VIIMANE OSA

732 65 11
                                    

Joosep murdis mu südame kildudeks. Miks ta seda tegi? Me oleksime saanud midagi välja mõelda ju.. Oeh jah. Nüüd ma siis nutan siin Nialli õla peal matustel.. Jah, matustel.. Ma tahaks, et Joosep tuleks tagasi.. Ta oli mulle selle vähese ajaga nii kuradima kallis.. Miks lihtsalt?? 

"Sa saad sellest üle, sul oleme meie ju," ütles tasasel häälel Niall..

Ta ei saa aru. Kui matused läbi said, siis me läksime kõik sööma. Mul ei olnud isu. Teile tundub, et mulle meeldis Joosep, et ma nii käitun? Kui ma nüüd ausalt ütlen, siis natuke meeldis jah.. Peale söömist läksid kõik oma teed. Meie Nialli ja Krissuga läksime minu juurde. Viskasin end voodile pikali. Pisar jooksis mööda põske alla. Nii oli ka Krissul.

"Mis te pillite nüüd? Ta ei olnud ju nii tähtis isik ka," ütles Niall.. 

"Oli küll, sa lihtsalt ei teadnud teda," ütlesime ühest suust Krissuga. 

Niall ohkas ja istus toolile ja vaatas mind. 

NIALLI POV

Valus on näha oma tüdrukut nutmas. Kes talle Joosep oli siis? Äkki talle meeldis ta? Aga ma ei hülga teda isegi sellepärast.

"Kas ma saan sinuga kahekesi rääkida?" küsisin Cristellalt.

Ta noogutas ja Krissu läks ukse taha. 

"Kas sulle meeldis Joosep?" küsisin temalt.

Ta noogutas arglikult. Ma ohkasin ja tõmbasin ta enda kallistusse. Tegin ta pealaele musi.

"Kõik saab korda," ütlesin talle sosistades.

Ta vaatas mulle naeratades otsa. Ma suudlesin teda õrnalt.

"Ma armastan sind.."

"Mina sind rohkem.."

CRISTELLA POV

Kui nad ära läksid, siis ma läksin elutuppa ja vaatasin uudiseid. Järsku tuli uudis, mis mind ikka sügavalt ehmatas. 

"Täna pärastlõunal leidis aset ränk avarii, kus hukkusid 2 inimest, mees ja naine... Kuidas see juhtus, seda selgitavad uurijad..-"

Seal näidati pilte ja kurat... NEED OLID MU VANEMAD!!!!! Türa mikss kõik minuga juhtub? Millega ma olen seda ära väärinud??? Uks käis ja sealt tuli John. Ma jooksin teda kallistama lihtsalt. Ma nutsin ja seda tegi ka tema.

"Mis me nüüd peale hakkame?" küsisin vennalt.

"Aeg näitab. Praegu peame olema tugevad ja elama." ütles ta vaikselt vastu.

******

Ma arvasin, et see osa tuleb pikk, aga tuleb välja, et ikka ei ole. Igatahes see oli viimane osa. Kuidas teile see raamat meeldis? Mulle meeldiks kindlasti, kui ütleksite seda kommentaarides.. ;) Ning yaaaa, nüüd küsimus, millele võiksite ka vastata. Kuni on 3 samat arvamust, siis teen seda. 

MILLISELE RAAMATULE TE TAHAKSITE JÄRGE?

<Pidu, mis muutis kõik>

<I hate/love you>

<Printsess>

Või tahate uut raamatut? Avaldage soovi :)))

PrintsessWhere stories live. Discover now