Blond włosy chłopak biegł przez zapełniony ludźmi chodnik. Zatrzymał się dopiero przed ulubioną kawiarenką, gdzie pracował jego przyjaciel. Wszedł i grzecznie przywitał z kobietką za ladą- YoonJi. Była tu nowa, tak samo jak Jungkook.
Jimin wbiegł do zaplecza, aby poszukać tam przyjaciela. Jednak tam go nie było. Wrócił do lady, gdzie znajdowała się YoonJi.
—Ej nie wiesz przypadkiem gdzie jest Kooki?— spytał dziewczyny.
—Nie mam pojęcia. W sumie nie wiem czy on dzisiaj wogóle przyszedł— odpowiedziała mu ze zdziwioną miną. Jungkook nie przyszedł dzisiaj do pracy... to do niego nie podobne. Jimin wyją telefon i wszedł w aplikacje KakaoTalk.
_Chimek_: Gdzie jesteś?
Ciastek: ja?
_Chimek_: nie kurwa
_Chimek_: święty Mikołaj
Ciastek: na alpanach
_Chimek_: co kurwa?
Ciastek: w domu lol
_Chimek_: a nie powinieneś być w pracy?
Ciastek: mam dzisiaj wolne cwelu
_Chimek_: sam jesteś cwelem
_Chimek_: czemu nie powiedziałeś mi o tym że masz wolne dzisiaj
_Chimek_: jak głupi zapierdalałem do kawiarni
Ciastek: xD
_Chimek_: ta śmieszne
Ciastek: i to bardzo xD
_Chimek_: ja spadam do domu cwelu
Ciastek: pa cwelu
Jimin spojrzał na dziewczynę i się uśmiechnął się do czarnowłosej.
—Ja lecę do domu. Ten cwel na wolne dzisiaj
—Naprawdę nie wiedziałam— zrobiła zdziwioną minę. Nie wiedziała. Chyba że TaeHyung nie powiedział jej o tym —no to pa— uśmiechnęła się i pomachała wychodzącemu chłopakowi na pożegnanie.
Chłopiec wyszedł uprzednio zakładając słuchawki. Włączył pierwszą lepszą playlistę na telefonie i powolnym krokiem wrócił do domu.
Kiedy był już w środku mieszkania udał się do swojego pokoju i urzał na biórku.. róże? Róża była fioletowa i prześliczna tak jak każda inna. Jimin automatycznie wszedł w wyszukiwarkę i sprawdził znaczenie tej róży.
Trochę się zdziwił. Ktoś się w nim zakochał, a on nie ma pojęcia kto to może być. W tej samej sekundzie kiedy usiadł zastał wiadomość na KakoTalk. Wszedł w aplikacje i dostał wiadomość od tego samego kogoś co ostatnio gdy był z Kookiem. Wszedł w wiadomości.
CZYTASZ
Rose
Romance[Poprawki+pisane wolno] Jimin pod namową Jungkook'a zakłada KakaoTalk. Po paru dniach dostaje wiadomość od SwagOppa. Do szkoły na zastępstwo za panią Taeyeong przychodzi p. Min Yoongi. #867 miejsce w romansach 21.10.2017r.