1/1

534 31 4
                                    


Ve třetím ročníku všechno začalo , ve třetím ročníku začala láska Draca Malfoy a Hermiony Grangerová , dneska jsou v šestém ročníku , a nikdo z jejich přátel kromě Ginny Weaslyová a Blainse Zabiniho a jejich tajemství neví.

Hermiona šla zrovna na domluvení sraz s Dracem , když ji v tom někdo chytl za ruku.

'' Kam jdeš?!'' zeptal se naštvaně Ron , který si jí teď zkoumavě prohlížel.

''Em , Rone co ty tady děláš?'' zeptala jsem se , bylo něco málo před půlnocí.

'' Šel jsem si pro pití , otázka ale zní co tady děláš ty?'' povytáhl obočí , Hermiona nevěděla co má říct.

'' Mám hlad , jdu si pro něco do kuchyně '' řekla , Ron si ji tázavě znovu prohlédl , ale pak se rozhodl ji věřit , tak i s pitím odešel zpátky do pokoje.


Hermiona která se rozhodla si od teď dávat velký pozor , dorazila konečně do komnaty nejvyšší potřeby , kde si vždycky dávali sraz už od pátého ročníku.

''Paní dokonalá má zpoždění? '' uchechtl se za mnou Draco , který mě obejmul ze zadu. 

'' Potkala jsem Rona , který se mě vyptával kam jdu a tak. Řekla jsem mu že mám hlad a jdu si pro jídlo '' zasmála jsem se a on taky.

''To je moje holka '' zasmál se a vtáhl mě do objetí.

''Hm , už to tak bude '' usmála jsem se a vytáhla jsem se mu z objetí . 

'' A nezaslouží si krásny muž pusu od krásné slečny?'' mrkl na mě Draco.

''Nevím , ještě si to rozmyslím , víte to bude tak já mám přítele a tomu by se to moc nelíbilo .'' Draco se usmál.

''Štastný to muž , že má takovou přítelkyni '' zašeptal mi těsně u ucha.

'' Taky si myslím '' zasmála jsem se.


Uběhl další měsíc , nikdo netušil že to je poslední měsíc jejich ''malého '' tajemství.  Hermiona právě společnou hodinu se Zmijozelem , obranu proti černé magii.

'' Doufám že jste všichni připraveny , protože vás nebudu litovat . Utvořte dvoje Zmijozel s Nebelvírem'' řekl hned Snap jak vešel do třídy .

'' Ze Zmijozelem ne '' řekl hned Ron , a Snap se na něho výhružně podíval . 

''Weasly a Zabini , Potter a Parkinsová , Malfoy a Grangerová ....'' všechny nás Snap dal do dvojice , samozřejmě se nejvíc celou dobu zajímal o Harryho a Rona , a každou chybu jim vyčetl.

''Zase spolu'' zašeptal mi Draco do ucha , když  nás nikdo nesledoval . Ale hned jak se na nás někdo podíval jeho obličej nabral kamenný výraz bez emocí.

''Myslím si že bychom měli začít trénovat , aby to nebylo podezřelé a nešetři mě '' zašeptala jsem mu na spátek když nás opět nikdo nesledoval , a samozřejmě sem na něho provokativně mrkla , protože to on nenávidí  , Draco se ušklíbl a oba dva jsme si vzali svoje hůlky.


V jedné sekundě se však může všechno změnit , ztratit svoje přátelé , kvůli tomu abyste ochránili toho koho milujete . 

Harry který trénoval s Pansy proti sobě šlehali samé obranné kouzla , to samé dělal i Ron a Blainse a i já a Draco. Snap který kolem nás chodil , nás všechny sledoval s kamenným výrazem . Někdy něco řekl nebo někoho seřval že to vůbec neumí a je k ničemu.

'' Dobře myslím si že se můžeme posunout dál '' řekl Snap , který se podíval na nás všechny '' zkusíme si patronovo zaklínadlo , určitě všichni víte o co jde že ano?'' díval se na nás Snap přísně , všichni jsme přikývli '' Dobře , toto zaklínadlo se vám povede když budete myslet na něco veselého a nebo hezkého , a při tom řeknete zaklínadlo Expecto patronum . Tak a teď si to můžete zkusit vy '' řekl chladně Snap.

