LIAM I JA

84 5 3
                                    

LIAM i ja

Došla sam u novu školu u novoj školi nikoga nisam poznavala,i srela sam Liama. Pitala sam ga može li mi pokazati gdje je učionica iz povijesti on je rekao naravno i tako mi je pokazao učionicu i upitao me u koji razred idem rekla sam 3 a on je rekao stvarno i ja sam 3 a,i tako smo se šetali do izlaznih vrata   i došao je njegov prijatelji Mason i on me ispratio do izlaznih vrata i od jednom Mason otiđe u razred a LIAM ostaje i samo me lagano poljubio i rekao vidimo se sutra.
Sutra dan u školi je došao LIAM do mene i rekao je da mora mi pokazati nešto i od jednom se preobrazio u Vukodlaka ja sam ga samo gledala, i rekao je šta misliš ja sam ostala bez riječi i rekla mu da mu i ja moram nešto pokazati i ja sam se preobrazila u Vukodlaka on je rekao wowwww i  tako smo se gledali i pitao me je šta sam ja sam rekla Alpha on je rekao da je Beta i tako smo se zajedno smijali do kasno u noć,pogotovo jer sam jača od njega haha šta bih, i tako smo ostali dugo cura i dečko dok od jednom se nije pojavio Theo on je isto Vukodlak osjetila sam i došao je do mene i naslonio se na mene i pitao me je kako, sam rekla sam dobro i vidjela sam      Liama kako stoji sa Mejsonom i gleda Thea i zazelenile su mu se oči i počele svijetliti ali na svu sreću prestale su mu i od jednom sam vidjela Thea da su mi oči isto zazelenile i saznala sam da su obojica bete............

NADAM SE DA VAM SE SVIDJELA AKO JE ostavite zvjezdicu ili komentirate najbolje oboje😂😂 JAKO SAM TUZNA STO JE ZAVRSIO TEEN WOLF, LIAM MI FALI NAJVISE I THEO  I NARAVNO OSTALI (BILA BIH PRESRETNA DA JE OVO ISTINA O LIAMU ALI NIJE DA SAM GA UPOZNALA VRISTALA BIH JOJ TE NJEGOVE LIJEPE OKICE I THEOVE ZLE USNE  KAKO SE SMIJE) AKO ZELITE PART 2 KOMENTIRAJTE DA ZELITE I TO JE TO BOK!!😘😘😘😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 04, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TEEN WOLF Where stories live. Discover now