Femke pov
Sharon en ik staan te wachten bij de uitgang van het vliegveld. 'Kunnen ze nou nooit eens opschieten' zegt ze. 'Je kent ze' zeg ik 'dat kunnen ze niet'. Na nog een half uur wachten horen we eindelijk geschreeuw. 'Essie komt terug' roept Merel. Esteban loopt weg 'Nee zeg dat maar tegen Kris' zegt hij. Merel zucht. 'Renate waarom heb je zoveel AH tassen mee' zeg ik. 'Hier zitten de onderdelen van de AH knots in' zegt ze. 'Nicoooo ik ben te moe om de tassen te dragen wil jij ze dragen' zegt Tara. 'Voor jou altijd' zegt Nico. 'Kijk Charles zo kan het ook' zegt Renate 'misschien is er wel een andere vrijwilliger die mij wil helpen' zegt ze terwijl ze naar Max seint. 'Oh zal ik je anders helpen' zegt Max overdreven. 'Heel graag volgens mij ben jij wel sterk genoeg' zegt Renate terwijl ze Charles strak aankijkt. 'Max geef die tassen aan mij' zegt Charles terwijl we weg lopen. 'Nee' zegt Max. 'Alsjeblieft, dan vind ze me misschien weer leuk' zegt Charles. 'Na een paar jaar verneuk je het nog steeds, tis bijna een talent' zegt Max.
Dani pov
Ik rijd naar het huis van Lance en Megan. We komen aan bij de begraafplaats en we stappen uit. 'Wat doen we op de begraafplaats' zegt Kevin. 'Doodgaan' zegt Sharon. 'Shar doe is normaal' zegt Max. 'Ik ben sarcastisch oke' zegt Sharon. 'Nee dat is niet oke' zegt Merit. 'Dat is pech oke weg' zegt Renate. 'En dat is ruk' zegt Max en we lopen door. We lopen over de begraafplaats naar het huis van Megan en Lance. 'Wie ligt er hier allemaal begraven' zegt Charles. 'Geen idee' antwoord Daniel. Lance doet de deur open 'Heeeeeeeeyyyyyyyyyyy'. Megan komt aangelopen 'Hallo allemaal kom binnen bedankt dat jullie gekomen zijn'. 'Loop maar snel verder Lance moet weer verder met hamburgers maken' voegt ze nog toe. 'Yessssss hamburgers' roept Kevin en iedereen stormt naar binnen.'Oh dus dat is wat hier aan het aanbranden is' zegt Merit wijzend op de rookwolk. 'OH NEE HÉ' roept Megan terwijl ze de keuken in rent 'LANCE HOE KUN JE DIT NOU WEER VERPESTEN'. 'Sorry' mompelt Lance. 'Das pech hamburgers weg..' zegt Renate. 'En dat wordt honger' zegt Max.'Hebben jullie ook TACO'S' zegt Nico. 'Tuurlijk hebben we taco's' zegt Megan. 'Tacogaaf' zegt Tara. 'Als kunnen die taco's TACO niet overstijgen' zegt Nico. 'Iemand stuur hulp' zegt Femke. 'Wat dat is toch tacogaaf' zegt Tara. 'Ja' zegt Nico 'dat jullie dat nou weer niet kunnen waarderen'. Als we binnen krijgt iedereen wat te eten. Max deelt de hamburgers uit of wat daar van over is.
Lance pov
Na het eten pakken we de luchtbedden en beginnen we ze op te pompen. 'Nicoooo ik kan niet meer' zegt Tara al naar twee keer gepompt te hebben. 'Ik doe het wel hoor schat' zegt Nico. 'Wil je dan ook die van mij doen' zegt Merel. 'Nee dat kan je heel goed zelf hoor' zegt Nico. 'Maar Tara ka..' begint Merel. 'Tara is een prinses en jij niet en nu pompen' zegt Nico. 'Renate weet je wat we allemaal op dit luchtbed kunnen doen' zegt Charles. Waarna Renate 'Charles doe is normaal aub send help' zegt. 'Nee send nudes' zegt Charles tegen Renate. 'ja doeii' zegt Renate.
Merel pov
We worden wakker van een hard geluid en een 'auuuww' van Max. Lance doet het licht aan en we zien dat Merit op Max ligt. 'Max en Merit wat zijn jullie aan het doen' zegt Dani. 'Ik sliep met de nadruk op SLIEP' zegt Max. 'En ik viel met de nadruk op VIEL' zegt Merit. 'Nou Merit je had ons ook wel mogen vertellen dat je op Max viel hoor' zeg ik. 'IK MOEST ALLEEN NAAR DE WC' zegt Merit die uitlegt dat ze was gestruikeld en boven op Max viel. 'Dit is nog niet over jongens' zegt Tara terwijl ze naar Max en Merit wijst. 'Hoe laat is het eigenlijk' zegt Megan. 'Het is 09:00 schat' zegt Lance 'tijd voor ontbijt met nog meer hamburgers'. 'Jullie ontbijten met hamburgers' zegt Daniel. 'Jup' antwoord Megan. 'Krijgen we dan ook nog meer taco's' vraagt Tara. 'Nee nu niet want TACO is er toch al' zegt Lance. 'HOEZO NU WE ZIJN ALTIJD TACO DE TACO OKE' zegt Tara. 'OKE' zegt Lance. 'WAAROM SCHREEUWEN JULLIE' roept ' Renate. 'ER WORDEN TACO'S BELEDIGD DIT IS EEN TACOBEUL MOMENT' zegt Nico.