''Expecto patronum !'' zakřičel Draco a nad ním začal poletovat krásný orel. Snap přikývl a podíval se na někoho jiného.

''Expecto patronum !'' řekla jsem , myslela jsem na Draco na všechno co jsme spolu zažili , kolik lásky k sobě chováme . Najednou z moji hůlky se objevila velké záře která začínala mít tvar zvířete , ze začátku to vypadala jako vydra ale potom to ztrácelo tvar vydry , a nakonec nade mnou poletovala orlice. 

'' Orlice Hermiono? Však máš stejného patrona jak Malfoy!'' křikl Ron a Draco se podíval konečně co se děje , když uviděl orlici , musel se hodně ovládat aby se neusmál , a nepolíbil Hermionu. '' Jak si to udělal? To jsi ji nějak ovládl nebo co?! Dobře víš co to znamená když dva kouzelníci mají stejného patrona . Mají společný osud , buď plný lásky nebo utrpení , a my všichni dobře víme že to spíš bude ta druhá možnost!'' křičel Ron , který už stál kousek od Draco s hulkou namířenou na něj.

'' Pane Weasly okamžitě toho nechte!'' křikl na něho Snap , ale Ronovi to bylo jedno . Už chtěl vyslovit nějaké zaklínadlo na Draco , ale v poslední sekundě jsem se postavila před Draca , a to kouzlo (kledba) zasáhla mě . Pomatuju si už jenom tmu a jak moje tělo upadá do temnoty , a taky si pomatuju Dracovi ruce .

''Hermiono ne!'' křičel blonďatý chlapec nad tělem dívky , která téměř nedýchala '' prosím Mio prober se , miluju tě '' pošeptal a všichni ho sledovali .

''Miluju tě? Pf moc velké naděje si nedělej ona by nechodila s někým jako jsi ty!'' řekl chlapec s jizvou na čele , kterého bolelo pohled na jeho nejlepší kamarádku která může umřít '' A ty Rone co tě to popadlo! '' křičel na chlapce který stál kousek od něho a v očích měl strašnou bolest.

'' Pleteš se Pottere , Mia mě miluje . Od třetího ročníku jsme spolu , ale vy jste o tom neměli vědět , mělo to být naše malé tajemství. To za mnou vždycky chodila , a já za ní když jsme se vytratili . A Weasly jestli kvůli tobě zemře tak si mě nepřej !'' křičel Draco na Rona .

'' Hermiona nás zradila chodí se Zmijozelem '' řekl otráveně Ron a všichni studenty Nebelvíru přikývl , Zmijozelci si nic nedovolili udělat , protože Draco je jejich princ , vůdce.


Uběhl téměř měsíc od té '' nehody'' . Hermiona se ještě neprobudila , Draco k ní chodil každý den , stále doufá že se probere , nosí ji růže a povídá ji co je nového , Nebelvír se o Hermionu nezajímá , prej je zradila . Draco jednou při večeři když měl Ron kecy na účet Hermiony tak ho tak seřval , že se už neodváží nic říct . Naopak Zmijozel to neřeší , Blainse nejlepší kamarád Draco mu to přeje ,jenom Pasny Parkinsová je proti protože Draca miluje , ale je jediná.

'' Ahoj Mio jsem tady zas '' zešeptal Draco na dívku bledší než zeď za ní , hladil ji po ruce , a stále ji sledoval , nedovolí aby zemřele , rozhodl se ji chránit ještě víc .  Draco který byl opět ve svých myšlenkách přemýšlel o dívce , která se začala konečně pomalu probouzet.

''Draco'' zašeptala a Draco pohlédl do těch oříškových očí , které se začali otvírat. Opět cítil to štěstí , ale pak ho zas zabolelo to že bude muset říct Hermioně to co se děje , že ji Nebelvír kvůi jejich vztahu vykopl a nezajímá se o ni.


Už je to dva týdny co se Hermiona probudila ,Nebelvír se sní nebaví Hermionu to bolí , ale zase ví že to nejsou pravý přátelé když ji odsoudili za lásku , každou svoji volnou chvíli je s Dracem a je vážně štastná , šťastnější než s falešnýma přáteli . 

Dramione - Tajemství Kde žijí příběhy. Začni objevovat