V kavárně jsme se usadili do kožené pohovky u okna a objednali si vanilkovou kávu a muffiny s malinovým krémem. Při čekání na kafe jsme si povídali o svých přáních a snech.. Začal James..
,, Mým velkým snem je, zkusit na každém kontinentu navštívit alespoň jedno místo.. "
,, Vážně? Mám úplně stejné přání. snad se nám to jednou splní."
,, To doufám. Když mám sen většinou si za ním jdu a nenechám se jen tak odradit ostatními, takže teď si už jen vydělat na cestu a přání bude splněné"
,, To tě obdivuju, já se většinou odradit nechám a pak jsem zklamaná, že žádného svého snu nedosáhnu."
,, Zkus jednou neposlouchat ostatní a jít si si za svým snem, protože když ho dosáhneš, je to ten nejúžasnější pocit a pokud ne, můžeš aspoň dát některým žvanilům za pravdu, ale při prvním zklamání to nesmíš vzdát."
,, Dobře.. budu se řídit tvou radou."
James ani já jsme si nevšimli, jak čas, který spolu trávíme rychle letí. Zrovna když James vyprávěl další ze svých historek vtrhla do kavárny Hannah.
,, Jak to, že na mě nečekáš u kina? Nemáme snad mít rande. A jak to, že jsi tu s jinou holkou? Ty mě podvádíš!"
,, Hannah uklidni se. Promiň. Zapomněl jsem sledovat čas. A klid nejsem na rande s někým jiným. To je jen Andy."
Hannah se chvíli na mě nevěřícně podívala a pak se otočila k Jamesovi. ,, Já vím, že je to Andy, ale to na věcech nic nemění. Jsi úplně nemožnej. V kině hráli můj oblíbenej film."
,,Hannah..." Snažil se ji uklidnit James.
,, Můžeme jít na pizzu. Nebo ven, už jsem jen tvůj." Hannah se uklidnila chytla Jamese za ruku a táhla ho ven z kavárny. Jediné co James stihnul, bylo to, že hodil omluvný pohled na místo, kde jsem seděla.
,,To byla komedie.." pomyslela jsem si na cestě domů.
ČTEŠ
Láska na poslední pokus
RomanceJaký je asi život holky co se přestěhuje na jiný kontinent? Najde přátele? Či první lásku? Jak se asi se vším vypořádá, když se zamiluje do Nicka, nejkrásnějšího kluka na škole? Dokáže upoutat jeho pozornost a nebo se bude muset smířit s tím, že si...