❁ Wstęp ❁

76 7 1
                                    

---------------- Czy kiedykolwiek myślałeś o tym jak wielką rolę w naszym życiu ma czas? Nie każdy skupia się na takich rzeczach na codzień. Przyznam się bez bicia - ja również nie przywykłem do tego typu przemyśleń. Jednak teraz nastąpiła zmiana, której sam bym się po sobie nie spodziewał. Najwidoczniej każdy z nas ma napisany swój własny scenariusz. Od początku do końca.

W moim zapewne wytłuszczoną czcionką było napisane, że muszę go spotkać i zmienić swój światopogląd - zacząć doceniać codzienne życie i czas, który nieustannie płynie, bezlitośnie stawiając sekundę za sekundą.
Nie zatrzyma się, kiedy powinie nam się noga, będzie zmierzał dalej, ignorując fakt, że za nim nie nadążamy, pewnie sunąc ku przyszłości.

Mimo wszystko, tak jak każdy, chciałbym nieraz cofnąć jego zabójczy ślad, by przeżyć pewne chwile jeszcze raz i doznać tego samego ciepła na sercu, które towarzyszyło mi w tamtych momentach.

Czas to największy morderca i zarazem najlepszy lekarz.

Potrafi zdeptać i podnieść.

Sam w sobie ma potężną siłę, dlatego tak ważne jest, aby żyć tym co dzieje się teraz.

Bo kiedy będziemy patrzeć w przyszłość, ominie nas teraźniejszość.

A w przyszłości... Ta teraźniejszość będzie przeszłością, do której nie można się cofnąć.-------------------------------

❁ Stay a little longer | vmin°Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz