LUDZIE
Jedna z najmłodszych, ale też i najliczniejszych ras. Są ambitni, żądni władzy i potęgi, często kłamliwi i dwulicowi. Mimo to na całym świecie znani są ze swojego poczucia sprawiedliwości i dobra. Są przystosowani do praktycznie każdego rodzaju broni.
Średnia długość życia: 50-60 lat.
Wysokość: 150- 198 cm (mężczyźni) 135- 185 (kobiety).
ELFY
Stworzenia zazwyczaj żyjące w harmonii z naturą. Jak głoszą pogłoski są nieśmiertelne, ale nikomu nie udało się jeszcze tego udowodnić. Są bardzo dumni i dbają jedynie o swoje dobro. Poprzez stulecia uformowało się wiele klanów wyznających odmiennych bogów i posiadających zupełnie różne kultury. Charakteryzują się nadludzkim pięknem i długimi uszami. Nie rzadko mają także kolorową skórę i długie włosy.
Średnia długość życia: ~ 700 lat (wiecznie młode).
Wysokość: 180- 220 cm (kobiety) 200- 230 cm (mężczyźni).
KRASNOLUDY
Cała kultura krasnoludów opiera się na wydobyciu surowców. Praktycznie cały swój żywot spędzają pod ziemią. Znani są ze swojej odwagi i męstwa podczas walki. Zazwyczaj posługują się toporem lub młotem, jednak nie rzadko w ich szeregach spotkać można mieczników lub łuczników. To dobrzy i lojalni przyjaciele.
Średnia długość życia: 130- 160 lat.
Wysokość: 110- 130 cm (kobiety ) 115- 135 cm (mężczyźni).
RUSAŁKI
To duchy lasu. Wyglądają niewinnie, ale w rzeczywistości to zdradliwe i rządne krwi stworzenia. Charakteryzują się delikatnymi rysami, długimi włosami i piękną barwą głosu. Zwykle są to kobiety. Nie posiadają szczególnych zdolności magicznych, ewentualnie kuszenie głosem lub nadludzki słuch.
Średnia długość życia: 150- 200 lat.
Średnia wysokość: 155- 165 cm.
WAMPIRY
Wampiry często prześladowane były ze względu na swoje umiejętności, bladą skórę i czerwone oczy. Słońce bardzo im szkodzi, dlatego zwykle większość swojego życia spędzają w zaciszu swoich zamczysk. Nie lubią mieszać się w sprawy innych, są bezkonfliktowe i zamknięte w sobie. Żywią się krwią ( głównie zwierzęcą), potrafią zamieniać się w nietoperze i szczury oraz zwykle znają się na magii.
Średnia długość życia: nieśmiertelne, jednak przy dłuższym przebywaniu na słońcu stają się słabe i zmieniają się w popiół.
Średnia wysokość: 170- 185 cm( kobiety) 180- 200 cm( mężczyźni).
WILKOŁAKI
To ludzie, którzy podczas każdej pełni księżyca zmieniają swoją formę. Niektóre z nich potrafią zmieniać się w wilki, jednak wymaga to większych umiejętności. Krążą pogłoski o ich konflikcie z wampirami. Wikołactwo można nabyć poprzez ugryzienie lub takim się urodzić. To brutalne i trzymające się na uboczu istoty, które lepiej omijać z daleka. Przez ich siłę są niezastąpionymi towarzyszami na polu walki.
Średnia długość życia: ~ 100 lat.
Średnia wysokość: 170- 200( kobiety) 180- 220( mężczyźni).
YOU ARE READING
Gwardia Królewska [zApIsY zAmKnIęTe]
FantasyDrodzy mieszkańcy Belstorii! W związku z nasilającymi się atakami buntowników, nasz miłościwy książę poszukuje ochotników, ale i ochotniczek, którzy podjęliby się zadania zaprowadzenia porządku w stolicy. Gwarantowane sowite wynagrodzenie oraz nieza...