Bölüm 2

5 2 0
                                    

Ders bittikten sonra sandy eve geç gider. Eve geldiğinde gözlerı kan  içindeydi bu durumu gören Annesi "kızım iyimisin? "  der
Aslında anneside pek fazla şaşırmadı, çünkü hergün göre göre alışmıştı
Annesi bişey yapmıyor kızı için demeyin!  çünkü annesi onu ne kadar özel hastane ne kadar pisikolojiye götürdü ama hiç bir fayda etmedi bu yüzden ümidini kesmişti .

İçeri girer girmez odasına cıkan sandy, yorugun bir şekilde kıyafetlerini cıkarmaya  aciz bir şekilde kendini yatağına atar ve uykuya dalar,
Üvey babası eve geldiğinde yani turgay, eşini öper ve yorgun bir şekilde salonda uzanır bu arada da meriç yanına gelir ve babasını öper babası da "canım oğlum"  der sarılır

bunu gören Annesi pelin hanım derin derin bakar ve aklına " babası sandy 'e bir kez de olsun öpüp sarılmamışlığı gelir. Gözünden damlayan yaşı silip turgay ın yanına gider.

Annesi biraz oturduktan sonra, sandy 'in yanına cıkıp onunla biraz da olsa konuşmak dertleşmek ister ama sandy herseferinde içine atar belki bu sefer biraz da olsa konuşmak ister diye yukarıya odasına cıkar, kapısını çaldığında hiç bir ses cıkamaz bir iki defa daha çalar yine bir ses cıkmaz En sonunda içeriye girer ve sandy in uyuya kalmış olduğunu fark eder ve yavaşca Kızının yanına oturur bu durumuna Annesi çok üzülür ama elinden hiç bir şey gelmez, eski eşi yani sandy'in gerçek babasının hayatta olduğunu bilse benimle kalmaz onun yanında olur diye bişey diyemiyordu. Elinde sonunda öğrenicekti babasının hayatta olduğunu ona baban öldü diye büyük bir yalan söyledim diye içinden konuşurken Allah 'ım affet kelimesini dışından  sessizce söyledi. Sandy 'in o güzel saçlarını okşamaya başladı, bu arada da gözünden gelen yaşlar yavaş yavaş yatağına damladı, damlayan göz yaşlarını hisseden sandy gözünü yavaşca açtı ve "anne elini başımdan çek"  diyerek  Annesi yavaşca elini çekti.  Annesi gözyaşlarını tutamadı hıckıra hıckıra ağladı" sandy kızım niye böyle yapıyorsun? "
Sandy yan yan bakar ve yatağına geri yatar.
Annesi göz yaşlarını siler ve mutfağa iner . Yemekler hazırdı ve sofrayı kurmaya başladı.
Turgay yanına gelip yardım etti ve bu arada da pelin hanım ' a yani karısına

=senin bu kızın neden sana yardım etmiyor? 

Karısı âniden turgay 'ın yüzüne bakar ve 3 saniye öyle kala kalır o arada meriç gelir

Meriç: anne ablamı kaldırayımmı?

