Karışan Cinayetler

21 0 0
                                    

Ertesi güne Sedat çok güzel bir sabaha başlamısti. Fulyadan sonra ilk defa bu kadar mutlu ve huzurlu hissediyordu.Kalkti elini yüzünü yikadiktan sonra mutfaga gitti.Karsisinda çok güzel bir sofra gördü.Semra hazirlamis olmaliydi.Buzdolabinin üstünde magnetlerle yapistirilmis bir not gördü.Notta ''Bugün erken cikiyorum kahvaltin hazir görüşmek üzere Sevgilim'' yaziyordu.Not Sedatin hoşuna gitmişti.Birisinden boyle güzel şeyler duymak onu mutlu etmisti.Kahvaltisini ettikten sonra evden cikti.

Bu arada Mithat Seldaya evlenme teklifi edecekti.Uygun bir zaman kolluyordu.O uygun zaman gelmişti.Bu gece edecekti.Hemen telefona sarildi.

-Selda nasilsin ?

-İyiyim Mithat merkeze geliyorum sen.

-Merkezdeyim. Bu gece isin varmi ?

-Hayir yok

- O zaman artik var.

-Berabermiyiz ?

-Evet sinemaya falan gideriz

-Tamam merkezde görüşürüz.Seni Seviyorum

Dedikten sonra telefonu kapatti.Sedat merkeze geldiğinde Serdar hastaneden çıkmıştı.

-Ne isin var olum senin burada git evde dinlen.

-Amirim burasi daha iyi gelicektir.

-Sen bilirsin koçum.

Sedat odasina geldiğinde masanin üstünde büyük harflerle ''Sedat Amir'' yazan bir zarf vardi.Zarfi aldi acti ve sok oldu.İçinde Fulyanin resimleri vardi nemde işkence yapilirken. Bir an durdu. Başı dönmeye başladı ve bir anda yere düştü.Sesi duyan Serdar hemen Sedati akdi ve hastaneye götürdü.

Mithat sinemaya gitmiş ve evlenme teklifi için güzel bir video hazirlamis sinemayi o gece kapatmisti. Çok güzel bir teklif olsun istiyordu. O arada Selda aramid ve durumu anlatmisti.Mithat hemen hastane yoluna koyuldu.

Sedat kendine gelmişti. Hala o resimler aklindan gitmiyordu. Zarfi hemen kriminal incelemeye yollatti. Bu arada bir cinayet daha işlenmiştir. Kurban 37 yasinda ve boynunda bir kirmizi fular.Sedat biraz daha kendine gelmek için 3 bira aldi ve eve gitti. O görüntüler hala aklindaydi. Kapiyi açarken içeriden bir tikirti duydu. Silahini çekti. İçeri girdi. Evde kimse yoktu. Salona geldiğinde bir ceset. Kirmizi bular boynunda. Ve duvarda yine sprey boyayla yazilmis 613 sayisi. Sedat ekibini eve cagirdi. Olay yeri inceleme ekibi kurbanin 25 yasinda olduğunu söyledi. Bu cinayet üst taraftakileri baya kizdirmisti. Genel amirler ve müsteşar bu ise baya kizmisti. Suç Sedata kalabilirdi.

1 saat sonra Sedat herkesi toplantı odasina cagirdi. Baya kizgindi. Kurban bu sefer neden 37 yasinda değildi? Bunu bilmeyen kim vardi?

Bunlari düşünürken yanina bakan gelmiş ve sinirli bir şekilde bu olaylari neden çözemedikleri hakkında agzina geleni söylemişti.Sedat moral bozukluğuyla eve gelmiş ve yatmisti.

Mithat ise Seldaya evlenme teklifi etmek için sinemaya gidiyorlardı.Mithat heyecanliydi. Bir an önce gitmek için yoldaki bütün arabaları solluyordu. Selda ise korkmuş bir halde yavaş gitmesi için uyariyordu.

Sedat yatagina giderken masanin üstündeki bir zarf dikkatini çekti. Bu da nereden geldi diyerek Zarfi aldi. İçinden yine Fulyanin fotosu cikicak diye korkarken ufak bir not cikti. Notta;

''İnsanları yerinden kovmak ne imiş ogreneceksin Sedat'' yazıyordu altında ise 613 sayisi vardi. Onunda altinda büyük harflerle ''EÖ'' yaziyordu. Sedatin aklina direk Ekrem geldi.Taslar simdi yerine oturmaya baslamisti. O gün sorguda Ekreme sadece fulari söylemiş, kurbanlarin yaslarinin 37 olduğunu söylememişti. O yüzden onun evine birakilan ceset 25 yasindaydi. Peki evine nasil girmişti? Aklina direk Semra geldi ama Ekremle is birliği yapip yapmadigini bilmiyordu. Hemen giyindi ve Mithati arayarak;

-Katili buldum Seldayla hemen merkeze gelin Serdarida arayin.

-Ama amirim ..

-Bu bir emirdir hemen merkeze gelin.

Mithat çok sinirlenmiş içinden hayatında etmediği kadar küfür etmişti. Boyle bir gecede mi bulunurdu katiller. Yokmuydu başka gece diye isyan ediyordu.

Saat gece 1i 5 geçiyordu herkes toplantı odasindaydi Sedat ise Adli tipta cesetten cikacak bir Ekrem parmak izini bekliyordu.10 dakika sonra bu haber geldi. Hemen savcilik kaleminden yakalanma emrini cikardi. Ama hala aklinda asil seri katilin o olmadigi düşüncesi vardi. Bundan önceki herkes 37 yasindaydi.Eğer cinayetleri Ekrem izlediyse bilmesi gerekiyordu. Ama su anda yapmasi gerekeni yapmaliydi. Ekibini aldk ve Ekremin kapisina dayandi. 2 kere kapiyi caldiktan sonra acilmayinca Serdara kapiyi kirmasini söyledi. Serdar ikinci denemede kapiyi kirdi. Sedat evi ararken Kafarina bir anda silah dayandi. Bu Ekremdi. Rehin duruma düşmüştü .  Ekrem ;

-Mesajimi aldin demek

-Buradan cikamazsin Ekrem. Dedikten sonra bir silah sesi. Ekrem vurulmuştu.Serdar vurmuştu Ekremi. Sedat bir yandan Serdara kizmis

-Ya beni vursaydin diyerek sitem etmişti.

Neyseki vurulmamisti.

Merkeze döndüğünde geniş bir dosya hazirlamis ve artik bir surede cinayet olmaz diye sevinçli bir şekilde bakanin yanina ghitmis ve tüm olanlari anlatmisti.Fulyanin fotolarindaydi akli ama az da olsa unutmuştu. Hayatında Semra var diyordu.Bakan onu tebrik etmiş ve ona ekibine plaket ve 2 maaş ödül vereceğini söylemişti. Umrunda da fazla degildi . Toplantı odasina gelmiş herkese haber vermişti. Paranın yarin hesaba yatacagini söylemişti ve yarinda herkesin izinli olduğunu söylemişti. Ekip bayram etmişti. Mithat o parayla daha güzel bir teklif yapacagini düşünüyordu. Sedat Semrayla geçireceğini. Serdar ise tüm gün uyumayi.

Saat 5.10 u gösteriyordu. Sedat eve gelmişti. Çok uykusuzdu. Silahini birakti, üstünü değiştirdi, banyoya girdi. Ciktiktan sonra bir daha cinayet olmaz diye düşünürken çok rahat bir uykuya dalmisti.

Saat 08.47

Sedat çalan telefonla uyandi. Arayan Serdardi. Acti telefonu

- Bir gün rahat birakin olum noldu yine

-Amirim ceset var 37 yasinda boynunda kirmizi fular duvarda 613.

-Ekrem ölmeden önce yapmistir. Buda son cinayettir.

-Amirim ceset 2 saatten az.

-Allah kahretsin...

Dosya 613Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin