4.

126 7 1
                                    

Pohled Nikol:
Přišel doktor a Štepán odešel.
Doktor mi říká ňáký blbosti kterým nerozumím. Rozuměla jsem jenom tomuhle 'Za 2 dny můžete jít domů. A jak přišel tak odešel. Po pár minutách sem šla spát protože bylo asi 11 večer.

Druhý den:
Když jsem se probudila tak jsem viděla Štěpu jak spí na židli. Chytnu ho za ruku a probudí se.
( N-Nikol, Š-Štěpan ano další rozvor 😂 )
Š :  Dobré ráno lásko.
N:  Ahoj miláčku. Zítra už můžu jít domů.
Š: Tak to je skvělý.
Pohled Štepi:
Povídali jsme si co se dělo když jsme se neznali a tak, když bylo kolem 1 tak jsem šel domů a tam na mě čekal Radek s Pawlem.
( jakože šli někam jinam než k nim domů asi šli k rodičům po 4fans 😂 )
( P-Pawel, R-Radek,  Š- Štepi,
já sem ňák ujetá na hovory )
Š: Čáu kluci.
P a R:  Nazdár.
Š:  Mám novinu.
R:  Jakou?
Š:  Nikdy by ste to nečekali .
P:  Dělej řekni to.
Š:  Mám holku.
R:  Fakt?  Jak se jmenuje?
Š:  Nikol. 
P:  Pěkný. Tak přece se pro tebe ňáká našla.
Š:  Haha moc vtipný Pawle.
P:  Ježíš tak se hned neuraž platino. 
R:  Kluci dem něco točit?
Š:  Jasně.  Dáme drunk Stream?
P:  OK. A v kolik jsou 2 hodiny?
R:  Třeba v 5?
Š:  Jo to půjde tak to hoďte na FB a jdem připravovat.
Když bylo 16:50 bylo vše připraveno a dali jsme odpočet . Když zbývalo 30 sekund tak jsme se připravili a napsal jsem Nikol že máme Stream. Po streamu jsme byli Total na sračky takže kluci zapadly do pokojů a šli spát.
Další den:
Je 12:01 a já sem se zase vzbudil poslední, po obědě jsem klukům oznámil že jdu k Niki ale chtěli jít se mnou. Když jsme tam došli tak Nikča byla připravená odejít.
( hádejte co přichází? Další rozhovor xD N-Niki, Š-Štepi, R-Radek, P-Pawlos xD ) 
N:  Ahój lásko!
Š :  Ahój, lásko tohle je Radek a Pawel. 
R :  Ahoj.
P :  Čau čau.
Š :  Tak jdeme? 
N:  Jasně.
Když jsme došli domů tak sme udělali něco k jídlu protože jsme měli hlad. Když bylo 18:27 tak jsme zapli film,  udělali popcorn, sedli na gauč a dívali se. Nikol měla opřenou hlavu o moje rameno a po 5 filmu usla.
Když bylo kolem 3 ráno tak jsme šli spát, ale co bych to byl za přítele kdyby měla moje láska veliká spát na gauči, takže jsem ji odnesl ke mě do pokoje, Přikryl ji a šel dolů na gauč. Nechtělo se mi ještě moc spát tak jsem si zapnul telku a dal tam YT.  Když skončilo ňáký video tak mi to zaplo song Cancer od Mishi. Udělal jsem na televizi BaxFace a našel na YT film Rychlí jako vítr. Připomínal mi mě a Nikol. Když skončil tak byl ještě druhej díl a musel jsem se na něj kouknout protože proč ne že jo. Když skončil tak jsem usnul.








OK lidi další kapitola. Já vím je to blbost 😂. A děkuji že je tu dohromady 30 vidění. 
BAXČUS!

Ty a já ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat