Bugün güne hayalim ile başlayacağım.İstanbul da yaşıyorum.Adım nisan. Nisan ayında doğduğum için. Annem ve babam adımı nisan koymuşlar ama malesef annem ve babam ben çocukken ölmüşler.Kendimi çok yalnız hissediyorum. Ailem öldükten sonra hiçbir akrabam beni almadı. Bende yetimhanede yaşamaya başladım. Üniversite son yılımdayım ve o kadar mutluyum ki anlatamam. Çünkü hayallerime kavuşacağım için. Keşke annem ve babam da benim öğretmen olduğumu görselerdi.Birgün okula gitmek için çıktım.Sınıfın en zeki kızı öğrencisi olduğum için birkaç insanlar beni kıskanıyorlardı. Sınav günü çok çalıştım. Burcu diye bir kız hocaya doğru gittiğini gördüm. Hoca ve burcu bana bakıyorlardı. Hoca yanıma yaklaştı. Çantamı aldı karıştırmaya başladı. Defterin arasında kopya kağıdı buldu. Oysa ben çok çalışmıştım. Ve o kağıt bana ait değildi. Hoca bana soru sormadan sınav kağıdımı aldı ve sıfır yazdı. Ağlayarak dışarıya çıktım. Ve bir banka oturdum yanıma birisi yaklaştı. Bu çocuk benim sınıfımdaydı.
- İyi misin?
Ağlamaya devam ettim.Yanıma oturdu ve benimle konuşmaya çalıştı ben hiç yüz vermedim.
-Ben senin yapmadığını biliyorum merak etme hocaya ispatlarız.
-Eee hocaya neden birşey söylemedin.
-Sonradan gördüm. Ben de ısrar
edince hoca banada sıfır verdi.Suratına şaşkınlıkla baktım ne yani şimdi koruyacam diye mi sıfır aldın. Sinirden gülmeye başladım. Oda benimle beraber güldü. Tamamen sinirdendi. Sonra ikimizde kafeye çay içmeye gittik. Orada tanıştık. Ailesini anlattı bana bende ona anlattım fakat anlatırken ağladım.
Göz yaşlarımı sildi. Ağlama dedi ben senin yanındayım dedi. Çok şaşırdım bu çocuk beni seviyor muydu yoksa.
Aylar geçmişti. Barış ile biz beraber olduk. Okulumuzun mezuniyet töreni yaklaşıyordu. İkimizde çok iyi öğretmen olacağımıza inanıyorduk. Okul bitince benimle evlenmek istedi "yanlızlık" kelimem bundan sonra yoktu. Benim ailem olmadı ama çocuklarımın ailesi olacaktı. Okulun mezuniyet töreniydi. Barış birden yanımdan ayrıldı. Sahneye çıktı mikrofonu aldı konuşmaya başladı.-BENİMLE EVLENİRMİSİN ???
Ben ellerimi yüzüme kapattım herkez bana bakıyordu. Barış yanıma geldi. Ellerimi tuttu diz çöktü
-Ben de tabi ki EVET
Sonra sarıldık. Herkez bizi alkışladı ve barış elimden tutup beni arabaya götürdü.
-Nereye gidiyoruz dedim
-Seni annem ve babamla tanıştıracam dedi
Beni bir heycan aldı.
- Ben hazır değilim dedim
-Olsun böyle daha iyi olur dedi
Ve eve geldik. Elim ayağım titriyordu.
Elim ayağım titriyordu
Ama malesef tanışacaktık. Barış kapıyı çaldı ve içeri girdik. Barış beni salona götürdü. Evde çalışana annem ve babamı çağır dedi.Kızda tamam efendim dedi.
Barış napacaz dedim. Hadi beni kabul etmezlerse dedim.
-Hiç birşey olmaz dedi
Annesi ve babası geldi kalktım ellerini öptüm sonra tekrar barışın yanına oturdum.
- Babası barışa bu kız kim dedi .
- Barış evleneceğim kız dedi.
- Ne zaman tanıştınız dedi
- Barış anlatmaya başladı. Nasıl tanıştığımızı
Ben benimle beraber olmasına karşı çıkacaklarını sandım ama. Babası sen istiyor ve seviyorsan olur dediler.
- Annesi mine hanım annen ve baban nerede dedi?
Benim bir yüzüm düştü. Sonra cevap verdim
- Benim annem ve babam ben küçükken ölmüşler.
- Başın sağolsun kızım dedi.
Sağolun anneciğim dedim.
- Barış hadi biz bahçeye çıkalım dedi.
- Ben de tamam dedim.
Barışla bahçeye çıktık. Konuşmaya başladık. Barış ben artık çok mutluyum dedim.
- Barışa dedim annengilin yanına gidelim dedim
- Oda tamam geçelim dedi
Annensi ve babasının yanına salona geçtik.
- Volkan babam düğün ne zama oğlum dedi
- Barış daha belli degil baba dedi.
Volkan babam fazla uzatmaya gerek yok dedi 2 haftaya hazırlıklara başlayalım dedi
- Tabi baba sen nasıl uygun görürsen
Barış bana baktı ve yüzünde ufak tatlı bi gülümseme oldu
Barış babasından izin alıp. Barışla beraber sahil kenarına gidip yemek yedik.
Barış konuşmaya başladı.
Bir kaç gün sonra gelinlik ve damatlık bakmaya gideriz. Düğünüde bizim evin bahçesinde yapalım eğer sende uygun görürsen.
- Yüzüm asık bir şekilde olur dedim
- Eliyle yüzümü kaldırıp ne oldu? niye mutlu degilsin?
- Keşke annem ve babam da olsalardı.
- Barış artık senin aulen benim dedi.
- Hadi kalk.
- Nereye gidiyoruz dedim.
- Eglencegimiz bir yere dedi. Lunaparka gittik. Çocuklar gibi eğlendik. Barış beni eve bıraktı. Sabah erken geldi. Kahvaltıyı yaptıktan sonra gelinlik bakmaya gittik. Çok güzel bir gelinlik aldıktan sonra Barış'a damatlık bakmayagittik. Barış beni eve bıraktı. Sabah barışla birlikte davetiye seçmeye gittik.Bahçeyi süslemek için süsler aldık. Çok eğlendik. Ve günümüz geldi çattı.
Kuaför den sonra fotograf çekimi için bağcılara gittik. Yorucu haftalar geçirdik ama çok mutluyum.