1.kapitola

30 0 2
                                    

Mamka za mnou přijde do pokoje a zeptá se jestli už mám zabaleno. Řeknu že si ještě dobalím poslední věci a mám hotovo. Na tenhle tábor mě přemluvil můj bratr kterému je 18 let. On tam už je po třetí. Obleču se z domácího na připravené oblečení

Mamka přijde do pokoje a řekne at se jdeme najíst že už pojedeme

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mamka přijde do pokoje a řekne at se jdeme najíst že už pojedeme. Vemu si kufr a jdu dolů. Brácha má už batoh dole. Najíme se a mamka nás hodí k autobusu který nás veze do táboru. Když přijedeme k autobusu tak už tady je dost děcek různého věku. Brácha už odešel za kámošema. A nechal mě tu samotnou. Mamka šla zařídit za vedoucím papíry a já tu čekám až přijde. Někdo do mě vrazí a spadnu na zem. Narazil do mě nějaký kluk který mi řekl mi '' Dávej pozor krávo. A ani se mi neomluvil že do mě narazil. Tak sem mu řekla at si dává pozor sám že do mě narazil on. A on odešel. Zachvíli ke mě přišla nějaká holka a řekla mi '' Ahoj já jsem Mia a ty?

Já - Tessa

Mia- Ajo hezký jméno, Co ti chtěl Chris?

Já- To je kdo Chris?

On- Ukázala do dálky a tam stál ten kluk co do mě narazil.

Já- On do mě vrazil a ani se neomluvil kretén

Mia- On je nejhezčí kluk tady. Ale dávej si na něj pozor už měl půlku holek tady s tábora.

Já- Tak to se neboj 

Mia- Už musím jít ale můžeme spolu sedět v autobuse?

Já- Ok dobře

Mamka přisla po chvíli co odešla Mia a řekla mi že už pojede, rozloučila jsem se sní a šla k autobusu. 

Dala jsem si kufr do kufru autobusu a už jen čekala kdy budeme moct nastoupit. 

Když sem čekala tak za mnou došla Mia a seznámila mě s jejíma dvěma kamarádkami.

Tohle je Ember a Tori.

Pozdravila jsem je a představila se taky.

Mia mi řekla že je škoda že si nemůžeme sednout dozadu že tam vždycky sedíjou kluci a mezi něma je i Chris.

Řekla jsem jim že tam dneska budeme sedět my at si naserou. Holky se na mě udiveně podívaly a nakonec přikývly.

Když se mohlo nastupovat do autobusu tak sem se rychle nacpala do zadu. A sedla jsem si na 5tici. Holky byly uplně vepředu. Najednouu ale došly kluci. A mezi nimi byl i Chris. Jeden mi řekl že tady sedí on. 

Já- Máte smůlu ted tady sedím já s holkama a vyplázla jsem na ně jazyk.

Kluk jménem Luke mi řekl- Máš smůlu ty :* ;) 

A sedl si vedle mě, vedle něj si sedl Chris, vedle něj Sebastian, vedle něj Isak, a vedle něj Zack.

Já se zvedla a chtěla jsem odejít ale on mě posadil zpátky. Hned sem na něj spustila at mě pustí že chci jít za holkami ale on mi jen řekl že mám smůlu a mrkl na mě. 

Ale já si tohle líbit nenechám dala jsem mu facku a rychle se zvedla a chtěla odejít ale když už sem málem byla v uličce tak si mě k sobě přitáhl Chris a dopadlo to tak že sem seděla na jeho klíně.




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 04, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TáborWhere stories live. Discover now