Въвеждане в историята.

203 11 6
                                    

Джини Уизли е седмо дете и единствена дъщеря. Влюбена е в Хари. Тя е на 15, а той на 16. Кръстникът му почина накрая на учебната година.
- от името на Хари-
Днес е 16тия ми рожден ден. Сестрата  на най-добрият ми приятел изненадващо дойде да ме посети за рожденият ми ден и да види как съм. Не бях получавал почти никакви писма, а тези които получих бяха с минимална информация. Тя като ме видя ме прегърна. Аз нея също.
- Здрасти. Честит рожден ден. Как си? Идваш у нас, няреждяне на ордена. Решиха, че ще изглежда нормално ако дойда аз. -тя се усмихна беше го казала на един дъх.  Ние с нея ми събрахме нещата. Отидоха в къщата на съседката му- госпожа Фиг, която също беше магьсница. От там хванаха летекод и след секунди бяха на двора на семейство Уизли. Моли Уизли (госпожа Уизли) дойде да ги посрещне и след обичайното вайкане и прехранването ми от нея ме
настаниха в стаята на Рон (най-малкия брат на Джини. Той е шесто от седем деца). До сега  бях забелязвал Джини само като малката сестричка на Рон, но сега беше порастнала доста за лятото. Беше висока горе-долу колкото мен, косата ѝ и стигаше до под кръста и беше чуплива. Тя беше много хубава за 15 годишна, изглеждаше по-добре от почти всички момичета в цялото училище. Заради живота със шест по-големи от нея братя не беше типично момиче. Никогя не плачеше за нищо, винаги ходеше с вдигната глава и предпочиташе да чуе критика в очите пред това да я излъжат. Тя като малка беше лудо вюбена в мен, но сега или вече не беше или просто го прикриваше почти не възможно добре. Вмомента излизаше с Дийн Томъс(грифиндорец на моята възраст и тази на брат и-Рон). В началото не харесваше Дийн, но все пак излезе с него и след това откри, че е приятно да му е гадже. Понеже обаче това не е списък с любовните стъпки на Дийн към Джини ще се върнем при Джини, мен, Рон и Миони.
В този момент аз разбрах, че с Джини винаги са били повече от обикновени приятели и, че съм влюбен в нея. На вечеря се бяха събрали много хора и всички празнуваха рожденият ми ден.  Тогава аз за пръв път видя Джини в рокля. Роклята беше цвят корал, на тънки презрамки, стигаше до коленете ѝ и гърба беше целия от дантела вместо плат.
Близнаците, Джини, аз, Рон и Миони по едно време излязоха навън и решихме, че ще играем на нещо средно между гоненица и криеница. След няколко минути взе че заваля, но  не спряхме с  играта. Всички подгизнахме, но продължавахме да търчим. Роклите на момичетата прилепнаха заради водата която са попили. На мен не ми направи впечетление за Хърмаяни, но не можеше да си махна погледа от Джини. По едно време тя се подхлъзна на една кална локва и нетипично за нея изгуби равновесие. Точно да падне и успях да я хвана през талията, за да не се случи. . Погледна ме.  Аз я изправих и бяха толкова близо...
Поп тах я все още държейки я:           -Добре ли си?
Джини -Да. Благодаря, че ме хвана.
И на двамата ни  стана леко неловко и пак се върнахме към гоненето.

Не се случи нищо интересно през останалата част от ваканцията.

Хари Потър и нечистокръвния принц- преправена историяWhere stories live. Discover now