xurmicca
gokkusagi17
AsdYldz
zgeaka895
ZeynepPolat07
busus27
ilkimelis
fdnaslannn
SevgiBlkba7
blue_for_black
Evet arkadaşlar listedeki ilk 10 burada.Şimdi rica etsem bu listedeki arkadaşlar bana kitapları hakkında bilgilendirme mesajları.Yazmamı istedikleri şeyleri söyleyebilirler mi?
Pazartesi'den itibaren tanıtım yapacağım teker teker.Günde iki kitap tanıtmayı listedeki diğer 10'u ise sadece yazar ve kitap adı olarak tanıtmayı düşünüyorum.Grupta olup kitabının yayınlanmasını isteyenler,burada adını verdiğim kitapları oylamalı ve oyladım diye mesaj atmalıdır.Aslında böyle kuralları sevmem ama kimsenin hakkına girmemek adına kurallar koymak zorundayım.Evet arkadaşlar listede sıra çabuk gelsin diyorsanız☺.Tanıttığım kitapları hızlıca oylayın bakalım(Tüm bölümler).
Anlaştık mı tatlişler.☺(bu arada kitabıma yeni bölüm ekledim😄.
Unutmayın yeni yazar dayanışması diye bir şey var bu grupta.Destek destek destek (Grup sloganı).
Ne tatliş yazarım be.Kıymetli yazarlar destek veren destek bulur(ohoho güzel slogan oldu be.)
Bu arada tatliş yazarımıznefise097
nin hacker adlı tatliş kitabından bir kesit sunmak istiyorum.Tomom boboyom(ahahah sesli güldüm.)Tatlıs bir kitabın var canım benim.Arkadaşlar bu tatliş yazarın kitabına oy verebilir misiniz?Bu kitaba oy verip yorum yapanlar arasından kişiler seçip diğer bölüm altlarında onların kitaplarından kesitler sunucam.😂😂😂.Son kısım ise ayrı bir hoşuma gitti.
Eğer beni taklit etmek zorunda olsaydın,su an beni seviyor olurdun.
😚😚😘öpüldün canım benim.Arkadaşlar bir yanlış anlamayı düzeltelim.Bu listedekileri bugün oylamayacaksinız.Ben bu listeden günde iki kitap tanıtacağım.Kitaplari tanıttığım bölüme seni oyladım yazın.Kitabın yazarı sizi oylasin☺☺☺Tanıtım listesinde hemen sıra gelmeyenler de mağdur olmaz.Karşılıklı oylaşırsınız.☺☺☺
Hacker adlı kitap da buna dahil .Oylayanlar bu bölüme seni oyladım yazsın.yazarımız da sizi oylayacaktır ınşaallah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni YAZARLAR (ÖZEL GRUP)
RandomEvet Oradan Baktığınızda Okunması Azıcık Kitapları olan yazarlar gibi gözükebiliriz.Ama bizim gibi yüzlerce yeni yazar var.Yeni Yazarlar bir araya gelirsek watpedd'de krallığımızı ilan ederiz be.Keşfedilmeyi bekleyen yeni yazarlar buraya.Tuttuğu yer...