Kom bij mij deze nacht!...
Laat mij niet achter, weet nog ik zit altijd in je hart!!!
Ik ben je vriend kies voor mij in het midden in je hart! Ik zit gevangen in mijn verdriet laat mij niet stikken!
Voor mij ben je alles, de wereld...
Kom je me halen? Blijf je bij mij? Ziet iemand mij nog verschijnen?
Ik ben he vriend kies voor mij in het midden in je hart! Ik zit gevangen in mijn verdriet laat mij niet stikken!
Kom.. naar.. hier....Mila liet verschrikt los en leek naar achter en riep:" Het gaat over Jonas zeker weten!" En Brandon dan?", vroeg Charlie bedrukt." Dat is waar maar het gaat altijd over 'mij en jou'."
"Dus het kan ook over Brandon en iemand gaan", zegt Charlie kortaf.
"Charlie, Mila bedoelt het goed hoor.", fluisterd Jimmy een beetje boos.
"In het midden van je hart...", denkt Mila hardop na "maar dat is het!! In het midden van je hart dan moeten we naar het midden van het hart van de stad!"" Waarom juist de stad?"
"Ik hou van de stad dus we gaan naar het midden van de stad!", zegt Mila.
"Kom naar de stad BEVERS!!!!", riep Charlie. "Zal niet gaan de bel", zegt Mila op een zagende toon. Na de les in de kelder " oké, jongens we vliegen erin! Waar is het hart van de stad?"
Jimmy doet weer slim en zegt:" de kerk jongens dat kan niet anders dat is altijd het midden"" We moeten spesifieker gaan, het midden kan ook een huis ernaast zijn hè!", roept Charlie. Alex vervolgd:" das wel waar he gays, heeft iemand een kaart van de hele stad ofzo? Daar kunnen we het midden opzien!"" Hier! Kijk deze kaart is 40cm op 40cm dan moet het midden..... HIER!!!! De Hoevelaan nummer 13", nu voelt Mila zich slim. ( voor GROTE en gewone fans van haar dit was niet slecht bedoelt...)
"We gaan, hoelang hebben we nog? Nog 40 minuten...", zoekt Jimmy om toch zeker te zijn dat ze nog zeker kunnen gaan zoeken. Maar dan zien ze een brief liggen, dat merkt Alex het eerst op. Maar het is anoniem Mila is vastberaden en doet het open daar staat in...
JE LEEST
waarom kiezen?
Teen FictionMila komt op een morgen op school aan en ontdekt dat Brandon en Jonas weg zijn!!! De ghost rockers gaan op zoektocht... Tot ze een dreigbrief krijgen waarin staat: ze zijn hier. Je krijgt 1 iemand terug, morgen om 12u. Wie gaan ze kiezen? Maar ze he...