhh ja dat vinden wij erg. We gaan niet verplaatsen voor jou. Dus please ga gewoon weg want je verpest mijn uitzicht.' 

Nu ben ik degene die haar met een pruillipje aankijkt. 

'Uugh.'
Van frustratie gooit Karlee haar handen in de lucht. Dan knipt ze met haar vingers en zij en haar volgers draaien zich om en lopen weg.  

'Daaag.' Sari zwaait hun nog na met een grote grijns.

Dan kijken we elkaar aan en gieren we het uit.

'Haar gezicht toen ze niet kreeg wat ze wilde was echt geweldig!' Lacht Sari terwijl ze de tranen uit haar ogen veegt.

5 minuten later komen Madelein, Julia en Eva de bus inlopen en ploffen naast ons neer op de stoelen.

We moesten anderhalf uur rijden naar het vliegveld en in dat anderhalf uur hebben we ons snoep al voor de helft op. 

~•~

'Wat mag het zijn?'

Sari, Julia ,Eva, Madelein en ik staan in de Starbucks op het vliegveld.

'Een iced latte alsjeblieft.'

'En welke naam kan ik erop schrijven?'

'Kikki.' 

'Dat is dan €4,50,-.'

Ik geeft geld aan het meisje achter de bali. 
Ze pakt het aan met haar lange roze glitterende nagels.

'Dankjewel, het komt er zo aan.' Zegt het meisje met een overdreven glimlach. Echt ze kan zo de zus van Karlee zijn.

Onze vlucht vertekt over ruim een uur, dus gingen we nog even snel naar de Starbucks om wat koffie te scoren.

'Nee maar echt. Mijn nieuwe buurjongen is zo knap.' Verteld Julia lachend. 

We zitten aan een rond tafeltje in de Starbucks.

'Ik wou dat er in mijn straat een knappe jongen zou wonen. Maar er wonen alleen maar bejaarde.' Zucht Eva en ze neemt een slokje van haar koffie.

'Jongens, we moeten echt nu gaan. Onze vlucht gaat zo boarden.'

'Shit! Oke let's go.'

En snel lopen we naar het vliegtuig met de koffie in de hand.

Dit was het eerste deel en ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Het is nu nog niet geweldig interessant, maar het word echt beter💓

Vergeet niet te stemmen en te reageren👇❤

De uitwisselingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu