Contul e facut pentru o colaborare,la fel si povestile! EmaAonicesei si XCrazyGrirllX . Am scris si in descriere,dar poate unii nu au vazut,asa ca v-am anuntat aici.
Lectura placuta!
Aveam din nou o discutie cu mama ,imi va tine morala pana voi adormi pe scaun,asta cu siguranta. Mi-am rotit ochii spre ia si am oftat zgomotos.
-Te voi duce la un psiholog, spune si bufnesc in ras.
-Poftim?Te auzi ce spui,mama?
-Tu esti cea care s-a culcat cu 3 barbati odata,Briana! Cu siguranta ai probleme mintale,imi pare rau ca am aflat abia acum! Ar trebui sa-ti fie rusine,nu sa-mi comentezi de parca asta ar fi ceva normal,spune strangand vasele si incruntandu-se la mine.
-"Imi pare rau ca am aflat prea tarziu?" Normal ca ai aflat tarziu,daca-ti faceai timp si pentru mine,altfel se punea problema. Niciodata nu ai avut timp pentru mine! Serviciul e pe primul loc,apoi copii! tip uitandu-ma urat la mama care mai avea putin si exploda.
-Ai grija cum vorbesti cu mine,aici nu te trezesti cu oricare prietena de-a ta! Lucrez pentru tine,pentru a avea o viata mai buna,conditii mai bune,tot ce fac e pentru tine! O sa-mi dai dreptate mai tarziu,crede-ma. Am gresit mult ca nu m-am ocupat de tine,acum mi-e si rusine sa vorbesc de tine,m-ai dezamagit foarte mult. Nu-mi vine sa cred ce-am crescut acasa!
Nu am mai comentat nimic,intr-un fel avea dreptate,iar in altul nu.
M-am ridicat de pe scaun si ma plimbam cand in colo,cand in coace. Imi venea sa ma urc pe pereti,nu poate sa-mi faca asta,chiar nu se poate!
-Mama,chiar nu putem rezolva altfel problema? mi-am facut curaj si am deschis gura,schimband subiectul de mai devreme.
-Nu. raspunde sec,stergandu-se pe maini.
-Sfinte Morcov! tip punandu-mi mainile in cap,dar mi-am astupat gura cand am vazut-o pe mama dandu-mi o privire ucigatoare.
-Maine e programarea,sa te culci devreme! spune si pleaca din bucatarie,lasandu-ma singura.
-La naiba! murmur printre dinti.
Macar nu mi-a tinut morala pana sa adorm pe scaun. Dar tot m-am ales cu o durere de cap,ca de fiecare data.O, frate, si ce ma fac acum? Nu vreau sa vad maine pe primele pagini ca "Briana Miller, fiica afaceristei Barbara Miller,este dusa la un pshiolog .Sa fie oare vreo depresie dupa despartirea de vreun iubit?Sau poate ca are nevoie de sprijin in legatura cu vreo boala?Inca nu stim ,dar vom afla curand" . Imi si treceau prin minte cuvintele paparazzilor..
Am reusit intr-un fel sa ascund obsesia mea pentru sex,cu ajutorul prietenei mele, Emily.Dar ce o sa se intample acum?Viata mea o sa fie distrusa!
Si prin distrusa,spun un cliseu total.
Nu dureaza mult si primesc mesaj de la Emily,precum ca ma asteapta in clubul din centrul orasului,un club foarte cunoscut. Fara sa ma mai gandesc a doua oara,imi iau geanta si jacheta apoi ies pe usa. Ridic o mana lateral pentru a opri un taxi. Urc repede in masina,spunandu-i soferului destinatia. M-am facut mai comoda si ma gandeam la ziua de maine,poate voi gasi o scuza sa nu mai merg,chiar trebuie sa fac ceva.
Urasc faptul ca mama mea e o cunoscuta afacerista,una faimoasa pot spune! Din pricina asta,fiecare miscare pe care o fac,apare la televizor si sunt primul motiv de barfa. Unii cred ca sunt o rasfatata si increzuta, o fata de bani gata care-si bate joc de barbati. Eh,asta cu barbatii n-o pot nega.
De ce fetele care au amanti se numesc curve? Barbatii fac la fel,ei de ce nu sunt asa criticati?
Tresar usor cand masina franeaza,capul meu izbindu-se dur de scaunul din fata. Centura idioata,de ce uit mereu sa-mi pun centura?! Mi-am dus mana la frunte si am frecat-o usor,intre timp platindu-i banii soferului.
CITEȘTI
Psychologist perversely
FanfictionCum e atunci cand esti dependenta de sex? Dar cand mama ta afla de asta? Dar atunci cand te duce la un psiholog? Iar psihologul il cunosti,a fost unul din victimile tale. Iar in loc sa te ajute,mai rau iti face. Cititi si veti afla! Okay,inainte...