Milý deníčku, tak a jsem v New Yorku. Nechápu proč táta dostal práci zrovna tady? :( Stýská se mi po kamarádech z Česka, ale co s tím nadělám :P. Jsem zvědavá, jaký bude můj první den na státní škole. Nebojím se toho, že bych musela mluvit anglicky, přece jen je to škola pro Čr, ale spíše jak se ke mě budou spolužáci chovat, Nikdy jsem nebyla moc pěkná dlouhé špinavě blond vlasy, modrozelené oči, které jsou zakryté brýlemi, na zubech rovnátka a styl oblékání je spíše klučičí. Ve škole jsem mezi těmi chytřejšími, a proto mám přezdívku ,, šprt´´. Je mi 16 a po prázdninách nastupuji na státní českou střední školu. Můj táta, který se jmenuje Dan Harlow, je špičkový počítačový programátor a moje mamka Renata Harlow, která je na mateřské dovolené s mojí mladší sestrou Sophie a starší sestrou Annie, mě občas nechápou. Oni vždy byli populární, táta kapitán fotbalového mužstva a mamka premiantka třídy. Potkali se tady v Americe, takže se do New Yorku moc těší. Nyní se stěhujeme do velikého domu, kde aspoň budu mít svůj pokoj. Mimochodem jsem Andy, hodně lidí moje jméno neumí vyslovovat a říkají mi ,,Andy´´ , ale já je vždy opravím, že se to vyslovuje ,, Endy´´. Tak mi drž palce deníčku, zachvíli uvidím náš nový dům :).
Ta cesta je nekonečná, už nevím, jak si mám sednout, strávit tolik hodin v letadle a teď ještě trávit čas v zácpě, ještě, že bydlíme na předměstí a né v centru, asi bych si nezvykla. Táta s mámou si vyprávějí veselé historky, jak se potkaly a Annie vesele povykuje a chce slyšet další historky od rodičů, už aby jsme konečně byli v tom novém domě.
,,Ták a toto je náš nový dům´´. Z vesela oznamuje táta a ukazuje nám velký, řadový dům se zahradou. ,, Má 4 pokoje, obyvák, kuchyň a vzadu je bazén´´. Popisuje táta náš úžasný nový dům, úžasem mi málem spadla brada: ,, Jak to, že máme takový velký dům? ´´ Vyptávám se taťky, ale ten na mě mrkne a nic mi nechce povědět. ,, Nechceš vidět svůj nový pokoj Andy ? ´´ Zvolá na mě máma, která drží v náručí Sophie a za ruku drží Annie.
Rychle jsem otevřela branku a vběhla do domu. Kuchyň je přímo obrovská, krásná tmavě hnědá linka,d drahé luxusní spotřebiče, no nádhera. Z kuchyně objevím dveře do prostorného obývaku, který je zaplněn velikou béžovou pohovkou se dvěma křesky ve stejné barvě. U zdí stojí několik velkých skříní a naproti pohovce stojí obrovská televize, už se nemůžu dočkat na svůj pokoj.
Vyběhnu schody do druhého patra a hledám svůj pokoj, konečně jsem ho našla. Otevírám dveře a nemůžu tomu uvěřit. Toto je přece můj vysněný pokoj !! Zdi jsou fialové, vedle dveří je šatna a koupelna, pak následuje veliká bílá postel s nebesy, pracovní stůl křeslo, malá knihovnička, malířský stojan okno s parapetem, na který tak ráda sedávám a dveře na balkon. Otevřu dveře na balkon a vidím dárek. Otvírám ho a najednou na mě vykoukne malé štěňátko zlatého retrívra. Nemůžu tomu uvěřit, vždy jsem si ho přála!! Ale jak se bude jmenovat? Pojmenuji ho Bady !
ČTEŠ
Láska na poslední pokus
RomanceJaký je asi život holky co se přestěhuje na jiný kontinent? Najde přátele? Či první lásku? Jak se asi se vším vypořádá, když se zamiluje do Nicka, nejkrásnějšího kluka na škole? Dokáže upoutat jeho pozornost a nebo se bude muset smířit s tím, že si...