Ahoj, volám sa Seina. Mám 17 rokov a pochádzam z Toronta. Len nedávno sme sa s mojimi rodičmi a sestrou presťahovali sem do Londýna. Takže super odznova si zvykať na všetko - nový ľudia, škola, kamaráti a taktiež tie pohľady. Pýtaš sa prečo pohľady? Tak ti to teda poviem, som nižšieho vzrastu (asi 165 cm), mám dlhé hnedé vlasy no na tom by nebolo nič zvláštne keby moje oči nemali farbu nočnej oblohy. Sú tmavo modré a v jednom z nich (konkrétne v pravom) mám ešte aj bielu škvrnku v tvare mesiaca. V škole sa mi za to niektorí posmievali a iných to fascinovalo. Ale už dosť o mne. Moji rodičia Sam a Tanja Frost pracujú ako účtovníci v jednej z najprestížnejších bánk na celom svete. A kvôli tomu sme sa aj presťahovali. Ou, a ešte som ti nepovedala o sestre. Takže volá sa Trudy (po babičke) má krátke vlasy gaštanovej farby, je o niečo vyššia odomňa (o dobrých 10 CM), jej oči sú nezábudkovej farby s kvapkou sivej a má 15 rokov. Keď som bola malá vždy som snívala, že budeme bývať v dome s veľkou záhradou, kde by sme sa Trudy bláznili, naháňali a skákali. No dnes je to skôr útulný domček so stredne veľkou záhradou kde by sa dalo oddychovať. Presne taký vybrali aj rodičia...
Mám tu niečo nové, viem ešte nie je dokončené to pred tým ale mala som dobrý nápad dúfam,že sa vám to bude páčiť.😊