(NUOTRAUKOJE ZOE)
Stebėjau kaip Niall paišo lytinius organus ant lentos ir nors ir visiems čia buvo kažkas labai juokingo aš tame negalėjau įžvelgti nė lašelio humoro. Mane net gi erzino jo toks elgesys. Jis tikrų tikriausias kvailys. Suskambus skambučiui visi susėdo į savo vietas, visi laukė mokytojos, jei aš būčiau mokytoja ir Niall taip pasielgtu aš jį išmeščiau per langą. Klasės durys prasivėrė ir čia įėjo mokytoja jos akys nukrypo į lentą ir mačiau kaip jos akyse buvo ta nuslėpta skausmo bei pykčio kibirkštėlė, užjaučiu mokytoja. Ji ramiai nuvalė lentą ir atsisuko į klasę. Sedėjau pačiame gale ir galėjau matyti beveik viską, net tai, kad dabar Niall kyša savo didelę plaštaką po Anos sijonų! Ana buvo iš ties per daug patikli mergaitė, todėl kartais tai labai erzino, Niall ją visada palikdavo, grįšdavo, skaudindavo. Mokytoja užrašė tėma ant lentos, todėl greit perašiau ją į sąsiuvinį.
-Niall!- mokytoja užšaukė taip priversdama mane pašokti iš savo vietos, mačiau kad ji ne mane viena taip išgazdino. Mačiau kai Ana sedėjo visa raudona. Oh, mokytoja pamatė ką gražuoliukas Niall veike per jos pamokytes... koks sarkazmas! -Užteks man čia gyvo porno per mano pamokas!- mokytoja tikrai nebesivaldė, klasė tyliai suužė. Mokytoja šniopavo tikrai kaip būlius ir tai kiek gazdino ir kas keisčiausia ji visada nenutraukdavo žvilgsnio. -Tuoj pat sėsk pas Zoe- ji ranka mostelėjo į mano suolą, aš staigiai išsproginau akis ir pakėliau antakius.
-Tai, dabar norit, kad mane čia prievartautu?!- sušukau ir supratus ką padariau visa išraudonavau. Mokytoja arsidūso. Ji rašė kažką ant lentos kai Niall atsisėdo prie manęs ir atsisuko į mane.
-Ko spoksai?- pažiūrėjau į jį ir vėl nusukau savo akis į lentą.
-Kodėl aš ankščiau tavęs nemačiau?- jis pakėlė antakį.
-Gal, todėl, kad vaikštantys bybiai neturi akių?- neiškentus atkirtau ir pradėjau rašyti į sąsvinį viską ką buvo mokytoja užrašius, girdėjau, kad mokytoja aiškina kažką. Niall padėjo savo ranką man ant šlaunies iš kart trenkiau jam per nagus.
-Tu debilas, tiesa?- sušnypščiau, jis išsišiepė taip parodydamas savo nublyzgintus dantis.
-Galim pratęsti kažkur kitur jei nenori čia- jis mirktelėjo man. Pavarčiau akis. -Dieve, mano, aš žinau, kad aš gražus ko spiriojes galim pasidulkinti ant šio stalo- jis suprunkštė kaip koks kumelys. Mano akys išsprogo. Pažvelgiau laikrodį dar penkiolika minučių. Aš neiškentėsiu! Niall kažką pradėjo kalbėtis su prieš mus sėdinčiu vaikinu ir tai mane kiek nuramino, nes aš nenorėjau čia gadinti nėrvus su kažkokių išlepusių asilų.
-Kiek valandų?- Niall paklausė manęs, pažiūrėjau į jį lig į durną.
-Laikrodis ten- parodžiau į sieną ir jis sukykeno.
-Kiek aš laiko čia mokausi, niekada nemačiau šito laikrodžio- jis kykeno kai aš žiūrėjau į jį rimtu žvilgsnių. Oho!! Kaip juokinga!
Nieko nesakius dariau uždavynius kuriuos uždavė mokytoja.
-Įdomu?- Niall paklausė manęs. Ignorauvau jį.
-Tai dabar ši gražuole nusprendė mane ignoruoti?- jis neatkibo nuo manęs. Pavarčiau akis.
-Oh, mažyt nevartyk akių- jis sumurkė.
-Mažytis tik pas tave kelnėse- atsisukus mirktelėjau jam ir susikrovus daiktus išėjau su visais iš klasės. Pagal viska man turėtu būti Lietuvių, o per lietuvių kalba mes tiesiog malam šūda, nes mokytoja fliurtuoja su klasės gražuoliais nors jei jau kokie 32 metai ir ant jos veido jau yra raukšlių kurias slepe didelių kiekių pudros.
-Ar tu matei kaip mokytoja pasiuto?- kažkas už nugaros kalbėjosi.
-Ne.. Geriausia, kai ta mergina suvartė Niall sedėjau netoli jų, žinok vos galėjau valdyti juoką- jos kykeno man už nugaros, nejučiomis atsirado ir man šypsena ant veido. Ėjau tiesiai į valgyklą, nes jau buvo pietų pertrauka ir aš tirkai išalkau. Mane nužiūrėjo Harry su Zayn.
Zayn greit prisigretino prie manęs.
-Nežinai, ar Kloe mokykloje?- jis paklausė manęs. Zayn buvo labai gražus vaikinas, nors ir Niall geriausias draugas, bet bent jau ne toks kekšius.
-Ji serga, ateis turbūt ryt- šyptelėjau jam. Jis linktelėjo.
-Kur judi?- paklausė, trumpam sustojau, nes jis irgi tai padarė.
-Į valgyklą- parodžiau į valgyklos pusę. Jis linktelėjo ir greit parodė Harr'iui, kad eitu čia. Pamačius Mira prie Harry šyptelėjau ją. Ji greit priėjo prie manęs ir stipriai mane apkabino.
-Sveika- vienu metu pasakėm. Visi nuėjome į valgyklą, aš nusipirkau dvi bandeles ir apelsinų sulčių, nuėjus prie stalo kuriame jau buvo susibure daugiau žmonių. Tai buvo Zayn, Harry, Mira, Ana, Niall, Louis ir jo panelė Eleonor ir Liam. Atsisėdau prie Zayn jis šyptelėjo ir paėme mano bandelės atsikando jos. Pavarčiau akis.
Pastebėjau, kad tai darau dažnai ir jau pradedu bijoti, kad liksiu žvaira.
-Zoe gali duoti truputi bandelės?- Manęs paklausė El, šyptelėjau ir padaviau jai bandelę. Ji jos atsikando ir atidavė man kol visi kalbėjosi aš tiesiog sedėjau pasirėmusi galvą ir žiūrėjau į vieną tašką.
-Tai einam?- Paklausė Liam ir visi pakilo, atsistojau ir aš nunešus stiklinę ėjau su visais. Kai visi išsiskirstė supratau, kad dabar aš einu pirma ir už manęs Niall.
-Pripažistu, gražuole, turi gera užpakaliuką- sušvilpė Niall. Atsidūsau ir praleidau jį pirmą, Niall tyčia pradėjo kraipyti savo subinę ir tai atrodė juokingai. Nusijuokiau.
-Pripažistu, turi nebloga subinę- sudejavau ir Niall greit atsisuko į mane užsiimdamas už burnos, nusijuokiau iš jo reakcijos.
-Tai skambėjo per daug karštai- jis apsilaižė lūpas. Papurčiau galvą.
-Negazdink, iškrypeli- pasakiau ir įėjau į kalsę. Pasisveikinau su mokytoją ji iš kart prikibo prie Niall vėl fliurtuodama. Kas keista, Niall sekė mane.
-Nekenčiu šios pamokos- atsidūsau kai Niall sukrito prie manęs.
-Na, man ji patinka- jis šyptelėjo.
-Kaip, nepatiks kai mokytoja laukia tavęs praskėtus kojas- nusijuokiau ir tikrai to pasigailėjau. Mokytoja stovėjo tiesiai prieš mus ir ne tik ji girdėjo, bet ir puse klasės.
-Tai dabar panele Zoe Red taip?- ji buvo įniršus ir visa raudona iš pykčio, nurijau seiles, girdėjau kaip Niall vos laiko juoką, todėl nuleides galvą prunkščia.
- Mokytoja, kad ir kaip norėtumėt čia ne apie jūs- Niall nusijuokė. Aš iš kart pritariamai linktelėjau.
-Taip, mokytoja- sušvelninau balselį ir suklapsėjau balkstienomis lig būčiau angeliukas. Jis pavartė akis ir mirktelėjus Niall nuėjo. Aš išpūčiau orą ir užsiemiau už galvos. Visa laiką pratilėjau, nes ir neturėjau ką kalbėti. Niall kalbėjo su netoli jo sėdinčia blondine ir jie tikrai kalbėjo net kokia poza jie ruošesi mylėtis.
-Dieve, mano nustokit- suinkščiau ir jie į mane pažiūrėjo. Girdėjau kai blondinė kažką sušnabžda ir nusisuka, o Niall sulenda į telefoną.Nežinau ar įdomu, todėl labai noriu, kad įvertintumėt. Be komentarų kitos dalies nebus, nes net nežinau ką taisyti ar kažką ☺😣😏😏
VOTENAM 😘😘
YOU ARE READING
BLACK ANGEL N.H
RomanceKiekviena mergina jam buvo tik mažas žaisliukas kuris greit nusibosdavo ir tapdavo nereikalingas. Bet Zoe nėra ta mergina kuri nusiteikus pasiduoti tokiems kaip Jis. Ji visais įmanomais būdais vengdama Niall, kaip tik suartėjo, bet ar Niall gavęs k...