Annesi yok ben kaldırırım oğlum der ve tabakları masaya bırakır
Annesi sandy i yemeğe çağırmak ister ama korkuyordu yine tersler beni diye ve herşeyi gözünün önüne alır ve yavaşca yukarı çıkar ve kapıyı çalar sandy ses cıkartmaz idi. Annesi tekrardan yine çalar ve" gir " kelimesini duyunca bi sevinir ve içeri girer.
"kızım hadi yemek hazır, gel beraber yemek yiyelim ne olur gel kızım.
Annesinin bu kadar ısrar etmesine rağmen" benim canım bişey istemiyor anne "
Annesi gözünün içine bakar ve hadi kızım gelder tekrardan "tamam anne geliyorum üzerimi değiştirip.
Annesi sevinir ve tamam benim güzel kızım der ve aşağıya iner.
Sandy üzerini değiştirir ve aşağıya iner meriç ablasının yanına gider ve sarılır Annesi bunu görünce daha da cok sevinir belki de En mutlu günü bugün olabilirdi.  Yemeğe oturur ve babası turgay beye bakar, turgay bey sandy e gülümser ve" nasılsın bakalım kızım?  der
Sandy üvey babasının kızım demesini sevmezdi ve kızım diyince âniden Annesi sandy ' e bakar ve sandy kafasını kaldırıp Üvey babasına  bakar "iyi"  der. Üvey babası bişey demez ve yemeğini yemeye devam eder meriç ablasına "abla sen beni seviyomusun" der durduk yere
Annesi babası meriçe bakarak seviyor tabi oğlum o senin ablan sonuçta der
Sandy yemeğe indiğine pişman olur ve size afiyet olsun der yukarıya çıkar meriç annesine bakarak anne benim yüzümden mi gitti ablam?  yok oğlum onun karnı tokmuş o yüzden cıktı yukarıya.
Meriç tabağını bırakır ve salona geçer oturur.
Turgay sinirli bir şekilde "al işte senin bu serseri kızın yüzünden bi yemek bile yiyemedik"
"Turgay düzgün konuş! "
Turgay masadan kalkar ve sandalyeyi hızlı bir şekilde iter bu sesleri duyar sandy hızlı bir şekilde aşağıya iner.
Noluyor burda? 
Üvey babası " senin yüzünden meriç yemek yemiyor evde tat tuz kalmadı artık! Diye bağırır Annesi pelin hanım turgay sus!
Sandy ağlayarak benim yüzümden dimi evet benim yüzümden bir kere olsun bana meriç e davrandığın gibi davranmadın sen bana bir kere olsun canım kızım diye sarılmadın sevmedin dimi doğru meriç senin cocuğun ben senin cocuğun olmadığım için sevmiyorsun dimi beni evet sende haklısın der ve yukarıya odasına koşa Koşa cıkar.
Montunu ve çantasını alıp aşağıya iner.
Üvey babası " nereye gidiyosun?
Sandy ters ters bakar  ve senin olmadığın her yere der ve kapıyı hızlı bir şekilde çeker ve gider.
Hem sinirli hem de ağlaya ağlaya hızlı hızlı yürüyordu.
Ne annesini, ne de babasını seviyordu artık ikisinden de nefret ediyordu.
Hava ne kadar soğuk olsa da sandy o kadar üşüyordu hâtta yürürken bile tir tir titriyordu
Sandy 'in hayatı cidden olağan üstüydü, babasını yaşıyor olmasını bile bilmiyor tanımadığı sevmediği bir adama "baba" demek istemiyor.

Evet sandy 'in yerinde sen olsan, Evet sen sen olsan ne yaparsın?

Düşünsene tanımadığın biri annenin aklını çalıp evleniyo, gerçek baban hayatta ama annen diyo ki
" kızım sen küçükken baban vefat etti"

Saat kaç olmuş sandy dışarıda iti var kopuğu var  babası olacak adam bi defa olsun aramadı, insan iki dk ayırıp" kızım hadi eve gel " demeye bu kadar mı aciz kalır? 
Daha 17 yaşında başına herşey gelebilir ve geldi de. Kimsenin bilmediği maddeleri kullanması .

Saat olmuş 2.30 sandy dışarıda bir parkta oturup ağlıyordu.
Yoldan geçen bir genç cocuk sandy 'in hıçkırık seslerini duydu ve yanına yavaşca yaklaşmaya başladı 

İyimisin? 

Sandy bir an korktu ve cocuğun gözlerine baktı bir kaç saniye, kafasını yere eğdi ve ağlamaya devam etti.
Cocuk yavaşca yanına yaklaştı ve yanına oturdu.
Sandy ters ters bakıyordu ki
Cocuk "bu saatte tek başına napıyosun burada? "
Sandy ağlayarak âniden cocuğa sarıldı ve öylece ağladı 5 dk öylece sarıldılar.
Cocuk sandy'e bir peçete uzattı ve göz yaşlarını sildi.
"hadi anlat bakalım niye ağlıyorsun?
Hangisini anlatayım? 
Babamın ölüğünümü?  üvey Babamın beni sevmediğinimi?  Okulda kavga ettiğim kızımı? He hangisini?

hayattamıyım onu bile bilmiyorum bıktım, hergece düşünmekten, hergece ağlamaktan eve gitmiyorum neden biliyomusun? O babam olucak adamın yüzünü görmemek için.
12 senedir beraber yemek dahil yemedik bugun akşam annem bana yalvardı bir defa olsun beraber yemek yiyelim diye bende tamam dedim aşağıya indim bi lokma dahil almadan babam olucak adamla tartıştık sinirlendim vurdum kapıyı çıktım dışarı herşeyden sıkıldım.
Cocuk duyduklarına inanamadı ve tamam sakin ol sen. Ben sana yardım edicem hertürlü belki baban hayattadır?  He nerden biliyosun öldüğünü? 
Sandy: annem bana sen küçükken öldü dedi.
Bak daha emin misin onu bile bilmiyosun, hadi kalk gidiyoruz.
Nereye?  Gidiyoruz
Gelince  görürsün.
Ben Gelmicem sen git.
Bana güvenebilirsin korkma benim yanımda olursan senin bi saçının teline bile zarar gelmez.
Tamam Geliyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SERSERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin