4.

1.4K 109 14
                                    

*Suga pov*

-Tessék?!

-Ő lesz a jövendőbeli feleséged!

-Nem!

-Nem te döntöd el! Meg se halljam, hogy szitkozódsz! Együtt lesztek és kész!

Hirtelen felültem és a hálóban találtam magam. Ott álltam az ablaknál. Láttam magamat ahogy ülök az ágyban. És belépett Rosalie. Csipkés fehérneműben. Megnyalta a száját a klónom. Rosalie az ölébe ült és két keze közé fogta az arcát. Hirtelen csókolózni kezdte. A hasonmásom -most nevezzük Yoongi-nak -levezette a kezeit a lány fenekére és belemarkolt. A csaj felnyögött, mire Yoongi megváltoztatta a helyzetüket. Most ő volt felül és a lány alul. Elváltak egymástól és Yoongi hangosan mondta a lánynak. Szeretlek szerelmem! És újra elkezdtek csókolózni.

Megint abban a fehér szobában találtam magam. Lucifer ott ült egy fekete bőrkanapén.

-Na... hogy tetszett?

-Ez meg mi volt?

-A jövő Yoongi. A jövő!

Az ágyban hirtelen felültem. Mind ez csak egy látomás volt? Huh. Akkor Rosalie és én... össze fogunk jönni? Ezt nem hiszem el! Akkor ezért lettünk összezárva! A francba!

Felkeltem az ágyból és lementem a lépcsőn. Már sötét volt. Felkapcsoltam az előszoba villanyát és a nappaliban megláttam Rosalie-t. Ott feküdt a kanapén és aludt. Odamentem hozzá és leguggoltam hozzá. Vele jönnék össze a jövőben? Most így közelebbről megnézve nem is olyan csúnya...


*Rosalie pov*

Egy fekete szobában találtam magam. Isten állt előttem. Az arca kedves volt.

-Mit szeretnél?

-Szeretném, ha kedves lennél Suga-val!

-Miért?

-Azért mert ő a jövendőbeli férjed!

-Tessék?! Miért?! Miért pont ő?

-Mert ő uralja a pokoli sötétséget! Amikor kiválasztottunk kettőtöket, direkt azzal a szándékkal tettük azt, hogy együtt legyetek! Ez nem a ti döntésetek!

Hirtelen felültem és a hálóban találtam magam. Ott álltam az ablaknál. Láttam Suga-t ahogy ül az ágyban. És beléptem. Csipkés fehérneműben. Megnyalta a száját a klónom. Én az ölébe ültem és két kezem közé fogtam az arcát. Hirtelen csókolni kezdtem. Suga levezette a kezeit a klónom fenekére és belemarkolt. A csaj felnyögött, mire Suga megváltoztatta a helyzetüket. Most ő volt felül és a lány alul. Elváltak egymástól és Yoongi hangosan mondta a lánynak. Szeretlek szerelmem! És újra elkezdtek csókolózni.

Már megint a fekete szobában voltam. Isten egy fehér bőrfotelben ült.

-Na... hogy tetszett?

-Ez meg mi volt?

-A jövő Rosalie. A jövő!



És felébredtem. A kanapén voltam ugyan úgy. De egy valami nem stimmelt. Be voltam takarva egy paplannal. Pedig emlékszem, hogy nem volt a közelemben egy sem. De akkor... Suga! Gyorsan felkeltem a kanapéról és besiettem a konyhába. Ahogyan gondoltam. Suga a konyhában volt. És éppen... főzött? Mikor észrevette, hogy ott vagyok, alzárta a gázt és odajött hozzám.

-Máskor nem foglak betakarni!

-Miért csináltad?

-Mert ha megfázol akkor nekem kellett volna rólad gondoskodni, amibe én belepusztulnék. És ha nem teszem meg akkor ott rinyáltál volna amit szintén nem bírnék ki!

-Köszönöm...-rámosolyogtam.

-Ne bomolj! Nem szeretem a nyáladzást!

Miután megfőzte a kaját már indultam volna a hűtőhöz, hogy kivegyek valamit, de ekkor megfogta a derekam és a falhoz nyomott. A csuklóimat lefogta és közelhajolt hozzám. Belenéztem mogyoróbarna szemeibe és már csak annyit vettem észre, hogy ajkai maszírozzák az enyéimet.

Megcsókolt...




Összezárva (Suga ff)Where stories live. Discover now