Daniel pov
'Jongens ik heb een idee' zegt Esteban. 'WOOOOOWW OMG ESTEBAN BEN JE GEVALLEN OF ZO WTF GEBEURT HIER' zegt Merit. 'YESSSSS ESSIEEEEEE WOHOEEEE DIT IS MIJN MAN GUYS DAT DOET DIE VAN JULLIE NIET' roept Merel. 'Het is best wel raar dat we elkaar zo lang niet gezien hebben' zegt Esteban 'dus ik heb bedacht dat we vanmiddag een spelletjes middag gaan doen'. 'Oehhh leuk' zegt Kevin. 'Gadverdamme we gaan toch geen spelletjes doen, we zijn geen vijf meer' zegt Lance. 'Maar schat waarom hebben we dan deze hele spelletjeskast met spelletjes die jij hebt aangeschaft' zegt Megan die verbaast een enorme kast open trekt. 'Ehmm geen idee' zegt Lance. iedereen moet lachen. Ik loop naar de kast toe en pak twister. 'Ja ik doe mee' roept Charles. 'Ja ik ook wel' zegt Renate. 'JAAA IK WIL' roept Lance. (tis geen f*cking aanzoek van megan bish groetjes merit)' 'Nee jij mag niet want jij vond spelletjes toch niet leuk' zegt Daniel. Lance kijkt sip. 'Nico doe jij ook maar mee, jij moet wel ff laten zien dat jij de beste bent, dat doe je toch wel voor mij hé' zegt Tara. 'Voor jou doe ik alles schat' zegt Nico. 'Ik draai wel' zegt Isabella.
Dani pov
Ze zijn een tijdje bezig als Tara zegt 'Blijf ff zo staan alsjeblieft zo ziet Nico's kont er fantastisch uit' terwijl ze weg rent om haar mobiel te gaan halen voor een foto. Isabella gaat ondertussen gewoon verder. 'Auwww Ies ik had mijn camera bijna' jammert Tara. 'Tja' zegt Merit. 'Das pech foto weg' Renate. 'En dat is ruk' zegt Max. 'Hey Renate, we staan zo wel goed hé' zegt Charles opeens terwijl hij op millimeters afstand met zijn gezicht van haar gezicht af hangt. 'Charles nee' zegt Renate. 'Oh Renate je zegt wel nee maar ik weet dat je het wil' zegt Charles en hij trekt Renate naar de grond en zoent haar waardoor Daniel en Nico ook omvallen. 'Ah jongens gadver kom is van elkaar af, er zijn kinderen bij' zegt Merel terwijl ze naar Lance wijst. 'Zullen we dan vanavond maar verder gaan met ons potje twister' zegt Charles tegen Renate. 'Omg' zegt Renate. We besluiten het hierbij te laten en monopoly te gaan doen. We spelen in teams. In het begin gaat alles goed maar even later wordt iedereen aggressief. 'NEEE BITCH DIE STRAAT WOU IK KOPEN' roept Esteban. 'WAT ZEG JIJ TEGEN MIJN TARA' zegt Nico. 'DAT MENS MOET MIJN STRAAT NIET KOPEN MAN' zegt Esteban. 'HALLO WIJ HEBBEN 6 RONDJES GESPAARD VOOR DIE STRAAT JA' roept Renate tegen Esteban en Tara 'WIJ MOGEN HEM HEBBEN' . 'JA DAT KAN ME NIET SCHELEN' zegt Tara die toch de straat koopt. 'HET IS NIET EERLIJK' zegt Merit. 'DAS PECH GAAT ONZE STRAAT WEG' zegt Renate. 'En dat is heeel ruk' zegt Max. 'MAAR TOCH WEL LEKKER VOOR ONS' zegt Sharon die bij Tara in het team zit. 'OH JAA PEST ONS LEKKER' roept Merel 'MOETEN JULLIE ANDERS DE KAULO DOODSKLAP'. 'WAT MOET DOOD' roept Charles. 'IK GA IN DE VERDEDIGING MEGAN WAAR ZIJN JULLIE MESSEN' roept Renate terwijl ze naar de keuken rent. 'Jongens laten we nou even rustig doen' zegt Kevin. 'RUSTIG RUSTIG ZIJ PAKKEN MIJN KAULO STRAAT AF' zegt Esteban. 'Schreeuw nou niet tegen Kevin die man doen niks' zegt Silvana. 'JULLIE DOEN ALLEMAAL ALSOF DIT HEEL ERG IS MAAR IK WOU DIE STRAAT KOPEN OM INDRUK TE MAKEN OP DANI JA DAT KAN NU OOK AL NIET MEER' roep Daniel. Opeens is het stil. 'Maar dat is toch ook tacogaaf' zegt Tara 'neem die staat maar hoor' en ze geeft hem aan Daniel. 'Dank je' zegt Daniel 'kijk Dani helemaal voor jou'. 'Dank je wel' zeg ik met een rood hoofd terwijl iedereen ons aankijkt.
JE LEEST
The secret parents
Humorvervolg op the secret spies. Iedereen dacht dat ze nu gewoon rustige levens hadden maar wat gebeurt er als je opeens toch weer gebeld wordt voor een missie?